اختصاصی همایش ذهن برتر با حضور استاد محمد سیدا در شهر اندیشه

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
سلام.
امروز همایش « ذهن برتر» با سخنرانی استاد محمد سیدا، مرد حافظه ی ایران، در شهر اندیشه برگزار شد.
اهم موضوعات مطرح شده در این همایش عبارتند از :
- توضیحاتی درباره ی نحوه ی کار حافظه
- تمرین های تنفسی برای تقویت حافظه
- توضیحاتی درمورد نیمکره های راست و چپ مغز
- تمرین های جسمی و ذهنی برای فعال سازی هردونیمکره
- معرفی دوره های مَستری برای تربیت مربیان حافظه
- حفظ کلمه و عدد توسط استاد سیدا
- توضیح روش ها


ما سعی کردیم تا حد ممکن همایش رو برای شما پوشش بدیم. متاسفانه امکان تصویربرداری از این همایش 4 ساعته وجود نداشت. با این حال تمام همایش به صورت صوتی ضبط شده که به زودی آپلود میشه.

تصاویر:

تصویر 1
تصویری از استاد سیدا در حال امضا دادن :دی


تصویر 2
نمایی از جمعیت ایستاده در سالن همایش

تصویر 3
استاد سیدا در حال پاسخگویی به سوالات مردم


تصویر 4
نمایی از سالن همایش
 
آخرین ویرایش:
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
بیوگرافی استاد سیدا:

رئیس انجمن تقویت حافظه ایران، عضو انجمن تقویت حافظه آمریکا، عضو اتاق فکر سوئیس، سردبیر و مدیر تحریریه ماهنامه ذهن برتر، از بنیانگذاران روشهای نوین یادگیری و حافظه برتر در ایران می باشد.

ایشان در مهاباد متولد شده و استاد افتخاری چندین مرکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور می باشند.

در سمیناری که تابستان سال 1380 با حضور نمایندگانی از 74 کشور صاحب نام دنیا در آمریکابرگزار شد مقاله ارائه شده توسط دکتر سیدا در خصوص راهکارهای علمی تقویت ذهن و حافظه حائز رتبه اول گردید و لقب افتخاری مرد برتر حافظه ایران به ایشان اعطا گردید.

استاد سیدا در شبکه های داخلی و خارجی برنامه های متعدد سراسری و فرامرزی را جهت آموزش و آگاهی هموطنان عزیزمان ارائه کرده اند که همچنان ادامه دارد.

استاد سیدا روشهای مطالعه و یادگیری نوین و مؤثری را که در طول دوران تحصیل و زندگی روزمره خویش به کار گرفته و به موفقیتهای چشمگیری نائل شده اند در قالب جلسات سخنرانی و دوره های آموزشی در اختیار سازمانها، ارگانهای دولتی و غیردولتی، مراکز آموزشی و عموم علاقمندان قرار می دهند.

کارآیی روشها و تکنیکهایی که در این دوره ها آموزش داده می شوند در طی سالیان متمادی بارها و بارها امتحان شده است و افراد کثیری موفقیتهای تحصیلی، شغلی و زندگی روزمره خود را مرهون بکار بردن این روشها می دانند.
ایشان برای برگزاری سمینار و همایش در این زمینه به کشورهای متعددی مانند آمریکا سوئیس، فرانسه، آلمان، انگلستان، اسپانیا، سوئد، امارات، هندوستان، بلژیک، نروژ، دانمارک، فنلاند، هلند، اتریش، و بسیـاری از دیـگر کشـورهای اروپـایی و آسـیایی سـفر کرده اند.

دکتر سیدا مقالات بیشماری در زمینه اصول مطالعه و یادگیری و تقویت حافظه در نشریات داخلی و خارجی به چاپ رسانده اند، همچنین ایشان کتابهایی در این زمینه به رشته تحریر در آورده اند که راهگشای بسیاری از علاقمندان بوده است.
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
یکی دیگه از اتفاقات جالب این همایش حضور پروفسور حسین باهر بود.
f127655f96951b83d00d33a0265ee8fc.jpg

به نقل از ویکی پدیا:

حسین باهر (زاده ۱ فروردین ۱۳۲۳ - قم) جامعه‌شناس،[۱] استاد دانشگاه،[۲] کارشناس رسانه، بنیانگذار مکتب رفتارشناسی[۳][۴] و نویسنده در زمینه رفتارشناسی، جامعه‌شناسی، مشاوره خانواده و دارای مدرک دکتری در توسعه اقتصادی و فوق دکتری فلسفه مدیریت منابع از کانادا،[۵] اهل کشور ایران است.

وی دبیر کل آکادمی مدیریت ایران است[۶] و قائم مقام سازمان برنامه و بودجه و معاون برنامه‌ریزی در دولت محمدعلی رجایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی[۷] است.

ایشون در بین همایش سخنرانی هم کردند که صحبت هاشون در فایل صوتی که برای شما قرار خواهم داد وجود داره.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا