اخبار تیم های لیگ برتر ایران

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

گزارش تمرين تيم استقلال

00944402.jpg

جواد نکونام در تمرين امروز استقلال دچار مصدوميت شد و کاپيتان اين تيم هم تمرين نکرد.


به گزارش فارس، تمرين تيم فوتبال استقلال امروز در زمين شماره دو آزادي در حالي برگزار شد که بازيکناني مثل خسرو حيدري، مجتبي جباري، ميثم بائو و ساموئل به دليل ترافيک سنگين با 40 دقيقه تأخير آمدند.

*در ابتداي تمرين قلعهنويي چند دقيقهاي براي آنها صحبت کرد.

*فرهاد مجيدي يخدرماني کرد و 40 دقيقه دور زمين دويد و سپس محل تمرين را ترک کرد. اين در حالي است که پزشکان استقلال معتقدند او ميتواند از شنبه با تيم تمرين کند و مشکل حادي ندارد.

*براي برگزاري مراسم سازمان ميراث فرهنگي چتربازهايي در حال تمرين در ورزشگاه آزادي بودند که توجه بازيکنان استقلال را به خود جلب کردند.

*حنيف عمرانزاده مدافع استقلال به مجيد صالح مربي تيم به خاطر پاس نشدن چک 230 ميليون تومانياش اعتراض کرد. عمرانزاده ميگفت قرار بود اين چک امروز نقد شود.

*جواد نکونام هم در اواسط تمرين دچار مصدوميت شد، او به خبرنگار فارس گفت: پايم درد ميکرد و اين پا درد به کمرم زد و پزشکان گفتند ديگر تمرين نکنم.

*در تمرين امروز مهدي رحمتي، اميرحسين صادقي، فرزاد حاتمي و هاشم بيکزاده غايب بودند. بيکزاده ظاهراً به کلينيک استقلال رفته است.

*سيروس دينمحمدي، شاهرخ بياني و مهدي فنونيزاده در تمرين امروز حضور داشتند.

*تمرين استقلال فردا و پس فردا تعطيل است و اين تيم از روز شنبه تمرينات خود را از سر ميگيرد.
منبع: ورزش 3
 
آخرین ویرایش:
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

گزارش تمرين امروز پرسپوليس

00036475.jpg

تمرينات امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که کادر پزشکي و مربي تيم ملي در جمع قرمزپوشان حضور پيدا کردند.


به گزارش فارس، تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 17:15 امروز پس از 3 روز استراحت در ورزشگاه درفشيفر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس بيشتر به کارهاي هوازي پرداختند.

* فيلم بازيهاي سپاهان توسط مدير رسانهاي پرسپوليس به کادر فني داده شد.

* مهرزاد معدنچي مستقيم از فرودگاه به تمرين امروز پرسپوليس آمد.

* مهدي مهدويکيا به دليل سفر به مشهد در تمرين امروز حضور نداشت، وي قرار است از روز آينده در تمرينات پرسپوليس شرکت کند.

* مارکار آقاجانيان مربي تيم ملي و همچنين دکتر شهاب و خانلري به همراه چشمهسري پزشک پرسپوليس در تمرين امروز حضور يافتند. کادر پزشکي تيم ملي براي بررسي وضعيت محرومان مليپوش پرسپوليس و مخصوصا علي کريمي در تمرين امروز حضور داشت.

مارکار آقاجانيان نيز که در تمرين امروز از روي نيمکت در کنار گلمحمدي و دستيارانش تمرين را نظارهگر بود، با سرمربي قرمزپوشان و کريم باقري جلسه کوچکي برگزار کرد. آقاجانيان و باقري به زبان ترکي با هم صحبت کردند.

* خانلري پزشک تيم ملي در گفتوگو با فارس در خصوص آخرين شرايط اشکان دژاگه گفت: عملي که روي پاي اين بازيکن انجام شده، سنگين بود و در چند روز آينده آخرين وضعيت او را جويا خواهيم شد.

* کريمي، حسيني و ماهيني اختصاصي به دليل مصدوميت دور زمين دويدند. مجتبي حسيني در آخرين تمرين پرسپوليس از ناحيه پا دچار مصدوميت شده است. گلمحمدي نيز همراه اين 3 بازيکن دقايقي دور زمين دويد و با آنها درباره آخرين وضعيتشان به گفتوگو پرداخت.

* پولادي، مهدويکيا و نوروزي در تمرين امروز غايب بودند.

* يک دروازهبان کم سن و سال اما چاق نيز در تمرين امروز حضور داشت.

* نورمحمدي در تمرينات گروهي شرکت کرد.

* رضا حقيقي در رختکن حاضر بود و به تمرين پرداخت.

* در حاشيه تمرين امروز ترابيان و بزيک هم دقايقي پا به توپ شدند.

* ليدرهاي پرسپوليس نيز در کنار حدود 30 هوادار با روشن کردن فشفشههاي قرمز خود را براي فينال جام حذفي آماده کردند.

* بعد از 25 دقيقه کريمي، ماهيني و حسيني به رختکن رفتند و سپس سريعا مارکار آقاجانيان و کادر پزشکي تيم ملي نيز براي وضعيت اين 3 بازيکن به رختکن رفتند و با آنها جلسهاي برگزار کردند.

* بگوويچ با تاخير در تمرين امروز حضور پيدا کرد.

* پرسپوليسيها پس از کارهاي هوازي به فوتبال دروازه کوچک و سپس دويدنهاي سرعتي زير نظر حسيني پرداختند. امروز عليرغم حضور چيذري در تمرين اما بيشتر کارهاي بدني زير نظر حسيني برگزار شد.

* در هنگام فوتبال شوت کريم باقري با برخورد به اسماعيلزاده دقايقي او را نقش بر زمين کرد.

* صحبتهاي باقري با انصاريفرد که در طول تمرين دقايق زيادي طول کشيد در تمرين امروز جالب توجه بود.

* مربي و کادر پزشکي بعد از 45 دقيقه تمرين پرسپوليس را ترک کردند.

* پرسپوليسيها در پايان در قالب دو تيم به فوتبال دستگرمي پرداختند که در اين بازي شوتهاي ويرانکننده باقري همه را شوکه کرده بود.

منبع: ورزش 3
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

صادقي و حاتمي به تمرينات استقلال بازگشتند

00942316.jpg

امير حسين صادقي و فرزاد حاتمي به تمرين تيم استقلال برمي گردند.


صبح روز پنجشنبه جلسه اي ميان امير قلعه نوعي با منصور پورحيدري و ميرشاد ماجدي برگزار شد و در نهايت مقرر گرديد که صادقي و حاتمي از روز شنبه در تمرين تيم استقلال حاضر شوند.

به گزارش اوج، اين دو بازيکن پس از بازي استقلال مقابل سپاهان از حضور در تمرين منع شده بودند اما با وساطت منصور پورحيدري،مدير فني استقلال و ميرشاد ماجدي،سرپرست تيم از روز شنبه در تمرينات آبي پوشان حاضر مي شوند.

منبع : ورزش 3
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

فتحاللهزاده: مشکلات نکونام حل ميشود و ميماند

00940034.jpg

به گزارش فارس، علي فتحاللهزاده پس از جلسه با جواد نکونام در جمع خبرنگاران در خصوص صحبتهايش با اين بازيکن و اتفاقات پيرامون باشگاه استقلال صحبتهاي زير را مطرح کرد.

* در خصوص جلسه با جواد نکونام توضيح بدهيد

صحبتهايي را انجام داديم اما واقعيت اين است که بازيکنهاي بزرگ و تيمهاي بزرگ مشکلات بزرگتري دارند. در اين کارهاي بزرگ مديراني مثل من هم هستند که شب و روز کار ميکنند ولي به چشم کسي نميآيند از اول فصل همه کار کردند و بعد به دنبال تفريح اين مسائل رفتند اما ميبينيد که من هنوز در دفتر کارم هستم. حالا هم که همه اين بازيکنان جهاني شدهاند و از بد روزگار يا خوب روزگار ما هم هفت هشت مليپوش داريم که پول جهاني از ما ميخواهند در حالي که کسي به ما پول جهاني نداده است. احساس ميکنم يکسري صحبتهايي که ردوبدل ميشود و واقعيت هم ندارد همه را تحت تأثير قرار ميدهد. جواد نکونام يک شخصيت خاصي دارد و به شخصه اين بازيکن را خيلي دوست دارم و ديديد که در تيم ملي مقابل لبنان نزديک بود هتريک کند به اين بازيکن واقعاً پول آنچناني نداديم ولي نکونام هيچ حرفي نزد حتي ساموئل هم همينطور. ببينيد وقتي که يک بازيکن خارجي که هيچ اعتمادي هم به ما ندارد و پولي هم نگرفته اما حرفي نميزند و ما منتظر هستيم تا کنفدراسيون فوتبال آسيا جايزه ما را بدهد تا به بازيکن پول بدهيم. ما توقع داريم بازيکنان خودمان هم همينگونه باشند. البته يک گله کوچک از مطبوعات دارم و اميدوارم به خاطر اين مسئله به ما حمله نکنند. هيچ تيمي پولي به بازيکنانش نداده ولي ما که بيشترين پول را به بازيکنان داديم و شايد يکي دو بازيکن آن هم به دلايل قانعکننده پول نگرفته باشند مورد انتقاد قرار گرفت. همين دو روز پيش با يکي دو نفر از بازيکنان صحبت ميکردم که آنها ميگفتند 70 درصد پولشان را نگرفتهاند حتي خود رويانيان گفت که امسال پول بازيکنانش را نداده است اما همه روي ما زوم کردهاند براي سال آينده برنامه داريم اما دولت در حال تغيير و تحول است و طبيعي است که ما مشکل داشته باشيم. اما بدانيد ما اين پولها را پرداخت خواهيم کرد اما امسال از مطبوعات ميخواهم امسال کمي از حاشيههاي ما را ناديده بگيرند چون ما در آستانه بازيهاي ملي هستيم و اميدوارم بتوانيم که قهرماني آسيا بگيريم هرچند که کسي قول نداده است حتي اگر بتوانيم به فينال برويم خيلي خوب حرکت کردهايم.

* نکونام ميگفت دلخوريهايي وجود داشت که دربارهاش صحبت کردهايد، در اين خصوص توضيح بدهيد.

اين دلخوريها به خاطر رد و بدل شدن صحبتهاي ديگران بود مثلاً به گوش او رساندهاند که فتحاللهزاده گفته نکونام خوب بازي نکرده است حرف از خودم زدم که براي کسي سوتفاهم نشود. از اين مدل حرفها بين بازيکنان رد و بدل شده که ايجاد سوتفاهم ميکند ولي آن چيزي که من گفتم نکونام بازيکن استقلال است و دوست دارد در اين تيم بماند و وظيفه من اين است که سوتفاهماتي را که بين بازيکنان وجود دارد رفع کنم. من مطمئن هستم تا هفته آينده اين مشکلاتي که کادر فني ما و نکونام ميگوييم حل ميشود و احساس ميکنم هيچ مشکلي وجود ندارد و احساس من اين است که هفته آينده يک رابطه خيلي خوب و صميمي بين بازيکنان به وجود ميآيد و يک هم قسمي و ياعلي ديگر به وجود ميآيد تا پا به مسابقات آسيايي بگذاريم.

* شما در جريان بيانيه عليه مجتبي جباري بوديد

مگر ميشود من در جريان نباشم به شخصه از جباري که ادعاي حرفهاي بودن و بزرگ بودن را دارد به همان اندازه از او توقع دارم حتماً شنيديد که پارسال بين ما کودرتي به وجود آمد اما چون بحث مربوط به من ميشد و من چون مستأجر اين باشگاه هستم از آن مسئله گذشتم اما وقتي به ارکان باشگاه توهين ميشود خيلي بد است يعني چه که وضعيت باشگاه مسخره است؟ اتفاقاً وضعيت باشگاه خيلي خوب است ما مديرعامل و مربي داريم و اينکه تيم چه زماني تمرين کند را من و مربي تعيين ميکنيم. يک بازيکن نميتواند به خود اجازه بدهد چنين جملاتي را در مورد باشگاه به کار ببرد. شرايط ما مشخص است ما به کسي نميگوييم به زور قرارداد ببندد خيلي شفاف ميگويم و روي صحبتم نه تنها با جباري بلکه با همه بازيکنان است. حالا هم 15 بازيکن ما آزاد هستند من بازيکني را ميخواهم که استقلال را دوست داشته باشد و بداند که شرايط ما اين است. اين را بدانيد که در دنيا 80 درصد هزينههاي يک باشگاه را از بيرون تأمين ميکنند و 20 درصد پسانداز ميشود اما ما در اينجا 20 درصد درميآوريم و 80 درصد خرج ميکنيم تازه يک چيزي هم رويش ميگذاريم و به بازيکن و ديگر مسائل ميدهيم. آيا اين تقصير من است که حق ضبط تلويزيوني نميگيرم در تمام دنيا 50 درصد هزينههاي سال جاري يک باشگاه را حق پخش ميدهند اما ما اينجا هيچ درصدي نداريم. البته بازيکن حق دارد با ما قرارداد نبندد ولي حق ندارد با ما قرارداد ببندد و به ما توهين هم بکند هرکسي نميتواند روي چشممان ميگذاريم و از او خداحافظي ميکنيم باشگاه استقلال آنقدر بزرگ و مهم است که همه دوست دارند در اين تيم بازي کنند. همين جواد نکونام پولي نگرفته يا صادقي و ميثم بائو هم چيزي نگرفتند مثل جباري گفته پاداشمان را نگرفتيم.

* چه سؤالي

سه سال پيش که قرار بود من بيايم آيا به تو پاداش قهرماني دادند چرا تا به امروز چيزي نگفتيد زماني که من به استقلال آمدم قراردادت 400 ميليون تومان بود حتي 200 ميليون تومان هم طلب داشت که آن را من بايد بدهم. جباري از وقتي به استقلال آمده تاکنون 700 ميليون تومان پول گرفته است چرا اين بازيکن اينقدر گلگي ميکند؟ من از او اصلاً انتظاري ندارم اين مسئله ناسپاسي است و من همينجا ميگويم شرايط ما همين است. ممکن است تا سال آينده هم شرايط ما همينگونه بماند هرکس دوست ندارد به استقلال نيايد چون ما هم بايد درک شويم. ما نه پولي از اينجا ميگيريم و نه پاداشي. اگر گرفتهايم اسنادش موجود است و يک نفر بيايد آن را اعلام کند. البته اگر يک مدير حقوق بگيرد ايرادي ندارد ولي من هم از بازيکنان ميخواهم که ما را درک کنند چون من هم هرچه درميآورم به آنها ميدهم. به ما 3 ميليارد ميدهند و 15 ميليارد بايد خرج بکنيم اينها مشکلاتي است که با آنها دست و پنجه نرم ميکنيم و باشگاه ما بزرگ است که اينگونه راجعبه آن صحبت شود.

* حرف آخر شما در مورد جباري همين است

ما شرايطمان را گفتيم و نگفتيم اصلاً او را نميخواهيم ما ميگوييم شرايطمان اين است اگر قبول کردي که با ما قرارداد ببندي خواهشاً اينقدر مصاحبه نکن و باشگاه را به هم نريز. ضمن اينکه بايد در مورد اين مسئله بايد بعدها صحبت کنيم.

* اينکه گفته ميشود او در حال مذاکره با پرسپوليس است چه واکنشي از شما را در پي دارد

بازيکني که آزاد است ميتواند با هر تيمي که دلش ميخواهد مذاکره کند استقلال آنقدر بزرگ است که همه آن را ميشناسند هواداران هم اخلاق من راميدانند اگر يک بازيکني که نمره آن 5 است را از دست بدهم بازيکني را جايگزيني ميکنم که نمرهاش 7 باشد. مطمئن باشيد من کم نميآورم. اگر جباري دلش ميخواهد به پرسپوليس برود ما حرفي نداريم ولي ما فقط به فکر ستاره سوم هستيم و با کمک هواداران راهي جام باشگاهها ميشويم.

* در خصوص نقل و انتقالات باشگاه استقلال صحبت کنيد

ما آنهايي که ميخواستيم بگيريم گرفتيم نوري، جمشيديان، نظري و تقريباً قاضي را گرفتهايم و در حال مذاکره با آندو تيموريان هستيم که اگر در ايران بماند در استقلال بازي خواهد کرد ما خيلي نميتوانيم بازيکن بگيريم در دو بازيکني هم که بايد بگيريم دقت ميکنيم به خصوص آنکه براي بازيکنان خارجي بايد در جام باشگاههاي آسيا به ميدان برويم. هدف اصلي ما حفظ اسکلت تيم است انشاءالله طي روزهاي آينده صادقي، عمرانزاده و بقيه بازيکنان را حفظ ميکنيم.

* به عنوان سؤال آيا پرونده جباري در استقلال بسته شد يا نه

همه چيز بستگي دارد اگر قرار است جباري پيش ما بماند نبايد اين حرفها را بزند ما نميتوانيم اين ادبيات را تحمل کنيم.

منبع سایت ورزش 3

 
آخرین ویرایش:
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

نکونام: احتمال ماندنم در استقلال بيشتر است

00944249.jpg

جواد نکونام پس از جلسه 2 ساعته با علي فتحاللهزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحبتهايي انجام شد ولي فکر ميکنم بايد صحبتها بازتر و گستردهتر باشد و صبحتهاي تکميلي را حتماً فتحاللهزاده خواهد گفت چون قرار شد او شفاف درباره وضعيت من صحبت کند.

به گزارش فارس، وي افزود: اميدوارم در ادامه راه اتفاقات خوبي رخ دهد. وي در خصوص اينکه شفافتر صحبت کند، گفت: من که اشاره کردم نميخواهم صحبت کنم اما چون شما گفتيد تا اين ساعت منتظر مانديد، حرف زدم.

خبرنگاري پرسيد آيا از شما خواستند که در استقلال بمانيد که نکونام گفت: اصلاً صحبت ما بر سر امضاي قرارداد نبود و صحبتهايي بود که بايد قبل از امضاي قرارداد انجام ميشد چون همه ميدانند که من قرارداد 2 ساله دارم و پارسال هم اين موضوع را گفتم اما براي ادامه همکاري بايد صحبتهايي هم از طرف باشگاه و هم از طرف من انجام ميشد.

نکونام تأکيد کرد: در اين مدت صحبتهايي مطرح شد که باشگاه ميخواهد بازيکن بگيرد و يا نگيرد و بايد اين مباحث امشب مطرح ميشد اما هيچ حرفي در مورد امضاي قرارداد صورت نگرفت، من هم امروز ناراحتيها و دلخوريهايمان را گفتم و قرارداد من 2 ساله است و همه چيز به روزهاي اينده موکول شد.

يکي از هواداران که خيلي روشن شدن وضعيت نکونام بود از وي سؤال کرد چند درصد احتمال دارد در استقلال بمايند که وي پاسخ داد: وقت ميخواهم يک چيز را بگويم اگر حالا اينجا ايستادهام به خاطر هواداران و باشگاه استقلال است و قبلاً همه چيز را نشان دادهام و نياز نيست که دوباره در موردش صحبت کنم. همه بازيکنان به احترام هواداران هر کاري انجام ميدهيم و اميدوارم طي روزهاي آتي اتفاقات خوبي رخ دهد.

نکونام در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني براينکه امکان ماندنتان در استقلال وجود دارد يا خير، گفت: احتمال ماندم در استقلال خيلي بيشتر است.

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال که به پيشنهادهاي خود چه پاسخي داديد، گفت:به هر بازيکني پيشنهاد ميشود و صحبتهاي من قبل از رفتن به کره بود و با مجيد جلالي که استادم است صحبتهايي را انجام دادم ولي به آنها گفتم بعد از بازي با کره تصميم ميگيرم حتي به جلالي گفتم اولويتم باشگاه استقلال است و تا امروز هم صحبتي با هيچ باشگاهي انجام ندادم و فقط به فکر ريکاوري روحي بودم چون يک ماه فشرده را پشتسر گذاشتم البته صحبت بر سر اين مسائل هست و بود که به تيمهاي ديگر بروم اما فعلاً اتفاق خاصي نيفتاده است.

هافبک تيم استقلال در خصوص اظهارنظر قلعهنويي مبني براينکه گفته بود بايد يک سري مسائل حل شود، گفت: اجازه بدهيد مسائل عنوان شود تا حل شود من با قلعهنويي صحبت نکردم و امروز با فتحاللهزاده صحبت داشتم. حداقل بايد مسائل طوري شود که بشينيم و با هم صحبت کنيم ممکن است هر کسي از من دلخوري داشته باشد اما اين مردانگي را داريم که بنشينيم و مشکلات را حل کنيم.

وي در پايان گفت: وقتي پارسال از آن پول هنگفت گذشتم به استقلال آمدم و قرارداد 2 ساله امضا کردم.

منبع سایت ورزش 3

 
آخرین ویرایش:
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

تغيير برنامه تمرين و بازي دوستانه پرسپوليس

00944979.jpg

تيم فوتبال پرسپوليس براي تشکيل اردوايي 10 روزه به رامسر رفته و امروز نيز در اولين بازي تدارکاتي خود با نتيجه 2 بر 2 مقابل همنام قائمشهري خود متوقف شد.

به گزارش فارس، پرسپوليسيها قرار بود امروز دوشنبه دومين ديدار دوستانه خود را مقابل سپيدرود رشت انجام دهند اما به دليل فشار بالاي تمرينات اين برنامه تغيير کرد.

از همين رو قرار است پرسپوليسيها امروز دوشنبه صبح ريکاوري و بعدازظهر استراحت کنند.

همچنين سهشنبه صبح با وزنه تمرين ميکنند و بعدازظهر نيز در زمين چمن تمرينات خود را ادامه ميدهند.

سرخپوشان روز چهارشنبه صبح تمرين ميکنند و بعدازظهر در دومين ديدار دوستانه خود به ميدان ميروند.

اين تيم همچنين روز پنجشنبه صبح ريکاوري و بعدازظهر نيز در سومين ديدار تدارکاتي خود به ميدان ميرود و سپس با يک دستگاه اتوبوس به تهران بازميگردد.

منبع سایت ورزش 3

 
آخرین ویرایش:
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

به زودي کارت هواداري استقلال عرضه ميشود

00000395.jpg


به گزارش سايت رسمي باشگاه استقلال، به منظور برقراري ارتباط مستمر بين باشگاه و هواداران و تعريف کانال ارتباطي به زودي طرح وفاداران باشگاه استقلال مورد اجرا ميگيرد.

طبق اين طرح هواداران باشگاه استقلال از طريق خريد کارتهاي بانکي ويژه هواداران باشگاه استقلال و تمرکز عمليات بانکي نزد شعب بانک رفاه علاوه بر برخورداري از مزاياي تعريف شده در چاچوب طرح فوق الذکر زمينه هاي تقويت منابع مالي باشگاه را فراهم خواهند کرد.

متقاضيان دريافت کارت مذکور مي توانند با مراجعه به شعب اين بانک ضمن افتتاح حساب و واريز حق عضويت، نسبت به دريافت کارت اقدام نمايند.

کارت هواداران تيم استقلال در 4 سطح قابل عرضه خواهد بود و دارندگان آن از امتيازات و سرويسهاي ويژه اي که طراحي شده است بسته به سطح آن برخوردار خواهند شد.

برخورداري از تخفيف ويژه در شبکه خريد ويژه هواداران،امکان حضور در تمرينات و مسابقات تيم استقلال در داخل و خارج از کشور و ... از جمله خدماتي است که دارندگان کارت هواداري تيم استقلال مي توانند از آن بهرمند گردند.

بديهي است متقاضيان کارت مذکور ضمن افتتاح حساب در بانک رفاه از سود سپرده و ساير خدمات بانکي مانند اينترنت بانک، تلفنبانک، موبايل بانک و ... نيز برخوردار مي شوند.

همچنين فروشگاهها و مراکز خدماتي که از آمادگي لازم جهت ارائه خدمات ويژه به هواداران باشگاه استقلال برخوردار مي باشند مي بايست نسبت به تکميل فرم درخواست انعقاد تفاهم نامه همکاري در سايت باشگاه اقدام نمايند که زير ساختهاي لازم در خصوص اخذ و بررسي در خواستها متعاقبا اعلام خواهد شد.

بر اساس اين گزارش، در صورت تاييد در خواست و حصول توافق نسبت به نصب پايانه فروشگاهي در محل فروشگاه مراکز خدماتي در چاچوب طرح شاپرک اقدام خواهد شد. هواداران باشگاه نيز از طريق کارتهاي بانکي ويژه اي که در اختيار دارند به مراکز خدماتي و فروشگاهي خدماتي طرف قرارداد مراجعه و از خدمات و مزاياي اختصاصي ويژه برخوزدار خواهند شد.

منبع سایت ورزش 3

 
آخرین ویرایش:
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
پاسخ : اخبار تیم های لیگ برتر ایران

پاسخ مثبت خلعتبري به سپاهان


00941782.jpg

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از يک مقام آگاه در تيم سپاهان، در آخرين جلسه عليرضا رحيمي، مدير عامل تيم سپاهان با خلعتبري، اين مهاجم به آن ها پاسخ مثبت داده و مدعي شد در صورت حضور در ايران بدون شک در سپاهان بازي خواهد کرد، مدير برنامه هاي اين بازيکن همچنان در حال مذاکره با تيم هاي عربي است چرا که با توجه به پيشنهادات خوبي که اين بازيکن از تيم هاي حوضه خليج فارس دارند، بعيد نيست از بازي در ايران صرف نظر کند پيش از اين صحبت از پيوستن خلعتبري به تيم عجمان امارات بود که گويا در هاله اي از ابهام قرار دارد.

منبع سایت ورزش 3

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا