طراحی داخلی خانه در مرز بین مدرن و روستیک

  • شروع کننده موضوع poyano
  • تاریخ شروع
P

poyano

کاربر تالار
کاربر تالار
طراحی داخلی خانه: آپارتمانی که قصد تحلیل و بررسی آن را داریم در آخرین طبقه از یک ساختمان چهار طبقه در صوفیه، بلغارستان، قرار گرفته است. محله آن نزدیک مرکز شهر بوده و تعداد زیادی پارک کوچک و باغ در اطراف آن وجود دارد. آپارتمان از این مزیت بهره برده و تصویری از چشم اندازهای سرسبز پیرامون در هر اتاق ایجاد کرده است.
طراحی داخلی خانه پروژه ای بود که توسط استودیوی طراحی DontDIY صورت گرفت. این شرکت که در سال ۲۰۱۱ پایه ریزی شد، در زمینه معماری و طراحی متخصص است. گروه اولیه سه نفره این استودیو در سال ۲۰۱۴ هنگامی که نفر چهارم به آن ها اضافه شد، تکمیل گردید.
این پروژه آپارتمان H01 نام داشته و مشتری یک فرد تاجر با اشتیاق و علاقه شدید به سفر و عکاسی می باشد. با قضاوت بر نتایج نهایی کسب شده، نیاز اصلی این گونه مطرح شد: طراحی یک خانه خصوصی معاصر با تزریقی از عناصر روستیک به منظور دستیابی به یک محیط خوشایند و در عین حال باطراوت و شاداب.
فضای پلان باز آشپزخانه، غذاخوری و اتاق نشیمن بخش عمده ای از آپارتمان را اشغال می کنند. یک کتابخانه سفید بزرگ پیرامون درب داخلی ساخته شده است و ارتباط بین فضای نشیمن و اتاق خواب را از نظر پنهان می کند. بر دیوار مجاور مجموعه ای از پانل های بزرگ چوبی این فضا را از اتاق مطالعه و راهروی ورودی جدا می نماید.
لوستر کم حجم حاضر در طراحی داخلی خانه به طور قطع یک ویژگی برجسته می باشد. اگرچه مرسوم نیست در فضایی که سقف چندان بلندی ندارد یک چنین اکسسوری را مشاهده نماییم، استفاده آن در این جا چندان هم نامناسب به نظر نمی رسد. در حقیقت ویژگی نورپردازی به یک عنصر شاخص و به نوعی نقطه کانونی این فضا تبدیل شده است.
3bfe2fc91de8aec84e68cf6981473a05.jpg

لینک منبع:دکوراسیون داخلی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی پویانو
دکوراسیون داخلی،معماری،فروشگاه دکوراسیون اینترنتی ،ساختمان،طراحی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا