گنبد آهنین ! اصلا وجود دارد؟!

mohsenzelzele

mohsenzelzele

کاربر تالار
کاربر تالار
داشتم اخبار فلسطین رو می خوندم به یه خبر جالبی برخورد کردم که یکی از مقامات امنیتی اسرائیل گنبد آهنین رو بزرگ ترین دروغ جهان خواند! البته هیچ وقت به حرف یه صهیونیست نمیشه اعتماد کرد و شاید این شخص هدف خاصی از طرح این سخنان رو دنبال می کرده ولی به هر حال این خبر جای تامل زیادی دارد و نشون می دهد رسانه چه قدر می تونه یه موضوع رو بزرگ بکنه!

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «عکا»، «موتی شیفر» متخصص هوا و فضا و برنده جایزه امنیتی رژیم صهیونسیتی در اظهاراتی اعلام کرد که «گنبد آهنین» بزرگترین فریب جهان است.

بنا بر این گزارش، همزمان با مانور رژیم صهیونیستی بر قدرت این سامانه در مقابله با موشک‌های فلسطینی، این سخنان مانند یک صاعقه بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد.

شیفر در سخنان امروز یکشنبه خود گفت که امروز هیچ موشکی وجود ندارد که بتواند جلوی یک موشک دیگر را بگیرد و گنبد آهنین فقط یک نور صوتی است که جلوی افکار عمومی رژیم صهیونیستی وبالطبع خود این رژیم را می‌گیرد. تمام انفجار موشکهایی که در هوا مشاهده شده خود به خود صورت گرفته است و تا کنون هیچ موشکی از گنبد آهنین برای مهار حداقل یک موشک پرتاب شده از نوار غزه صورت نگرفته است.

وی افزود که فضاهای باز خرافه‌ای برای بزرگنمایی گنبد آهنین است وموشکهایی که از آن سخن گفته می‌شود و ادعا می‌شود که گنبد آهنین جلوی آن را گرفته است موشکهایی فرضی هستند که در رایانه‌های کنترل گنبد آهنین متولد شده و مرده‌اند تا به این لحظه هیچ شخصی ندیده که یکی از موشکهایی که گنبد آهنین مانع آن شده به زمین بخورد و قطعاتی که بر روی زمین دیده می‌شود مربوط به خود گنبد آهنین است.

شیفر در پایان گنبد آهنین را توطئه مشترک امنیت رژیم صهیونیستی و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم می‌داند تا مانع از آشتی (و صلح) شوند.

جایزه امنیتی رژیم صهیونیستی هر سال به فرد یا سازمانی داده می شود که به تامین امنیت این رژیم کمک کرده باشد. شیفر از جمله کسانی است که برنده این جایزه شده است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا