شلیک هشدار ايرانی‌ها بسوی کشتی سنگاپوری

  • شروع کننده موضوع P@rtiz@n
  • تاریخ شروع
P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
شبکه سی ان ان در خبری مدعی شد چند قایق ایرانی به سوی یک کشتی سنگاپوری در خلیج فارس تير هشدار شلیک کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه سی ان ان به نقل از یک مسئول آمریکایی مدعی شلیک گلوله از سوی پنج قایق ایرانی به یک کشتی باری سنگاپور در خلیج فارس شد.

این مسئول آمریکایی به سی ان ان گفت: پنج قایق ایرانی روز پنجشنبه احتمالا با هدف متوقف کردن یک کشتی باری سنگاپوری در خلیج فارس، تیر هشدار شلیک کرده‌اند.

هنوز مشخص نیست آیا تیرهای شلیک شده به کشتی "آلپاین ایترنیتی" اصابت کرده است یا خیر. هیچ تبعه آمریکایی یا محموله مربوط به آمریکا در این کشتی نیست. پنتاگون همچنان در حال جمع آوری اطلاعات در این زمینه است.

این مسئول آمریکایی گفت:" این حادثه زمانی روی داد که پنج قایق تندرو کوچک، که گفته می شود متعلق به نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران است، به این کشتی باری در آبهای بین المللی نزدیک سواحل امارات عربی متحده نزدیک شدند. این قایق های ایرانی معمولا مسلح به سلاح های با کالیبر پایین از جمله مسلسل هستند. "

براساس گزارش های اولیه ارتش آمریکا، قایق های ایرانی برای این کشتی تیر هشدار شلیک کردند و در این لحظه این کشتی باری دور زده و با وارد شدن به آبهای سرزمینی امارات گریخته است. امارات سه قایق گارد ساحلی خود را به نزدیک این کشتی باری اعزام کرده است.

یک کشتی نیروی دریایی آمریکا در حدود بیست مایلی محل قرارداشت با این حال هیچ درخواست کمکی صورت نگرفت و نیروی دریایی آمریکا نیز طبیعتا پاسخ نداده است. پنتاگون اخیرا اسکورت کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز را متوقف کرده است و مشخص نیست آیا این اقدام از سر گرفته می شود یا خیر.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا