هتل های مشهد
بستن اطلاعیه
مهمان عزیز؛ سلام.
برای دریافت جدیدترین مطالب (طنز،سرگرمی و ...) به کانال پرشین بکس در تلگرام بپیوندید
لینک : @persianbax

اموزش عوض کردن کارکتر پیش فرض در udk

شروع موضوع توسط A.Shadow , ‏14 دسامبر 2011 در انجمن بازی سازی

  1. A.Shadow

    A.Shadow مدیر کل تالار مدیریت کل تالار

    تاریخ عضویت:
    ‏8 آگوست 2011
    ارسال ها:
    4,593
    پسندیده شده:
    47,665
    امتیاز دستاورد:
    183
    محل سکونت:
    Andishe
    نکات مهم :
    در اموزش زیر نحوه ساخت کارکتر و خروجی گرفتن و ورود ان به برنامه اموزش داده نخواهد شد
    در این اموزش نحوه تنظیم AnimTree باید از قبل توسط خود شما انجام شده باشد .


    خب خب واسه اینکه این کار رو شروع کنیم اول یه توضیح کوچیک باید بدم .
    من واسه شروع می خوام ساده ترین ساختار واسه این اموزش رو بهتون بگم .
    ما توی این اموزش از ساختار انریل تورنومنت استفاده خواهیم کرد .
    خب شروع کنید
    ما به سه کلاس نیاز داریم
    1-کلاس مربوط به بازی
    2-کلاس کنترل کننده کارکتر
    3-کلاس سازنده کارکتر


    شروع کنید به ساختن !!!!

    ابتدا از کلاس بازی شروع می کنیو :

    Class MyGame Extends UTGame

    defaultProperties
    }

    PlayerControllerClass= class ' '
    defaultPawnClass=Class' '

    {​

    خب فکر نکنم این دو خط نیازی به تعریف داشته باشن . میریم بعدی


    خب حالا کلاس مربوط به کنترل پلایرمون رو می سازیم

    Class MyPlayerCo Extends UTPlayerController;


    defaultProperties
    }


    {

    خب اینجا یه مسئله می مونه . اینه که چرا من اینجا رو خالی دادم . ببینید من می خوام که به طور پیش فرض تمامی توابع و هرچی که پلایر اصلی رو کنترل می کنه واسه این هم اعمال بشه . وگرنه نوشتن توی این کلاس نیاز به کلی مقاله و توضیحات داره .



    میریم سراغ بعدی

    var MyPawn Extends UTPawn;

    var SkeletalMesh defaultMesh;
    var AnimTree defaultAnimTree;
    var array<AnimSet> defaultAnimSet;
    var PhysicsAsset defaultPhysicsAsset;

    simulated function SetCharacterClassFromInfo(class<UTFamilyInfo> Info)
    {
    Mesh.SetSkeletalMesh(defaultMesh);
    Mesh.SetMaterial(0,defaultMaterial0);
    Mesh.SetPhysicsAsset(defaultPhysicsAsset);
    Mesh.AnimSets=defaultAnimSet;
    Mesh.SetAnimTreeTemplate(defaultAnimTree);

    }


    defaultproperties
    {
    defaultMesh=SkeletalMesh'CH_IronGuard_Male.Mesh.SK _CH_IronGuard_MaleA'
    defaultAnimTree=AnimTree'CH_AnimHuman_Tree.AT_CH_H uman'
    defaultAnimSet(0)=AnimSet'CH_AnimHuman.Anims.K_Ani mHuman_BaseMale'
    defaultPhysicsAsset=PhysicsAsset'CH_AnimCorrupt.Me sh.SK_CH_Corrupt_Male_Physics'

    }​

    خب اینجا چند تا مسئله می مونه که باید توضیح داد:


    simulated function SetCharacterClassFromInfo(class<UTFamilyInfo> Info)
    {
    Mesh.SetSkeletalMesh(defaultMesh);
    Mesh.SetMaterial(0,defaultMaterial0);
    Mesh.SetPhysicsAsset(defaultPhysicsAsset);
    Mesh.AnimSets=defaultAnimSet;
    Mesh.SetAnimTreeTemplate(defaultAnimTree);

    }​
    این خطوط باعث میشه که متغییر هایی که ما بتونیم مقادیر خودمون رو توی کلاس UTFamilyInfo جایگزین کنیم





    این خطوط پایینی هم باعث میشه که متغییر هایی که ما بالا برای جایگیزینی توی کلاس UTFamilyInfo انتخاب کردیم مقدار دهی بشن
    defaultMesh=SkeletalMesh'CH_IronGuard_Male.Mesh.SK _CH_IronGuard_MaleA'
    defaultAnimTree=AnimTree'CH_AnimHuman_Tree.AT_CH_H uman'
    defaultAnimSet(0)=AnimSet'CH_AnimHuman.Anims.K_Ani mHuman_BaseMale'
    defaultPhysicsAsset=PhysicsAsset'CH_AnimCorrupt.Me sh.SK_CH_Corrupt_Male_Physics'


    خب تموم شد .
    امیدوارم این بتونه به شما کمک کنه
     
بارگذاری...
دیگر موضوعات مشابه - اموزش عوض کردن
  1. hamedetanha2
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    73
  2. EbliS
    پاسخ ها:
    6
    نمایش ها:
    255
  3. ATT4CK3R
    پاسخ ها:
    1
    نمایش ها:
    443
  4. cheat4you
    پاسخ ها:
    12
    نمایش ها:
    890
  5. Mёy$αM
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    490
  6. Mёy$αM
    پاسخ ها:
    52
    نمایش ها:
    2,144
  7. vahyar
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    413
  8. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    859
  9. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    8
    نمایش ها:
    7,408
  10. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    1,273
  11. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    1,022
  12. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    1,476
  13. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    341
  14. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    413
  15. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    19
    نمایش ها:
    7,802