حل مشکل genuine در windows 7 ( اورجینال سازی )

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
احتمالا شما هم از آن دسته افراد هستید که از ویندوز هفت استفاده می کنید و بدون شک یا آن را از نرم افزار فروشی خریده اید یا از دوستتان گرفته اید و یا از سایت های تورنت دانلود کرده اید .

و احتمالا شما به این مشکل برخورده اید که بعد از مدتی windows 7 پیغام خطایی به شما میدهد که باید windows را genuine کنید .

این مشکل مخصوصا در زمانی که از کرک برای گذز از مشکل genuine استفاده می کنید ( نمیتوانید تمام به روز رسانی هارا از سایت مایکروسافت برای ویندوزتان دریافت نمایید و یا در نصب برنامه هایی چون آنتی ویروس خود شرکت مایکروسافت به مشکل بر خواهید خورد ) و یا از ویندوز های pre-actived یا از قبل فعال سازی شده استفاده می کنید ( بعد از مدتی احتمالا مایکروسافت خواهد فهمید که سریال فعال سازی ویندوز شما تقلبی است و یا سعی دارید که ویندوز هفت و ویندوز xp را dual boot کنید و در پایان کار به مشکل genuine بر می خورید .

در این آموزش سعی داریم شما را با ترفندی آشنا کنیم که به راحتی بتوانید ویندوز خود را genuine کنید و از دریافت آپدیت کامل برای ویندوز خود لذت ببرید

توجه کنید این آموزش روی windows 7 build 7600 x64 تست شده و مشکلی ندارد . البته مسئولیت آن با خودتان است ( حتما دی وی دی ویندوز را دم دست قرار دهید ). ( اگر در لینک مشکلی وجود دارد لطفا گزارش دهید .)

1 - ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید

2- فایل زیر را دریافت و از حالت فشرده خارج کنید

کد:

(2) Windows 7 Loader 1.6.9 by Daz.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - download - NECRO 2002
3 -برنامه را اجرا کنید . توجه کنید که در منوی اصلی برنامه ذکر شده باشد ویندوز شما genuine نیست . ابتدا بر روی دکمه uninstall کلیک کنید تا KB971033 hotfix پاک شود ( اگر موجود باشد . توصیه می کنم اگر نمیدانید وجود دارد یا نه ، بر روی uninstall کلیک کنید . البته از My Computer >Uninstall Or Change Program می توانید وجود این هاتفیکس رو بررسی کنید . )

4- کامپیوتر را restart کنید .

5 - بعد از یالا آمدن کامپیوتر ، دوباره برنامه را اجرا کنید

6 - گزینه install را کلیک کنید . توجه کنید که در این مدت برنامه در پیش زمینه اجرا خواهد شد و شما نمی توانید آن را ببینید . پس از پایان کار پیغامی داده می شود که باید کامپیوتر را دوباره راه اندازی کنید .

7 - پس از بالا آمدن کامپیوتر ، در صورت نیاز ، دوباره restart کنید

8 - به سایت Genuine Microsoft Software بروید و ویندوز خود را دوباره فعال سازی کنید

تمام شد !!!!

حالا با خیال راحت می توانید از تمام به روز رسانی ها برای ویندوز خود استفاده و آنها را از سایت مایکروسافت دریافت کنید


--------------------------------------------------------------------------------------------------

نکته مهم : در صورتی که به مشکل برخوردید و ویندوز بالا نیامد . کارهای زیر را انجام دهید ( به دی وی دی ویندوز 7 نیاز دارید ) :

1- دی وی دی نصب ویندوز 7 را درون دی وی دی رام قرار دهید . ( توجه کنید همان دی وی دی باشد که ویندوز را با آن نصب کرده اید . )

2 - از طریق دی وی دی بالا بیایید تا به صفحه نصب ویندوز برسید

3 - گزینه repair your computer را انتخاب کنید

4 - command promt یا همان cmd را باز کنید

5 - تایپ کنید :
کد:
bootsect.exe /nt60 SYS /force/

6- کامپیوتر را restart کنید .
 
J

jaber

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : حل مشکل genuine در windows 7 ( اورجینال سازی )

مهنذس جان لطفا لینک نرم افزارو .چک کن.4shared دانلود نمیده!
:گریه
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : حل مشکل genuine در windows 7 ( اورجینال سازی )

الان درستش میکنم
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا