هتل های مشهد
بستن اطلاعیه
مهمان عزیز؛ سلام.
برای دریافت جدیدترین مطالب (طنز،سرگرمی و ...) به کانال پرشین بکس در تلگرام بپیوندید
لینک : @persianbax

Ace Combat: Assault Horizon

شروع موضوع توسط King Of War , ‏21 آگوست 2011 در انجمن معرفی و اخبار بازی های رایانه ای

  1. King Of War

    King Of War The DestroyerOf Darkness کاربر تالار

    تاریخ عضویت:
    ‏14 آگوست 2011
    ارسال ها:
    445
    پسندیده شده:
    298
    امتیاز دستاورد:
    0
    محل سکونت:
    Urmia
    افقی تازه در نبردهای هوایی

    از مشهورترین بازی های سبک پرواز، یکی از ساخته های کمپانی Namco است که حتماً خیلی از شما نام آن را شنیده اید. یکی از زیباترین و خاطره انگیزترین بازی هایی که نسخه های مختلف آن روی کنسول های گوناگون راهی بازار شده اند. سری بازی های Ace Combat از معدود بازی هایی هستند که با سبک خاص خودشان، طرفدران زیادی را برای خود پیدا کرده اند. بعد از ساخت نسخه ششم این سری از بازی ها و گذشت چند سال از زمان عرضه آن، Namco یادش افتاد که بازی ای به این نام دارد و بد نیست یک نسخه دیگر از آن را راهی بازار کند. زمانی که سری بازی های H.A.W.X به عنوان رقیبی تازه Ace Combat راهی بازار شدند، خبری از نسخه جدید این بازی نبود.
    [​IMG]
    اما اکنون اژدهای خفته این سبک از خواب بیدار شده و قصد دارد با نفسی آتشین رقیبانش را به خاکستر تبدیل کند. آقای کازوتوکی کُنو (Kazutoki Kono) تهیه کننده ارشد بازی Ace Combat: Assault Horizon بر این عقیده است که سیستم مبارزه های این عنوان به بازی های اول-شخص تیراندازی بسیار شبیه است. او می گوید زمانی که آن ها آسمان های بازی ممتازی مانند Call of Duty را در اختیار دارند، چرا بازی ای مانند آن ها نباید ساخت؟ این مقایسه باعث می شود که طرفداران بازی های FPS نیم نگاهی هم به این سبک بیندازند و این یک موفقیت بزرگ به حساب می آید. خط داستانی این بازی به صورتی طراحی شده که برای شما یادآور بازی های بزرگ نظامی خواهد بود.
    [​IMG]
    به این دلیل، Assault Horizon تنها از نظر شکل و شمایل به یک بازی نظامی بزرگ شبیه نخواهد بود. در قسمت هایی که از بازی به نمایش درآمد، بازیکنان با یک حالت Close Combat به نام And Up-Close روبرو شدند که باید از حمله های هوایی دشمن جاخالی می دادند. زمانی که شما در محدوده مناسبی قرار می گیرید، دایره ای سبز رنگ روی صفحه نمایش داده می شود. در این حالت، با فشار دادن هر دو دکمه بامپر (Bumper) می توانید روی هدف متمرکز شوید. در این زمان دوربین در حالت Snap-Zooms قرار می گیرد و شما می توانید روی از بین بردن هواپیمای دشمن تمرکز کنید. در دمویی که به نمایش درآمد، بازیکنان کنترل یک هواپیمای F22 را در دست داشتند که بر فراز شهر میامی در حال پرواز بود.

    زوایه دوربین بازی به صورتی که بود که شما از پشت شانه خلبان بازی را دنبال می کردید. در این حالت، دید بسیار خوبی روی هواپیمای دشمن پیدا خواهید کرد و به راحتی می توانید بازی را کنترل کنید. انتخاب چنین حالتی برای نبردهای نزدیک، بسیار عالی از کار درآمده است. وقتی از نزدیک به هواپیمای دشمن نگاه می کنید، اگر به سمت آن تیراندازی کنید و تیرها به آن برخورد کنند، می توانید شاهد صدمات وارده بر بدنه هواپیما، دود و تکه تکه شدن آن باشید. همچنین در قسمت هایی از هواپیما این صدمات به حدی بودند که سوخت آن روی دوربین ریخته می شد. هوش مصنوعی بازی به نظر خیلی خوب طراحی شده است.
    [​IMG]
    هواپیماهای دشمن می توانند شما را در وضعیتی برعکس قرار دهند تا در یک مبارزه نزدیک بسیار خطرناک قرار بگیرید. در این هنگام، باید با سرعت عمل حالت Counter-Maneuver را پیاده سازی کنید تا در آسمان متلاشی نشوید. آقای کُنو بعد از اینکه بازی را به عنوان های FPS ارتباط داد، به این نکته اشاره کرد که داستان های ژاپنی ای که در نسخه های قبلی Ace Combat وجود داشتند، به ما این امکان را دادند که در این نسخه داستان بسیار واقعی تری خلق کنیم. بازی طوری طراحی شده که برای بازیکنان غربی جذاب باشد. به همین دلیل سعی کردیم که شکل و شمایل بازی را به سری Call of Duty نزدیک کنیم. اگر تریلر جدید این بازی را دیده باشید، یک خلبان دشمن به نام مارکو (Markov) که با نام The Shark شناخته می شود، در بازی طراحی شده است. این بازی در قسمت داستانی، 17 یا 18 مرحله به طول می انجامد که در دنیای واقعی (همانند چیزی که در بازی Joint Assault مشاهده کردید) قرار دارند.

    در این بازی شهرهای زیادی طراحی شده اند. به طور مثال در دبی شما بر فراز مکان هایی مانند برج العرب پرواز خواهید کرد. مراحلی هم در روسیه قرار دارند. آقای کُنو در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که بازیکنان می توانند در هر دو حالت نبردهای نزدیک و دور، دشمنان را از بین ببرند. البته درجه سختی، یکی از المان هایی است که روی روند پیشرفت بازیکن در بازی تأثیر خواهد داشت. بازی طوری طراحی شده که هر کسی با هر مهارتی که دارد، بتواند این بازی را تجربه کند. همچنین آقای کیلا کوبایاشی (Keila Kobayashi) که وظیفه ساخت آهنگ های نسخه پنجم این سری از بازی ها را بر عهده داشت، آهنگسازی این بازی را نیز انجام داده و باعث شده که صحنه های مبارزه نزدیک، بازی بسیار هیجان انگیزتر باشد تا بازیکنان به خوبی به وجود المان های یک بازی اول-شخص تیراندازی پی ببرند. Ace Combat: Assault Horizon، اولین عنوان از این سری از بازی ها است که با المان های یک سبک دیگر ترکیب شده و قصد دارد نمایش بسیار خوبی را از خودش به جا بگذارد.
    [​IMG]
     
بارگذاری...
دیگر موضوعات مشابه - Ace Combat Assault
  1. KaShKoOl
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    66
  2. KaShKoOl
    پاسخ ها:
    5
    نمایش ها:
    141
  3. p@rin@z
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    88
  4. AMIR.HR
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    315
  5. raul
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    247
  6. raul
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    282
  7. Real Feeling
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    195
  8. M.Bagheri
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    1,043
  9. konkuru
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    165
  10. NIKE
    پاسخ ها:
    1
    نمایش ها:
    293
  11. KaShKoOl
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    169
  12. lord2010
    پاسخ ها:
    1
    نمایش ها:
    247
  13. NIKE
    پاسخ ها:
    4
    نمایش ها:
    557
  14. ARIANA
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    150
  15. MMDREZA
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    879