تست خون با تلفن همراه

  • شروع کننده موضوع hassanseo
  • تاریخ شروع
hassanseo

hassanseo

کاربر تالار
کاربر تالار
با موبایل تست خون بگیرید

f12cfc0732cc81ce9777d1900c35a04e.jpg


یک مجموعه اروپایی روشی را ابداع کـرده هست که می توان به کمک گوشی های همراه هوشمند؛ آزمایش خون را در منزل انجام داد.بعد از گرفته شدن نمونه خون؛ اطلاعات مربوط به آن بوسیله اپلیکـی شن(سایت سرگرمی) نصب شده بر روی گوشی تحلیل خواهد شد.
تست خون با اپلیکـیشن تلفن همراه

یک شرکت اروپایی روشی را ابداع کـرده هست که می توان به کمک گوشی های همراه هوشمند؛ آزمایش خون را در منزل و بدون مراجعه به مرکز ویرایش ی انجام داد.شرکـت Cor ابداع کننده ایـن نحوه اختصاصی است . در ایـن شیوه یک اپلیکـی شن ویِژه بر روی گوشی همراه نصب خواهد شد. با وارد کردن سوزن های یکبـار مصرف بسیار زیاد کوچک به بدن که بدون درد هست و یک کابل که به گوشی همراه متصل خواهد شد؛ می توان نمونه خون خود را گرفت.

بعد از گرفته شدن نمونه خون؛ اطلاعات مربوط به آن توسط اپلیکـی شن نصب شده بر روی گوشی نقد خواهد شد. در واقع اطلاعات بوسیله نور مادون قرمز گردآوری می شوند پس به الگوریتم های وب وبسایت کمپانی Cor برای بازخوانی ارسـال می شوند.اطلاعات ارسـال شده حاوی ؛ قند خون ناشتا؛ کلسترول؛ فیبرینوژن و تری گلیسرید است .

به گفته مسئولین شرکت Cor؛ اطلاعات استخراج شده شبیه به انجام آزمایش خون در مراکز ویرایش ی و با همـان درجه دقت صحت است . قیمت ایـن کیت آزمایش خون؛ ۱۹۹ دلار قرار هست از اکتبر (مهر ماه) سـال جاری میلادی روانه بازار شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا