دوازده نکته برای انتخاب شرکت طراحی سایت

farshidgb

farshidgb

کاربر تالار
کاربر تالار
برنامه ریزی برای طراحی‌ وب سایت هیجان انگیز است اما می‌تواند به همان اندازه خسته کننده نیز باشد. پیچیدگی‌های طراحی وب سایت، گسترش (توسعه) آن، بازاریابی و استراتژی‌ها نیازمند صلاحیت‌های تخصصی لازم می‌باشد، بنابراین انتخاب شرکت خوب برای کسب و کار شما می‌تواند اغلب سبب ایجاد و یا شکست در ابتکار شما شود. همراه با بسیاری از عوامل که باید مدنظر قرار داده شوند، این بسیار حائز اهمیت می‌شود که پروسه با یک فهرست تعریف شده‌ای از معیارها و انتظارات پیش برود. این دوازده نکته برای انتخاب شرکت دیجیتالی برای طراحی وب سایت شما مورد بررسی قرار می‌گیرند.

1- فراتر از سرویس طراحی وب بیاندیشید.

هزاران گزینه برای طراحی وب سایت وجود دارند، از طراحان آزاد تا شرکت های بزرگ و چیزهای دیگری از این قبیل. هنگام برنامه ریزی برای طراحی سایت یا طراحی مجدد آن، مهم است که بدنبال شرکتی باشیم که مجموعه‌‌ای از خدمات مرتبط با هم را ارائه می‌کند، که خدمات طراحی نیز از جمله‌ی این خدمات است، و تمامی نیازهای دیجیتالی شما را پشتیبانی می‌کند. داشتن شرکتی که استراتژی‌ها، توسعه و خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهد براحتی امکان "خرید یک مرحله‌ای" را فراهم می‌آورد و از یک بازی "تلفنی" ظاهرا بی پایان میان شرکای کاری اجتناب می‌کند. علاوه براین، این اجازه را به شما می‌دهد که حضور دیجیتالی موثرتر و جامعتری را ابراز کنید، با این عنوان که شرکت بطور کامل اهداف شما را درک می‌کند و می‌تواند بصورت منسجم استراتژی‌های یکپارچه برای رسیدن به آنها را گسترش ‌دهد.

2. تقدیر از ارزشمندی‌ رهنمودهای استراتژیک

شما به طراحی یا طراحی مجدد وب سایتتان می‌پردازید زیرا شما اهداف خاصی دارید. طراحی‌ مجدد وب سایت تاکتیک ساده‌ای برای کمک به دستیابی به اهداف کلی می‌باشد. شرکت های طراحی سایت ارزشمند درخواست اولیه شما را می‌بینند و به شما کمک می‌کنند که استراتژی دیجیتالی کوتاه مدتی را تعریف کنید که با برنامه‌های شما هم راستا می‌باشد. بدنبال شرکتی باشید که زمانی را برای درک مخاطبان خود صرف می‌کنند، رویکرد سفارشی سازی برای پروژه‌ی شما را گسترش می‌دهد و سرویس درستی را برای رسیدن به موفقیت به شما توصیه می‌کنند. شما نمی‌دانید که از چه چیزهایی مطلع نیستید، بنابراین مهم است که شرکت مورد نظر شما استراتژی هدایت کننده‌ای را در هر مرحله از راه به شما ارائه کند.

3. تجربه تحقیقاتی توسعه و طراحی سایت پاسخ دهنده

ایجاد سایت شما با استفاده از طراحی پاسخگو امروزه بصورت متعارفی در آمده است، بنابراین انتخاب شرکتی که طراحی حرفه‌ای و رو به گسترش وب سایت پاسخگو را شرح می‌دهد امری حیاتی می‌باشد. ایجاد یک سایت سفارشی و پاسخگو ابتدا برای شما هزینه‌های بیشتری در برخواهد داشت، اما در مدت کمی سبب منفعت شما و مخاطبان شما با توجه به گرایش‌هایی که در استفاده از تلفن همراه وجود دارد می‌گردد. از شرکت درباره‌ی نمونه‌ی سایت‌های پاسخگویی که ساخته‌اند سوال کنید، و برای یک درایو تست در دستگاهایتان نگاهی بیندازید، بدین ترتیب شما می‌توانید آنها را خودتان تجربه کنید.

4. انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای حال (و بعدها)

از میان بسیاری از سیستم‌های مدیریتی محتوا که می‌توان از میان آنها انتخابی را صورت داد، این می‌تواند سخت باشد که تصمیم بگیرید کدام برای کسب و کار شما بهترین می‌باشد. این حائز اهمیت است که اهداف سایتتان را تعریف کنید که بدون محدودیت شامل بازاریابی، طراحی، تکنولوژی، گردش کار، امنیت و انطباق پذیری می‌باشد. یک آژانس مجرب بایستی قادر به هدایت شما بسوی سیستم مدیریت محتوایی باشد که مناسب با حال حاضر شما باشد و مسیر را براساس اهداف و بودجه شما کاهش دهد.

نکته‌ای مهم: مطمئن گردید که شما محتوایی را که می‌توانید روی وب سایتتان اختصاص دهید درک می‌کنید، و چه کسی مالکیت این وب سایت را بر عهده خواهد داشت در صورتی که شما تصمیم به جدایی از این آژانس را داشتید.

6115ad550d81ad8d42e0d599ac2e5249.jpg


5. ارزیابی طراحی سایت ‌ها فراتر از تصاویر

بسیاری از شرکت ها وب سایت‌های خوش منظره‌ای را توسعه می‌دهند. چالش این است که وب سایت‌های پر زرق وبرق طراحی شوند که همچنین با بهترین شیوه‌ها برای تجربه‌ی کاربر همسو و هم تراز باشند. (UX)

علاوه براین، طراحی سایت می‌بایست با بهینه‌سازی موتورهای جستجوی (SEO)، محتوا و استراتژی‌های نگه‌داری سازگار باشد. طراحی‌های زودگذر(براساس مد) می‌آیند و می‌روند اما شرکت های استراتژیک به شما درباره‌ی "چرایی" که در پشت نگاه و احساس وجود دارد راهنمایی‌هایی می‌کنند، به ویژه این که چگونه طرح‌ها به پشتیبانی از کسب و کار و اهداف بازاریابی شما کمک می‌کند.

6. برنامه ریزی برای توسعه‌ی محتوا

طراحی مجدد وب سایت با محتوایی مشابه وب سایت قبلیتان معادل دیجیتالی رژ لب زدن برای یک خوک است. شما باید دنبال آژانس دیجیتالی باشید که محتوای قوی را برای UX, SEO و کسب وکار/ اهداف بازاریابی درک کنند و توسعه دهند. آژانس‌های بازاریابی یکپارچه نویسندگان آگهی‌های تجاری را در مجموعه‌ی خود دارند که بصورت یکپارچه همسو با طراحی، توسعه و تیم‌های بازاریابی برای تولید محتوای وب سایت که در راستای استراتژی سایت هستند کار می‌کنند. شرکت طراحی سایت مورد نظر ‌شما همچنین باید توانایی تولید محتوای اضافی برای مصارف جاری را داشته باشد، که از پست‌های وبلاگ‌ها تا داده نمایی‌ها، ویدیو‌ها و... می‌باشند. شرکتی که در زمینه‌ی این سرویس‌ها و تاکتیک‌ها متخصص است و اجازه‌ی تداوم محتوای جدید با سایت جدیدتان را می‌دهد و موجب صرفه جویی در زمان می‌گردد و برای اخذ فروشندگان متعدد که در ایجاد محتوای بعدی دخیلند در تلاش است.

7. درک و نشان دادن موتورجستجوی اختصاصی بازاریابی

موتورهای جستجو اغلب تعداد یک یا دو منبع ترافیکی برای وب سایت هستند، بنابراین، تعجبی ندارد که بازاریابی موتور جستجو (SEM) به یکی از مهمترین بخش‌های طرح دیجیتالی مبدل شده است. بعنوان تفاوت نخستین میان شرکت‌ها، شرکتی را انتخاب کنید که تنها به صحبت نمی‌پردازد بلکه عمل هم می‌کند. ببینید چه سرویس‌های SEM را پیشنهاد می‌دهد و درباره‌ی نتایج رتبه بندی دیگر مشتریان سوال کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که آژانس می‌تواند فراتر از راه اندازی سایت به شما کمک کند، برای مثال هنگامیکه شما به بررسی خدمات پیشرفته‌ای مانند پرداخت برای هر کلیک (PPC) تبلیغاتی می‌پردازید (به شما کمک کند).

8. تاکید بر این نکته که دانش مساوی با تجربه است.

تمامی شرکت های طراحی وب مدعی هستند در رابطه با کسب و کار خود می‌دانند، اما تجربه در واقع شرکت ها را از یکدیگر جدا می‌کند. این مهم است که دانش کاری شرکت را براساس انواع مختلفی از معیارها ارزیابی کنند. اگر شما از صنایع بسیار تخصصی هستید، شرکتی که تجربیات ارزنده‌اش را با دیگر مشتریانش در صنایع مشابه شما نشان می‌دهد بسیار مهم می‌باشد. با این وجود، این بسیار حائز اهمیت است که آژانس نوآوری و تکنولوژی را از دیگر صنایع به ارمغان آورد و رقابت و تازگی سایت شما را حفظ کند. همیشه در رابطه با حداقل پنج مرجع مشتریان سوال کنید و این مشتریان را با سوالات بررسی کنید که سبب افزایش سطح راحتی شما از تصمیماتتان می‌شود. علاوه براین، نگاهی به جوائز و شهرتی که شرکتی کسب کرده است بیاندازید، زیرا این موضوع به ارائه‌ی اعتبار اضافی از کیفیت کار یک شرکت کمک می‌کند.

9. بدانید چه کسی کار را انجام می‌دهد.

بسیاری از آژانس‌ها بصورت برون سِپاری کار می‌کنند، بنابراین زمانیکه کار دچار انحطاط و افت است بالادستی (نهاد ناظری) ندارند. مشکل این است که برون سپاری می‌تواند تناقضاتی را در روند پروسه، ذوق و روابط ایجاد کند. در صورت یافتن شرکت دیجیتالی که شما علاقه دارید با آنها کار کنید، شرکت باید تیم پروژه‌ی کاملی (درون شرکت) داشته باشد و همچنین از آنها سوال کنید چه زمانی می‌توانند پروژه‌ی شما را آغاز کنند. این بشما آرامش خیال می‌دهد که شما در حال استخدام تیمی هستید که به شما پیشنهاد شده است.

10. در رابطه با بودجه‌تان خجول نباشید.

شروع با رنج بودجه برای شرکت مفید است زیرا درمی‌یابد کجا شروع به گفتگو کند. خرید وب سایت‌های سفارشی یک کالا با قیمت ثابت نیست و برای مثال، عواملی که بر قیمت‌ها موثر است شامل ارائه‌ی خدمات، تعداد صفحات، هزینه‌های صدور پروانه شخص ثالث، و خیلی چیزهای دیگر نیز می‌شود. تعریف رنج بودجه‌ی شما در اوایل کار، کمک خوبی به شرکت می‌کند که شما را در مسیر درست از نظر خدمات و محصولات قرار دهد، یا مودبانه تعامل با شما را در صورتی که برای کار با همدیگر مناسب نبودید رد کند. با معیارهای پروژه‌تان صادق باشید و آژانسی را انتخاب کنید که می تواند شما را در دستیابی به اهدافتان متناسب با بودجه‌ی شما یاری رساند.

11. به مدل حمایت مستمر پی ببرید.

این روزها، بیشتر وب سایت‌ها بروشورهای آنلاین ندارند و بجای آن بازتاب مستقیمی از کسب و کار شما که مداوم در حال تکامل است هستند. صادقانه بیان کنید که چگونه شما حمایت از تغیییرات داخلی وب سایت را پیش بینی می‌کنید، و متوجه می‌شوید که چه نوع از سرویس‌هایی را شرکت می‌تواند پس از راه اندازی وب سایت ارائه کند. تعریفی از انتظارات برای زمان پاسخگویی داشته باشید، در مورد فرایندهای پشتیبانی سوال کنید و متوجه شوید که چه نوع تعهد بودجه‌‌ای را شما می‌بایستی پیش بینی کنید. شرکت های طراحی سایت معتبر می‌خواهند که با شما برای بخوبی گذراندن پروژه‌ی وب سایتتان کار کنند، پس با کمک یکدیگر، شما می‌توانید بدین واسطه برنامه‌های دیجیتالی خود را به اجرا در بیاورید.

12. احساس خوبی داشته باشید (احساس عشق کنید)

اگر عشق نباشد، با این حال این واقعا امکان پذیر است که شما آژانسی که با آن کار می‌کنید دوست داشته باشید. از اولین تماس یا ملاقاتی که شما دارید، شما باید آسودگی را با تیمی که با آنها صحبت می‌کنید احساس کنید و در واقع اشتیاقی برای ادامه‌ی گفتگو داشته باشید. قرار خوبی داشته باشید، هر شرکتی برای هر کسب و کاری مناسب نیست. اما اهمیت "گفت و گو" را که از مکالماتتان دریافت می‌کنید دست کم نگیرید زیرا شما برای ماه‌ها یا حتی بیشتر با این افراد کار می‌کنید. انتخاب شرکت طراحی وب سایت شما چیزیست که نیازمند توجه دقیق می‌باشد. هنگامیکه تصمیم گرفتید، شما برای طول مدت چرخه‌ی حیات پروژه وارد تعهد می‌شود. شما نمی‌خواهید تنها با تصمیمتان "موثر" باشید. شما می‌خواهید طراحی وب سایت جدیدتان به یک تجربه‌ی با ارزش برای هر کدام از ذینعفان کلیدی باشد. هدف شما باید برای یافتن شرکت دیجیتالی باشد که می‌تواند ارزشی را به پروژه‌ی وب سایت شما اضافه گرداند، در نتیجه آن یک سایت در سطح جهانی که بوجود می‌آید که حاوی شرحی دقیق است، و از روی طراحی و بودجه می‌باشد. اجازه دهید این دوازده نکته پروژه‌ی شما را برای انتخاب الگوی صحیح طراحی وب و برای موفقیت کلی سایتتان هدایت کند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا