ال جی ، اولین تلویزیون OLED منحنی را به ایران آورد

peyton3000

peyton3000

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
ساعاتی پیش دفتر ال جی در ایران طی مراسم ویژهای که با همکاری گلدیران و با حضور رسانههای مختلف کشور برگزار گردید، ورود اولین تلویزیون منحنی شکل OLED خود به بازار ایران را جشن گرفت. این تلویزیون OLED خمیده که با نام ۵۵EA98000 روانه بازار کشور شده اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی در ایران است.


این جشن و گردهمایی با حضور مدیران عالی شرکتهای الجی، گلدیران و جمعی از اصحاب رسانه، در رابطه با ورود تلویزیون OLED منحنی ال جی به کشور که اولین بار در نمایشگاه CES معرفی گردید و چند ماه بعد ابتدا وارد بازار کره و سپس بازار جهانی شد، برگزار شد. شرکت ال جی با فاصله نسبتا کمی این محصول را وارد بازار کشور نموده است.


در طی این مراسم ، کریس جانگ ، مدیرکل ال جی الکترونیکس در ایران، پس از خوش آمد گویی به حضار، گفت:
اولین تلویزیون OLED منحنی دنیا تلویزیونی بسیار پیشرفته با امکان نمایش تصاویر با کیفیت عالی است که نشان از عصر جدیدی در تلویزیونها دارد و در نهایت حاصل تحول مدرن از نمایشگرهای صفحه تخت به نمایشگرهای منحنی است. طراحی چشمگیر این تلویزیون توانایی شرکت ال جی برای یافتن راهکارهای متمایز با بهترین طراحی را در زمره محصولات تصویری جهان نشان میدهد. وی همچنین در ادامه افزود:
من با افتخار اعلام میکنم که بار دیگر شرکت ال جی نقش خود را به عنوان پیشگام در صنعت محصولات صوتی و تصویری اثبات کرد و بازار ایران را با همکاری شرکت گلدیران با فناوریهای مبتکرانه و نشان دادن مزایای باورنکردنی تلویزیونهای OLED منحنی به مشتریان، در دست خود میگیرد.
10.jpg

در ادامۀ همایش، حسین تنهایی ، قائم مقام شرکت گلدیران ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه و خبرنگاران جهت شرکت در مراسم رونمایی از اولین تلویزیون OLED منحنی الجی در ایران، مراسم امروز را گامی بزرگ در جهت آشنایی ارباب جراید با جدیدترین فناوری های ارائه شده در جهان در ارتباط با سیستمهای صوتی و تصویری دانست.وی در ادامه گفت:
شرکت گلدیران همواره پیشرو در عرضۀ جدیدترین و خلاقانه ترین محصولات صوتی و تصویری و خانگی در ایران بوده است و افتخار دارد همگام با سایر نقاط جهان اولین تلویزیون OLED منحنی ال جی را به خریداران سختگیر ایرانی ارائه دهد. گلدیران همواره از شعار “ایرانی لایق بهترینهاست” پیروی کرده است.


به اعتقاد ال جی، تلویزیون OLED منحنی نشان از آغاز عصر جدیدی در تلویزیونها دارد. این تلویزیون دارای انحنایی آیمکس مانند است که تجربۀ مشاهدۀ راحت و شگفت انگیزی ایجاد میکند. به لطف استفاده از چیدمان Sun-pixel ها به روش WRGB، تلویزیون OLED منحنی ال جی مدل ۵۵EA98000 نسبت کنتراست بی نهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن را ارائه میدهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ باورنکردنی را، بدون در نظر گرفتن نور محیط یا زاویۀ دید، ایجاد میکند.

تلویزیون OLED منحنی ال جی با ضخامت ۴٫۳ میلیمتر و وزن ۱۷ کیلوگرم فوق العاده باریک و سبک است. پایۀ کریستالی این تلویزیون منحنی نیز شفاف در نظر گرفته شده تا جلوه ظاهری آن را مدرنتر کند.
این تلویزیون OLED خمیده ال جی جزو خانواده [FONT=&amp]تلویزیون ال ای دی ( [/FONT]LED[FONT=&amp] ) ال جی ([/FONT] LG[FONT=&amp])[/FONT] این شرکت است و از این رو امکاناتی که این کمپانی در تلویزیونهای هوشمند خود ارائه میکند در این تلویزیون نیز وجود دارند. در خلال مراسم رونمایی از تلویزیون صفحه منحنی ال جی، فرصتی را پیدا کردیم تا با کارشناسان محصول تلویزیون دفتر ال جی در ایران صحبت کنیم. آنها اعلام نمودند که سخت در تلاش هستند تا نرم افزارهای بومی و فارسی بیشتری را تحت پلتفرم تلویزیونهای هوشمند ال جی گسترش دهند و در حال حاضر نیز چندین عنوان اختصاصی برای کاربران ایرانی ارائه شده است.


تلویزیون OLED ال جی از ریموت کنترل جادویی نیز پشتیبانی میکند. بدان معنا که این ریموت کنترل قادر به دریافت دستورات صوتی کاربر میباشد.
از نظر کیفیت ساخت و جنس بدنه نیز تلویزیون منحنی ال جی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این تلویزیون از جنس فیبر کربن ساخته شده است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی نسبت به سایر رقیبان خود دارد.
قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ OLED ال جی زیر ۳۰ میلیون تومان اعلام شد و که در مقابل قیمت جهانی ۱۲ هزار دلاری آن قیمت قابل قبولی به نظر میرسد.
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا