پیشنمایش Assassins creed Revelations

King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
1.jpg


سری AC در طول چند سال اخیر با طرفداران زیاد و فروش قابل قبولی که به دست آورده توانسته شرکت یوبی سافت را قانع کند تا دنباله ها و نسخه های مختلف و متعددی از این سری را تولید کند . هنگام تائید رسمی AC2 سازنده بازی ، شرکت UbiSoft اعلام کرد که AC یک سه گانه ارزشمند برای Ubi به شمار می رود ، اما مدتی پس از عرضه موفقیت آمیز AC2 ، یوبیسافت اعلام کرد نسخه جدید AC با نام Brotherhood منتشر خواهد شد و خبری از شماره ۳ در این نسخه نیست . دوباره پس از چندی شاهد معرفی دیگر نسخه ای از سری AC بودیم که Revelations نام دارم . AC : Revelations نیز نسخه سوم بازی شناخته نمی شود بلکه پایانی است بر سه گانه اتیزو ادیتوره که از نسخه دوم تا به این جا با وی و ماجراهای او همراه بوده ایم.



نام بازی : Assassin’s Creed Revelations
سبک : Action , Sandbox
درجه بندی ESRB : مناسب برای افراد بالا ۱۸ سال
تاریخ انتشار میلادی : NOVEMBER 16 2011
سازنده : Ubisoft Montreal
ناشر : Ubisoft
پلتفروم : PC , Ps3 , X360

در سال 2009 با انتشار AC II با شخصیت جدیدی به نام اتزیو آشنا شدیم . اتزیو که اوایل گفته می شد از اجداد الطیر ، کارکتر نسخه اول است در AC II جوانی نجیب زاده و به دور از خشونت بود . پدر وی که یکی از مقامات شهر به حساب می آمد پی به رازی بزرگ می برد و این راز سبب نابودی خود و خانواده اش میشود. مقامات که از وجود پدر اتزیو نگران بوند با یک توطئه چینی وی و دو فرزندش را به پای چوبه دار می کشند و زندگی را بر آنان سیاه و تاریک می سازند . اتزیو که در این بین جان سالم بدر می برد به همراه مادر و خواهرش می گریزد و سال ها بعد انتقام خون پدر و برادرانش را می گیرد ، اقدام به تاسیس انجمن برداری می کند و به رهبر گروه اساسین ها نایل می آید . داستان AC: Revelations پایان کار اتزیو خواهد بود. او به کمک راهنمایی های الطایر، راه خود را می یابد و برای دست یابی به گنج پنهان، راهی قسطنطینه می شود ، جایی که خاطرات تلخ گذشتگانش، بار دیگر زنده خواهند شد. مصیاف، قسطنطنیه و کاپادوکیه مکان های اصلی بازی را تشکیل می دهند. مانند نسخه ی اول، بازی از شهر مصیاف آغاز می گردد. اتزیو به دنبال اسرار جدش، الطایر به این شهر می آید اما بلافاصله متوجه حضور تمپلارها در آن منطقه شده و مجبور به فرار می شود و به قسطنطنیه پناه می برد. اما در طول این مدت متوجه هدف الطایر از وحی ها می شود. الطائر او را به گنجی راهنمایی می کند که دلیل اصلی جنگ همیشگی تمپلارها و Assassin هاست. گنجی که متعلق به الطائر است و Assassin ها سال ها به دنبال آن بوده اند. عقاب پیر برای رسیدن به این گنج، به 5 نشان احتیاج دارد که بدست آوردن آن ها در طول بازی به تنها هدفش تبدیل می شود . اتزیو برای زندگی در قسطنطنیه، به کمک Assassin های دیگر نیاز خواهد داشت . زیرا جنگ بین Assassin ها و تمپلارها در این شهر به شدت بالا گرفته و هر کدام از دو گروه به دنبال کسب قدرت و کنترل شهرهای بزرگ هستند. شهر قسطنطنیه به چهار بخش تقسیم شده است: کنستانتین ، بایزید ، امپریال و گالاتا. هر کدام از تکه های نشان گم شده ای که اتزیو به دنبال آن ها می گردد ، در یکی از این بخش ها قرار دارند. از مکان های دیگر بازی می توان به کاپادوکیه اشاره کرد. کاپادوکیه مرکز حکومتی تمپلارها در آسیای شرقی ست. بخش عمده ی این شهر در زیر زمین قرار گرفته و اتزیو برای بدست آوردن اطلاعات از بزرگان تمپلار ، باید به این غارها سفر کند. غارهایی که دشمنان قسم خورده اش در آن سکنی گزیده اند. او در ترکیه و مناطق مختلف آسیا با افراد جدیدی ملاقات می کند و بالاخره سه گانه اتزیو به پایان می رسد .


7.jpg


اما اکنون به مقوله ای که بحث برانگیز ترین قسمت سری AC محسوب می شود میپردازیم. گیم پلی بازی از نسخه اول تا به اینجا دارای یک نوسان قابل توجه است . در نسخه اول به طبع با یک گیم پلی نو و جذاب رو برو بودیم اما اصلی ترین نکته منفی آن روند خطی و خسته کننده آن بود AC I با خلق یک دنیای جدید در بین بازی های موجود تجربه ای ناب به شمار می رفت و گیمر ها بی صبرانه و مشتاقانه در انتظار نسخه دوم آن بودند . نسخه دوم از لحاظ گیم پلی پیشرفت بسیار چشم گیری پیدا کرد و با خلق المان های جدید و خارج شدن از روند خطی و اضافه کردن ماموریت های جالب و جذاب به گیم پلی ، به Asaassin Creed رنگ و بوی جدید بخشید. اما پس از آن و درAc : Brotherhood گیم پلی بازی دچار تحول خاصی نشد. BH المان های جدیدی به همراه داشت ولی در پیاده سازی آن در بخش گیم پلی و همچنین عدم تعادل این المان ها با گیم پلی و بخش داستانی بازی می توان گفت تا حدی با شکست روبرو شد اما اضافه شدن بخش چند نفره به بخش گیم پلی BH نقطه عطفی در این سری شمار می رفت . حالا وقت آن است که به نسخه جدید Ac یعنی Revelations بپردازیم . شاید Revelations بتواند انقلابی در سری Ac باشد . رکن گیم پلی Ac مبارزه ها و انجام عملیات های مخفی کارانه بود که سازندگان قول بازگشت به اوج این مهم را در Revelations داده اند . اضافه شدن سلاح ها و لباس های جدید در این نسخه ضمن ایجاد تنوع کمک زیادی به مخفی کاری در بازی خواهد کرد . گیم پلی بازی به دو بخش داستانی و فرعی تقسیم شده است که بخش داستانی مربوط به انجام کار های از پیش تعیین شده هستند اما با آزادی عمل بیشتر . در این نسخه اما بخش فرعی بازی به گفته سازندگان به صورت تصادفی طراحی شده . نمونه بارز از این مقوله را می توان Red Dead Redemption دانست که سازندگان اذعان داشتند از بازی های شرکت R* الهامات خوبی گرفته اند . سیستم جالب و البته کارامدی که در سه نخسه پیش با نام Egale Vision بودیم در این نسخه Eagle Sense تغییر نام داده که از قابلیت های آن Eagle Sense می توان به یافتن مسیر حرکت سربازان ، تعقیب اهداف و حدس مکان تقریبی آن ها اشاره کرد . ویژگی جدیدی که در نسخه قبل شاهد آن بودیم اضافه شدن اساسین های مبتدی به بازی بود که اتزیو می توانست آن ها را به خدمت بگیرد ، آن ها را تعلیم دهد و از آن ها در ماموریت ها استفاده کند که البته این سیستم دارای نواقص فنی زیادی نیز بود اما سازندگان قول هایی مبنی هر چه حذاب تر کردن این قسمت بازی داده اند که می تواند در روند گیم پلی بازی لذت بخش باشد . بخش داستانی بازی بر حسب شواهد حدودا بین 13 تا 15 ساعت وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد.

8.jpg


یکی از نکات قابل توجه در سبک sandbox گرافیک آن است و از نکاتی به شمار می رود که بازیباز را تحت تاثیر می گذارد و عمدتا بر جنبه های دیگر بازی تاثیراتی دارد . مسلما لذت یک بازی که در آن سازندگان سعی بر هر چه واقعی تر کردن محیط ها ، از طریق کار بر روی بافت ها ، محیط ها و گرافیک کرده اند بسیار بیشتر خواهد بود . خوشبختانه Revelations از آن دسته بازی هایی است که در زمینه گرافیک بسیار خوب عمل کرده . نه تنها Revelations ، بلکه نسخه های پیشین نیز از قاعده مستثنی نبودند اما تفاوتی که Revelations با نسخه های پیشین دارد پشتیبانی کامل از DirectX11 میباشد که این به نوبه خود بر گرافیک بازی بسیار موثر است . همان طور که می دانید در نسخه های قبل ما شاهد چند شهر در بازی بودیم که این مسئله بر روند طراحی جزئیات بازی تاثیری منفی به جای گذاشته بود اما یکی از طراحان اصلی Revelations در طی مصاحبه ای اظهار داشت که در این نسخه هر 4 لوکیشن جدید ، سرشار از جزئیات و منحصر به فرد خواهند بود . نور پردازی بازی باز هم در سطح بالایی قرار دارد که حس واقع گرایانه ای به محیط القا می کند و حتی در بعضی موارد موجب ترس بازیباز را هم فراهم می آورد . نورپردازی فوق العاده بر روی آب که در نمایش های بازی دیده شد خیره کننده بود . رنگ بندی به همراه اتمسفری سنگین می تواند بهترین محیط ها را برای کُشتن ایجاد کند که این مسئله در بعضی اوقات می تواند بر حرکات روحی- روانی بازیباز تاثیر به سزایی داشته باشد . فیزیک آب و آتش این بار پیشرفت هایی نسبت به نسخه قبل داشته و این بار حس واقع گرایانه تری پیدا کرده اما سازندگان بازی اعلام کرده اند که فیزیک آب و آتش را تا جایی که بتوانیم همچنان ارتقا می دهیم . همچنین فیزیک تخریب پذیری بازی که در نسخه های قبل شاهد نواقصی بود این بار بهبود یافته و بازیباز توانایی بیشتری در تخریب محیط پیرامون خود دارد و در این شماره از بازی با قابلیت های جدیدی از موتور Anvil آشنا خواهید شد . سازندگان انیمیشن های اتزیو و شخصیت های دیگر بازی را با دقت بسیار بالایی طراحی کرده اند و شما به سادگی حضور اتزیو و تأثیر محیط بر او و عکس آن را حس خواهید کرد . موتور بازی بسیار عالی از پس صحنه های شلوغ بر می آید و طبق نمایش های اخیر هیچ افت فریمی در بازی مشاهده نشده است ، همچنین برای اولین بار در سری Assassin’s Creed شما شاهد انفجار های عظیم و مخرب خواهید بود که به زیبایی هرچه تمام تر طراحی شده و کاملاً با عوامل محیطی هم خوانی دارند.
سازندگان بیان کرده اند که دمو های داخل بازی هنگام دریافت ماموریت از جانب اشخاص دیگر که با انتقاد های فراوانی همراه بوده کاهش یافته و جای خود را به صحنه های سینمایی داده . از دیگر نکانی که Revelations در نمایش های خود در آن موفق بود طراحی بسیار خوب جلوه های بصری بازی بوده که اگر این مسئله در طی بازی دچار مشکل نشود انگیزه بسیار خوبی برای بازیباز در کشتن تمپلار ها به وجود می آورد . اما شاید بزرگترین پیشرفت Revelation در زمینه گرافیک ، اضافه شدن تکنولوژی Motion Capture Facial باشد که به هم خوانی بین لب و دهان با صورت کارکتر ها کمک به سزایی می کند و به هر چه زیبا تر شدن انمیشن های بازی کمک شایانی خواهد کرد . نمونه از تکنولوژی Motion Capture Facial را میتوان در شاهکار اخیر R* یعنی La.noire مشاهده کرد .


9.jpg


با توسعه صنعت گیم روز به روز انجین های بهتری تولید می شود ، AC نیز جزو آن دسته بازی هایی است که بر هوش مصنوعی تاکید زیادی دارد و نسخه Revelation را با موتوری جدید و بهینه شده طراحی کرده است . برنامه نویسان UbiSoft تمام تلاش خود را بر این گذاشته اند که به صورت هم زمان بتوانند کنش و واکنش ها را روان تر کنند و در نمایش های انجام شده تقریبا موفق بوده اند . اما از مشکلات هوش مصنوعی نسخه های میتوان به مبارزه نوبتی دشمنان با شما اشاره کرد . اما در این نسخه از این سیستم خبری نیست . در این نسخه دشمنان برای از بین بردن شما هیچ بیمی ندارند و به صورت همزمان و همگانی به طرف شما حمله ور می شوند که این هیجان و سختی زیادی به بازی وارد می کند اما سیستمی به همین منظور به گیم پلی اضافه شده است که شما می توانید در مقابل هجوم دسته های دشمنان از روی سر آنان فرار کنید که به نوبه خود جالب است. این نکته را باید یاداور شد که در این نسخه شما حتی با دسته های گاها ۱۰۰ نفره دشمنان نیز روبرو خواهید شد .

10.jpg


Assassins creed Revelations پایانی بر زندگی پر از خون اتزیو خواهد بود . با توجه به حضو الطایر در این نسخه و برگشت به لوکیشن و فضای نسخه اول و همچنین قول سازندگان مبنی بر تجربه ای نو ، امید می رود که با تجربه ای سرگرم کننده و زیبا روبرو خواهیم بود .

درضمن اگه دوست داشتید اخبار بازی و تریلرهاش رو هم میذارم
به نقل از انجمن بازی سنتر
 
.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
مهدی جان دیگه قسمته بازی های ریانه ای ماله خودت
خودت همه کارش رو بکن
 
King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
مرسی رنگ ما بنفش نمیشه.
اون دوستم که یه روز اومد dragofire14
اگه بود اینجا رو میفرستاد هوا
 
.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
شاید بشه
در ضمن اون دوستتون رو هم بگید بیاد
اینجا ببره فضا
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
بازی قشنگیه ولی یوبی سافت میخواد دوباره رویه بازی قفل drm رو بذاره یعنی برای بازی باید به اینترنت وصل بشی امیدوارم کرک بشه:005::005:
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
بازی جالبیه ؛کی میادحالا ؟
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
برای xbox360 و ps3 فکر کنم اوایل زمستان بیاد ولی برای pc فکر کنم بخاطر قفل drm تاخیر بخوره
فکر کنم یکی از نسخه های قبلی Assassins هم همین قفل رو داشت که کرک شد پس باید امیدوار باشیم که کرکر ها این رو هم کرک کنندb-)
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
فکر کنم یکی از نسخه های قبلی Assassins هم همین قفل رو داشت که کرک شد پس باید امیدوار باشیم که کرکر ها این رو هم کرک کنندb-)
آره نسخه شماره 2 همین قفل رو داشت ولی کرک شد ولی این یکی قفل تقویت شده:005: شایدم کرک نشه:گریه
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا