ترامپ (۱۰۱ راه موفقیت در کسب و کار)

K

kianoosh1

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
کتاب ترامپ (۱۰۱ راه موفقیت در کسب و کار) نوشته دانلدجی.ترامپ و مردیث مک آور، کتابیست که شما را به موفقیت در کسب و کار راهنمایی میکند. این کتاب توسط راییکا صدری ترجمه شده است.

دانلد جی. ترامپ، رییس جمهور جمهوری خواه آمریکا، خیلی پیش از این از شهرت برخوردار بوده ست. او علاوه بر مدیریت تعداد وسیعی از شرکت های موفق، مظهر موفقیت و الهام بخش میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا است.
کتاب «ترامپ: ۱۰۱ راه موفقیت» یک گفتگوی خصوصی با این پیشتاز بزرگِ تجارت دنیا است. این کتاب پر از دیدگاه ها، داستان ها، نظریات و نصایح آقای ترامپ در مورد چگونه موفق شدن است؛ داستانِ بر خلاف جهت آب شنا کردن. خود او در بخشی از کتاب می گوید که با مقیاس ترامپ فکر کنید؛ بزرگ تر بهتر است.

محبوبیت برنامه ی تلویزیونی «کارآموز» از ترامپ یک قهرمان ملی واقعی ساخته است. علاوه بر مدیریت تعداد وسیعی از شرکت های موفق، آقای ترامپ نماد رویایی آمریکایی ها، مظهر موفقیت و الهام بخش میلیون ها نفر در سرتا سر دنیا است. این واقعیت که او مقاومت کرد تا بتواند امپراتوری اقتصادی خود را گسترش دهد و بعد از 9 میلیون دلار قرض بالا آوردن، مجدداً میلیاردر شد، داستان او را جذاب تر میکند. آقای ترامپ تجارت را از هر جنبه و زاویه، از بالا و پایین و زیر و رو می شناسد. در کتاب «ترامپ 101: راه موفقیت» او بسیاری از اصول علمی ای را که در حرفه اش به او کمک کرده است، با ما شریک می شود.

در این کتاب، دانلد ترامپ راهنمای شخصی شما خواهد بود. او راهکارها، تاکتیک ها و استراتژی هایی را با شما در میان خواهد گذاشت که به شما کمک خواهند کرد تا خودتان، شغل و زندگی تان را به بالاترین سطح کیفی برسانید. همان طور که ترامپ بارها در کتاب تأکید کرده، دانش قدرت است. اگر در جستجوی دانشی هستید که بتوانید تجارت شما را به فراتر از آنچه تصورش را می کنید، ارتقا دهد، پاسخ در برابر شماست: ترامپ، 101 راه موفقیت در کسب وکار.

عصر ایران در مورد کتاب ترامپ می نویسد:
تصویری که از دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوریخواه آمریکا در ذهن جهانیان ترسیم شده، فردی افراطی است که اگر رئیس جمهور قدرتمندترین کشور دنیا شود، جهان روی آرامش نخواهد دید و البته دیدگاه های اعلامی او نیز در ماه های گذشته، این نگرانی را دامن زده است.

اما ترامپ، چهره دیگری نیز دارد. او یک کارآفرین فوق العاده موفق و مدرس موفقیت است که دستی هم به قلم دارد و کتاب های متعددی نیز نوشته است. کتاب های او، عمدتاً درباره روش های موفقیت در زندگی و مشخصاً کسب و کار و ثروت آفرینی است.
کاربردی بودن کتاب های او باعث شده، از سال ها پیش، آثار او در کشورهای مختلف جهان ترجمه و منتشر شود.

در ایران نیز، تعدادی از کتاب های او ترجمه و منتشر شده اند که از ان جمله می توان به چرا می خواهیم شما ثروتمند باشید؟ ، ترامپ: 101 راه موفقیت ، چگونه در زندگی برنده شوید؟ و ... اشاره کرد.

به نظر می رسد ترامپ در تجارت و نویسندگی، بسیار موفق تر و محترم تر از سیاست است و ای کاش سر کار اصلی اش برگردد!
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا