تور تایلند

  • شروع کننده موضوع lahzeakhar
  • تاریخ شروع
L

lahzeakhar

کاربر تالار
کاربر تالار
تایلند برای گردشگرانی که قصد سفر به کشور های ساحلی را دارند انتخاب مناسبی است. به همین جهت تایلند همیشه جزئ اولین انتخاب گردشگران ایرانی بوده است.

از مهم ترین شهرهای تور تایلند که شهرهای توریستی هستند میتوان به بانکوک، پاتایا، پوکت، جزیره کو سامویی و چیانگ مای اشاره کرد.

گردشگران در سفر به تایلند می توانند علاوه بر تفریحات ساحلی انتظار مناظر بسیار حیرت انگیز طبیعی و مقبره های شگفت انگیز را داشته باشند.

بهترین زمان برای انتخاب سفر تایلند در شهرهای مختلف این کشور متفاوت است و شما می توانید با استفاده از میانگین دما و بارش هر ساله هر یک از شهر های تایلند اطلاعات مفیدی در این زمینه بدست آورید.

اگر علاقه مند به سواحل شنی، ورزش های آبی، حمام آفتاب هستید بهترین زمان برای تور تایلند نوامبر تا آوریل( مهر تا بهمن ماه) که هوا به نسبت به خشک تر می باشد. از ماه می تا اکتبر ( اردیبهشت تا اوایل مهرماه ) که به فصل سبز شهرت دارد به دلیل بارندگی زیاد معمولا اقامتگاه ها ازرانتر و سواحل خلوت تر می باشد.
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا