ویندوزفون ۸٫۱ برای دولوپر ها در دسترس قرار گرفت

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
8921c957393d30d1be4c84b08a882480.png


ویندوزفون ۸٫۱ بالاخره از ساعاتی پیش در اختیار دولوپر ها قرار گرفت. برای دریافت ویندوزفون ۸٫۱ ابتدا باید گوشی خود را دولوپر آنلاک کنید.

برای دولوپر آنلاک کردن گوشی ابتدا به اینجا رفته و Sign in را بزنید، سپس با ایمیلی که در گوشی زدید وارد شده و بعد Register را بزنید.

خب، حال نوبت به نصب نرم افزار Preview for developers می رسد. این نرم افزار را از این لینک: دانلود نرم افزار پیش نمایش توسعه دهندگان، دانلود و نصب کنید.

نرم افزار را نصب و باز کنید. در صفحه ی باز شده accept را بزنید و بعد وارد ایمیل شوید. حال به بخش Phone Update بروید و گوشی رو به روز کنید. برای آموزش های تکمیلی آموزش به روز رسانی ویندوزفون را مطالعه کنید.

پس از آنلاک،گوشی را با وای فای به اینترنت وصل کرده و به قسمت Phone Update در بخش تنظیمات بروید. پس از انتخاب گزینه ی Check For Updates کمی منتظر شوید تا یک پیغام نمایش داده شود. در انتهای پیغام دو گزینه نشان داده می شود که شما باید با انتخاب گزینه ی Install برای به روز رسانی اقدام کنید. پس از چند دقیقه گوشی ری استارت شده و یک چرخ دنده روی صفحه ی آن نمایش داده می شود. سپس گوشی دوباره روشن شده و آماده ی به روز رسانی است.

حال باید مجددا به بخش Phone Update رفته و Check For Updates را تپ کنید. نسخه ی اصلی ویندوزفون ۸٫۱ در این مرحله دانلود شده و روی گوشی شما نصب می گردد.

برای دانلود بسته به سرعت اینترنت تان باید منتظر بمانید. حجم این نسخه سنگین است و شاید تا یک ساعت به طول بیانجامد.

منبع ویندوزی ها
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا