اختصاصی ایران 9 - عراق 10 | خلاصه، آلبوم عکس ها و همه چیز درباره این بازی عجیب و پرحاشیه !!!

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
ea8c448717e23482549faeaf202944cf.jpg


بازی ایران در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا با عراق ، ساعت 10 آدینه 3 بهمن ماه برگزار شد که می توانید در این پست صحنه های حساس، عکس ها و اخبار آن را در ادامه پیگیری کنید.



نتیجه بازی : ایران 3 - عراق 3

در پنالتی ها : ایران 6 - عراق 7

گل ها : سردار آزمون، پورعلی گنجی و قوچان نژاد

بهترین بازیکن : بنجامین ویلیامز (!!!)








دانلود خلاصه و صحنه های حساس بازی با دو کیفیت (گزارشگر انگلیسی)



Iran vs Iraq - afc cup australia 2015 - Hd.mkv

Iran vs Iraq - afc cup australia 2015 - Sd.mp4





721a4b48f97b7abcad48bcfc4d9dc9dc.jpg
بنجامین ویلیامز مایه شرمساری جامعه داوران .......







ایران در بازی که تیم برتر میدان و با یک گل از عراق جلو بود با ناجوانمردی و اشتباه بزرگ داور در نیمه نخست 10 نفره شد و بازی را در پایان واگذار کرد!!
سردار آزمون در دقیقه 24 بازی ایران را جلو انداخت. دفاع و همچنین دروازبان عراق نمایش خوبی نداشتند و ما گمان می کردیم که به آسانی برنده زمین هستیم. ولی ویلیامز با جادوگری که با دو سوت و دو کارت زرد انجام داد در دقیقه 42 مهرداد پولادی را اخراج کرد! تا در نیمه دوم شجاعی جایش را به امیری بدهد و تیم دفاعی تر بشود.

در ادامه عراق در دقایق 52 و 93 (وقت اضافه) دو گل زد تا 2 بر 1 جلو بیفتد ولی پورعلی گنجی 10 دقیقه بعد در دقیقه 103 بازی را 2-2 کرد. سپس عراقی ها در دقیقه 116 با پنالتی گل سوم را زدند ولی باز هم ایران این بار با گل قوچان نژاد در دقیقه 119 به بازی برگشت تا همه چیز به پنالتی ها کشیده شود. در آن جا نیز با گل نشدن پنالتی های حاج صفی و وحید امیری، عراق به نیمه نهایی رفت.



72dcdc07ac1e8e328e714a52c02bf7bb.jpg
AFC باید پاسخگو باشد که :1 - چرا باید تیم عراق 4 بازی اش را در 2 شهر برگزار کند ولی تیم ما باید این 4 بازی را در 4 شهر که برخی به فاصله بالای 1000 کیلومتر از هم بودند؟


2 - چرا باید تیم ایران و عراق پیش از بازی در یک هتل باشند؟


3 - چرا باید هواداران عراقی تا پاسی از شب در هتلی که تیم ما بوده هر شب جار و جنجال راه بیندازند و مزاحم آن ها شوند؟


4 - چرا باید بنجامین ویلیامر با داوری ضعیفی که در بازی ایران و بحرین داشت دوباره در چنین بازی حساسی سوت بزند؟


5 - بنجامین ویلیامز داور بازی بر چه پایه ای دو کارت زرد به پولادی داد؟ هیچ کدام از آن ها کارت زرد نداشتند ولی از آن سو به خطاهای عراق و همچنین هل دادن دروازبان آن ها روی پولادی کارت زرد نمی داد!! پنالتی روی شجاعی هم خود مورد دیگری است و....

به هر روی باید به مسوولین AFC و تیم داوری تبریک گفت که این چنین تیم ما را با شایستگی که داشت، سر بریدند و قربانی کردند !!! هر چند ما هنوز جام جهانی و بازی با آرژانتین را نیز هنوز فراموش نکرده ایم که چگونه پنالتی روی دژاگه را نگرفتند و بازی که می توانستیم ببریم را باختیم!


ولی از همه این ها گذشته از علیرضا حقیقی انتظار بیشتری داشتیم، او در این بازی از 9 پنالتی (8 +1 در جریان بازی) یکی را هم نتوانست بگیرد!!! تک پنالتی عراق هم که گل نشد خودشان به اوت زده بودند!


چینش کی روی برای زدن پنالتی ها هم خود داستان دیگری است!! دادن پنالتی (آن هم نخستین پنالتی) به حاج صفی و در ادامه به وحید امیری که هر دوی آن ها در شوت زنی و پاس دادن بی دقت هستند جای شگفتی داشت!!! حاج صفی در این جام یک سانتر درست حسابی روی دروازه حریف داشت؟ بیشتر شوت ها و سانتر هایش زمینی بودند که هیچ نتیجه ای هم در پی نمی داشت!



dafb4f013b6530c0d74e031b489c07da.jpg

عصبانیت کی روش از بنجامین ویلیامز داور بازی !!

35df2d60c1cd4af3e7a9e13dd472a153.jpg

پایان نیمه نخست و انتظار کی روش برای رسیدن ویلیامز که با دخالت کریم انصاری فرد رخ نداد !





کی روش : این داور می‌ تواند امشب راحت بخوابد ؟


کارلوس کی روش، سر‌مربی ایران، با وجود نارضایتی از عملکرد داور مسابقه ایران و عراق، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت، درباره داوری صحبت نمی‌کند: «نمی‌خواهم درباره مسایل داوری چیزی بگویم، زیرا اگر چنین کاری انجام دهم باید به مسایلی اشاره کنم که در نهایت باید به حضور ۴-۳۳ ساله خودم در فوتبال پایان دهم. وقتی در اولین بازی درباره داوری صحبت کردم، به هیچ عنوان قصد بی‌ احترامی به داور را نداشتم، تنها گفتم داور باید به سلامت فیزیکی بازیکنان بیشتر توجه کند.

نمی‌خواهم درباره صحنه‌ ای که مهرداد پولادی با دروازه‌بان حریف برخورد کرد، صحبت کنم. شما به من بگویید که چه کسی باید در آن صحنه کارت زرد می‌ گرفت. اگر لازم باشد، روی چمن و در مقابل کمیته‌ انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا زانو می‌زنم و از آن ها می‌ پرسم که ویلیامز چه انتخابی برای این دیدار بود؟ از ویلیامز هم می‌ پرسم که می‌تواند امشب راحت بخوابد؟»

کی روش همچنین با رضایت از نمایش بازیکنان ایران گفت: «با اتفاقی که افتاد، عراقی‌ ها به مرحله بعدی رفتند و ما باید به خانه باز گردیم. به تک تک بازیکنانم به دلیل بازی شجاعانه‌ ای که انجام دادند تبریک می‌ گویم. اگر بخواهم صحبتم را ادامه دهم تا آخر عمر محرومم می‌کنند، ولی من فکر می‌کنم جوان هستم و باز هم می‌ توانم مربیگری کنم."







کی‌ روش لوح اهدایی مسابقات را پس داد؛ این لوح را به داور بدهید بهتر است!



به گزارش فارس از استرالیا، پس از پایان نشست خبری کارلوس کی‌روش از طرف مسوولان برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا لوح یادبودی به سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران اهدا شد. این اقدام به این دلیل صورت گرفت که هر دو تیم 67 دقیقه بازی در جریان را انجام دادند و این مساله در آسیا یک نوع رکورد محسوب می‌شود.



کی‌ روش پس از این حرکت مسوولان با ناراحتی لوح را به مسوولان برگزاری مسابقات پس داد و گفت: "این لوح را به داور بدهید بهتر است!"





صحنه ای که ویلیامز کارت زرد دوم را به پولادی داد !



فنایی: ویلیامز در صحنه اخراج پولادی مرتکب اشتباه بزرگی شد


محمد فنایی کارشناس داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم: «داور واقعا در صحنه اخراج پولادی مرتکب اشتباه بزرگی شد. مشخص بود که ویلیامز نمی‌دانست پولادی قبلا یک کارت زرد گرفته و در یک برخورد عادی کارت زرد دوم را به وی نشان داد تا بی‌جهت بازیکن ما را زمین اخراج کرده باشد.


مظفری زاده : ویلیامز دومین اشتباه بزرگش را در این جام انجام داد



مظفری‌ زاده : «بعد از اعلام خطای پنالتی ویلیامز در بازی عربستان و ازبکستان که یک اشتباه بزرگ بود. او در بازی ایران و عراق هم فریب جوسازی دروازه‌بان عراقی را خورد و دادن اخطار به مهرداد پولادی در حالی که فراموش کرده بود او یک کارت زرد هم دارد دومین اشتباه بزرگش را در این دوره از مسابقات با اخراج پولادی نشان داد.


ویلیامز که سعی می‌کرد با شروع نیمه دوم خود را خونسرد نشان دهد برخلاف نیمه اول در دادن اخطارها مماشات کرد و در حالی که در دقیقه 75 می‌توانست بازیکن عراقی را با دومین کارت زردش اخراج کند از این کار چشم‌پوشی کرد. از دیگر اشتباهات تیم داوری در این نیمه عدم تشخیص عبور توپ بازیکن عراقی در دقیقه 72 از خط عرضی زمین و اعلام ضربه کرنر برای عراق بود».








واکنش شوخی‌ گونه بن ویلیامز قلابی !
87cda27e3d336ff485ae686896d1fcca.jpg





واکنش شوخی‌ گونه یک استرالیایی که به علت تشابه اسمی با بنیامین ویلیامز مورد لطف برخی‌ از هم میهنان قرار گرفت:« خب... من صبح از خواب بیدار شدم. ۹۹۲ پیشنهاد دوستی‌ از ایرانی ها دریافت کرده بودم (که همچنان در حال افزایش است) ، نمی دانم که آیا این مساله ‌است که مردم با شخص دیگری دارند یا یک باره من بالاخره در بین ایرانی‌ها بسیار محبوب شدم؟




واکنش مارک بوسنیچ



مارک بوسنیچ مفسر و کارشناس شبکه "فاکس ورزشی" تصمیمات داور بازی را "مضحک" و "خجالت آور" خواند. او معتقد است که پس از اشتباهات فاحش ویلیامز در بازی عربستان و ازبکستان این داور نباید بازی دیگری را قضاوت می کرد. او همچنین عنوان کرد که در صحنه ای که پولادی کارت دوم را دریافت کرد دروازبان عراق باید کارت می‌گرفت و پولادی هیچ کاری نکرد که مستحق دریافت کارت باشد.
یک خبر بسیار خوبگفته شده تست توپینگ «الا عبدالزهرا» بازیکن عراق مثبت اعلام شده بوده و اگر اثبات بشود که این نکته به کادر فنی عراق اعلام شده باشد، نتیجه بازی 3-0 به سود تیم ملی ایران اعلام خواهد شد.





آلبوم عکس های بازی ایران و عراق
Iran vs Iraq match Asian cup Australia 2015 photo album
d9a506063b0cea2e1b43d06dc98278e8.jpg

قوچان نژاد ، بیرانوند و پورعلی گنجی | یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا


اشک های بچه های تیم ملی | یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا
ادامه دارد ....







تیم ما با همه شایستگی هایی که داشت از دور بازی ها کنار رفت و می دونم همه اندوهگین هستیم ولی مانند همیشه چاره ای جز خندیدن به دردهایمان نداریم!!


جوک طنز جدید درباره ویلیامز داور بازی ایران و عراق
بین دو نیمه بنجامین ویلیامز زنگ زده گفته :«خانم سریع فیسبوکو دی اکتیو کن که به فنا رفتیم»:-دی
53c28eba011c4351f86e6251317cd3cf.jpg

کی روش در انتظار بن ویلیامز









بچه های ما کم نذاشتند، مردانه جنگیدند... در حالی که ژاپن (11 نفره) امروز به امارات در پنالتی ها باخت. ولی ما همین امارات را تازه در نبود بازیکنان فیکسمان برده بودیم. به افتخار کی روش با غیرت که انگار مربی تیم ملی کشور خودش بود. با کوچک ترین چیزی که پیش می آمد رگ غیرتش از گردن می زد و همیشه به همه انرژی می داد. امیدواریم که کی روش در ایران بماند.



کسانی مانند قلعه نوعی، فرکی و... که از کی روش انتقاد می کنند باید ازشان پرسید لیگی که شما مربی هایش هستند چه کیفیتی دارد؟ بازی استقلال پیروزی امسال به اندازه ای خسته کننده بود که تماشاچی خوابش می برد!! شما چه امکانات، اردوهای تمرینی و بازی های تدارکاتی در اختیار کی روش دادید که انتظار دارید او تیم رو 4-3-3 بچیند و همچون ریال مادرید از دقیقه 1 تا 90 حمله کند! او با همین کمترین ها بهترین نتیجه ها را گفت.




می گویند تیم شانسی گل می زند و می برد. ولی مگر می شود تیمی که 10 نفره است دو بار عقب بیفتد و دوباره به بازی برگردد و گل بزند و شانسی باشد؟ شانس یک بار یا دوبار است. ما 12 بازی پیاپی برد با تیم های آسیایی را پشت سر گذاشتیم، همه شانسی ست؟ ما با کی روش همیشه خوب بودیم و نتیجه گرفتیم و این به ضعیف بودن تیم های حریف هم بر نمی گشت بلکه تیم ما جوری بازی می کرد که حریف دست و پا بسته نشان داده می شد، چون بهش موقعیت نمی دادیم. این ها همه هنر کی روش بود. بازی خوانی او مثال زدنی ست.





55c07f5905b3a337e60e40cb78d6be3a.jpg




ما با قلبمان با تو قرارداد بستیم ، کارلوس... لطفا بمان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا