به جای صابون صورتتان را با عسل بشویید

Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
عسل ماده‌ای معجزه‌‌آسا و پر خاصیتی است که می‌تواند پوست را شفاف، درخشان و شاداب کند و مشکلات پوستی را برطرف کند
3edfd557f1e33dbe948e80137365e418.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، داشتن پوستی زیبا، شفاف و صاف آرزوی هر فردی است و داشتن چنین پوستی راحت نیست. راه‌حل مشکل بسیاری از زنان که مدام از مشکلات پوستی همچون آکنه رنج می‌برند عسل است. آن‌ها باید به‌جای صابون صورتشان را با عسل بشویند. متخصصان زیبایی نیز خواص معجزه‌آسای عسل را بر پوست تایید می‌کنند.

شوینده‌های صورت همچون صابون و شامپو بدن به علت داشتن مواد شیمیایی می‌تواند پوست را خشک کند و به آن آسیب برساند. برخلاف شوینده‌های شیمیایی، عسل که سرشار از آنتی‌اکسیدان است، می‌تواند به‌راحتی ناخالصی‌های پوست را برطرف کند و میزان PH بدن را تنظیم کند. اما چطور می‌توانیم صورتمان را با عسل بشوییم؟

برای این کار می‌توانید یک شیشه عسل را در سرویس بهداشتی خود قرار دهید و هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید یک قاشق سوپ‌خوری عسل را با کمی آب ترکیب کنید تا کمی رقیق شود و آن را به صورت خود بمالید و 1 تا 2 دقیقه صبر کنید سپس صورتتان را با آب خالی بشویید.

اگر عجله ندارید می‌توانید 10 تا 20 دقیقه آن را بر روی پوست خود بگذارید. بعد از شست‌وشو با آب آن را خشک کنید و اگر خواستید به آن نرم‌کننده بزنید. همین کار را می‌توانید در عصر نیز انجام دهید. بعد از یک هفته اثرهای معجزه‌آسای آن را مشاهده خواهید کرد و دیگر اثری از آکنه و جوش نخواهد بود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
همه چیو ارزون کنن مردم بلدن خودشون چکار کنن نیازی ب توضیح بهداشت نیست:\
ما صبحانه نمیتونیم عسل بخوریم بعد بزنیم صورتمون هعی هعی
 
RAHA

RAHA

عمه برادرزاده
مدیر بخش
ماسک عسل شنیده بودم اما شستشو نه
از فردا امتحان کنم ایشالله دیگه جوش نزنم:(
 
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
با آب لوله نشورین ، با هرچی میخواین بشورین بشورین :|
والا :|
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا