احتمال همبازی شدن مسی و کریستیانو(عکس)

Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
یوفا در نظر دارد مسابقه ای شبیه مسابقه ستارگان لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (NBA) را در فوتبال اروپا پیاده کند.

3e7f2bf9a6a7c41afbcba6f9fcc5dbb5.jpg

به گزارش "ورزش سه"، نشریه موندودپورتیوو چاپ بارسلونا، امروز در گزارشی اختصاصی، پرده از این طرح محرمانه یوفا برداشت. مسابقه ای که می تواند درآمدزایی هنگفتی برای این ارگان داشته باشد. در NBA هر ساله مسابقه ای بین بازیکنان منتخب کنفرانس شرق و غرب برگزار می شود که به مسابقه "ALLSTAR GAME" معروف است. بازیکنان دو تیم نیز با نظر هواداران برگزیده می شوند.

هنوز مشخص نیست که یوفا برای انتخاب بازیکنان دو تیم چه برنامه ای دارد. در فوتبال، این مسابقه بین بهترین های شمال و جنوب برگزار خواهد شد. بازیکنان منتخب لیگ های انگلیس، آلمان و روسیه به عنوان تیم شمال در یک طرف و بازیکنان منتخب لیگ های فرانسه، اسپانیا و ایتالیا به عنوان تیم جنوب، در سوی دیگر میدان قرار خواهند گرفت.

بدین ترتیب مسی و رونالدو در تیم جنوب کنار یکدیگر به میدان خواهند رفت.مساله ای که برای اولین بار اتفاق می افتد و جذابیت رسانه ای فوق العاده نیز خواهد داشت. ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر خواهد بود :

4192a6552eef1be2f46e87365dc8e224.jpg
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
اگه اینطوری بشه خیلی جالب میشه:)
 
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
رونالدو بامسی نمیسازه طلاقش میده:هه
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
به نظرم چرت ترین بازی ممکن میشه عمرا اگه هماهنگ کار کنن اینا خیلیا الان فک میکنن حرفه ای ترین بازی تاریخ میشه ولی عمرا از این خبرا نیست :دی
 
جلاد

جلاد

کاربر تالار
کاربر تالار
اگه بشه خيلي جالب ميشه اگه خوبم نشه حداقل در حسرت نميمونيم
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا