اختصاصی ادای احترام ویژه کی روش به مردم ایران در برنامه نود

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
bb561909e2587f5045196ad21bf26092.jpg





یک پرتقالی که از بسیاری ها ایرانی تر بود



کی روش در برنامه نود - 10 بهمن 93 : «قهرمان واقعی این جام هواداران ایرانی بودند... آن افتخار و برقی که در نگاه ایرانی ها دیده می شد بهترین مدالی بود که من می توانستم در کل زندگیم بگیرم».



وی پس از اعلام نتیجه نظرسنجی برنامه نود که در آن 88 درسد از مردم از او پشتیبانی کرده بودند ، با گذاشتن دست بر روی قلبش به ادای احترام آنان پرداخت و گفت : «این هوادارها همه چیز به من دادند ولی من نتوانستم چیزی به آن ها بدهم».



کی روش در پایان گفت که با این همه هوادار و پشتیبان ، بار سنگینی بر دوش من است و اگر قرار باشد در تیم ملی بمانم باید ابزارهایی که لازمه ادامه راه است را در اختیارم بگذارند وگرنه حاضر نیستم که شرمنده مردم شوم.






طرف دو بار قهرمان جهان شده سال ها کنار فرگوسن و سپس با ریال مادرید در سطح برتر فوتبال جهان با بزرگ ترین بازیکن ها بوده ولی می گوید برای من مدالی ارزشمند تر از هوادارهای ایرانی نبوده. نکته دیگر این که کی روش خود را در برابر رای مردم مسوول دانست و گفت نمی تواند به آن خیانت بکند. به همین سادگی؛ رمز محبوبیت کی روش همین است. یکرنگی، صداقت و پاکی.









لینک دنلود ویدیو

ادای احترام ویژه کی روش به مردم ایران


601158f3d8d4e5e25aaa2a567fba7e04.jpg
کی روش در پشت صحنه نود - پیش از آمدن جلوی دوربین
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا