اختصاصی آپدیت Windows 10 از اجرای بازی کرک شده جلو گیری میکند

WickedSick

WickedSick

کاربر تالار
کاربر تالار
همانطور که می دانید، بروزرسانی های نسخه خانگی ویندوز 10 بصورت خودکار دانلود و نصب می شوند. اکنون طبق جزئیات جدید، سرویس بروزرسانی ویندوز 10 می تواند مانع از اجرای بازی های کرک شده شود.

8f1176314877c8ab7f9c7bef36a16f84.jpg


وب سایت Myce به برخی تغییرات در تفاهم نامه یا شرایط استفاده از ویندوز 10 دست یافته است و در یکی از بندهای آن ذکر شده است احتمالاً مایکروسافت در آینده ای نامعلوم، بروزرسانی هایی را ارائه می کند که می تواند شما را از اجرای بازی های غیر اورجینال (کرک شده) و استفاده از برخی سخت افزار های غیر مجاز باز دارد.

بطور خاص شرایط استفاده از ویندوز تشریح می کند که احتمالاً مایکروسافت "بروزرسانی های نرم افزارها و یا تغییرات پیکربندی ها را دانلود می کند که شامل آنهایی می شود که می توانند مانع از دسترسی به خدماتی نظیر بازی های غیرارجینال و یا استفاده از سخت افزارها و وسائل جانبی غیر مجاز شوند".

در حالی که منظور از بازی های غیر ارجینال یا کرک شده به وضوح مشخص است، اما منظور مایکروسافت از "سخت افزارها و وسائل جانبی غیر مجاز" به روشنی مشخص نیست، در همین حال هیچ مرجعی نیز برای دست یابی به وسائل جانبی و سخت افزارهای غیر مجاز با ویندوز 10 موجود نیست. بنابراین فعلاً نمی توان درک درستی از آن داشت. با این حال گمان می رود که برای نمونه مایکروسافت با ویندوز 10 اجازه استفاده از برخی کنترلر های شبیه Xbox را تا هنگامی که این کمپانی آنها را به رسمیت بشناسد، به کاربران ندهد. از این رو احتمالاً کاربران مجبور به تهیه کنترلرها و لوازم جانبی اصلی و مورد تایید می شوند.

اشاره به بازی های غیر ارجینال، این احتمال را مطرح می کند که احتمالاً مایکروسافت از طریق بروزرسانی ها مانع از اجرای نسخه های غیرمجاز عناوین بازی اختصاصی خود می شود. با این حال این حرکت در را برای درخواست دیگر توسعه دهندگان و ناشر های بازی به منظور جلوگیری از اجرای بازی های کرک شده خواهد گشود. بنابراین هیچ عجیب نیست که مایکروسافت دست به همکاری با دیگر بازی سازان بزند و مانع از اجرای بازی های غیر اورجینال شود.

به وضوح ساده ترین راه برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، غیر فعال کردن سرویس بروزرسانی ویندوز 10 است.

منبع: softpedia
 
WickedSick

WickedSick

کاربر تالار
کاربر تالار
چرا 2 بار میگی :| دگ خخ قوین دگ هر کاری بخان میتونن!
 
WickedSick

WickedSick

کاربر تالار
کاربر تالار
از اون حرفا زدی :| اون مال ه**ک هستش چ ربطی داره!این حتما چمیدونم مث اندروید که اول نمیزاره از unknown Sources بنصبی اینم یه اینطور چیزی داره ولی نمیشه ورش داشت!
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
فکر نکنم اینکار شدنی بشه
هستند هکرانی جان بر کف که یه راهی برای دور زدن این مورد پیدا میکنند :)
 
NecromanceR

NecromanceR

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
ماکروسافت اول از هک ویندوز 10 جلوگیری کنه نیاز نیست از بازیایه هک شده جلو گیری کنه :لول
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا