A.Shadow
مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
در این تاپیک میتونید مشکلات خودتون رو مطرح کنید تا کسانی که بلدن به این سوالات پاسخ بدن
نحوه ی وارد کردن ماشین به یو دی کی:
مدل ماشین به سه تا چیز احتیاج داره : 1/ مدل 2/ متریال 3/ کد نویسی
بعد از تموم شدن مدل باید از اون export بگیری (پسوند fbx بهترین انتخابه ) بعدش متریال و مدل رو ایمپورت کنی ،( بافت با سیوند png عالیه و البته normal bump هم بافت رو واقعی تر میکنه ) بعد save و در آخرین مرحله فقط کافیه متریال رو اعمال کنی .
کدنویسی رو برای روندن ماشین نیاز داری اما برای حرکت دادن جسم (مثلا پرواز شکاری در هوا ) نیازی به این کار و تعریف skletic mesh و تعریف bone و آماه کردن انیمیت و اسکریپت نیست و فقط کافیه از جسم interp actor بگیری و در کیزمت matinee و event بگذاری
آسیب دیدن بازیکن هنگام برخورد با آتش:
: برای این کار باید یک dynamic physics volume را با کمک brush تعریف کنی و دراون تنظیماتی انجام بدی-just set damage per second and enable pain causing ، در ویدیوی ضمیمه شده میتونی نحوه ی ایجاد یک آتش واقعی در بازی رو یاد بگیری در اونجا من فقط کارهای اصلی رو در ویدیو نشون دادم
نحوه ی وارد کردن ماشین به یو دی کی:
مدل ماشین به سه تا چیز احتیاج داره : 1/ مدل 2/ متریال 3/ کد نویسی
بعد از تموم شدن مدل باید از اون export بگیری (پسوند fbx بهترین انتخابه ) بعدش متریال و مدل رو ایمپورت کنی ،( بافت با سیوند png عالیه و البته normal bump هم بافت رو واقعی تر میکنه ) بعد save و در آخرین مرحله فقط کافیه متریال رو اعمال کنی .
کدنویسی رو برای روندن ماشین نیاز داری اما برای حرکت دادن جسم (مثلا پرواز شکاری در هوا ) نیازی به این کار و تعریف skletic mesh و تعریف bone و آماه کردن انیمیت و اسکریپت نیست و فقط کافیه از جسم interp actor بگیری و در کیزمت matinee و event بگذاری
آسیب دیدن بازیکن هنگام برخورد با آتش:
: برای این کار باید یک dynamic physics volume را با کمک brush تعریف کنی و دراون تنظیماتی انجام بدی-just set damage per second and enable pain causing ، در ویدیوی ضمیمه شده میتونی نحوه ی ایجاد یک آتش واقعی در بازی رو یاد بگیری در اونجا من فقط کارهای اصلی رو در ویدیو نشون دادم
کد:
[url=http://www.mediafire.com/?4724bys6ww4biqs]fire-1.wmv[/url]