انتشار تصاویر دختر در فضای مجازی

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار
با سلام؛ شما در حال مشاهده ی موضوع انتشار تصاویر دختر در فضای مجازی هستید

به نقل از جام جم :
سرهنگ جمال سلمانی، فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس فتای شهرستان سقز با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آن پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده از شاکی پرونده مشخص شد، اخیرا فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی، عکس های دختر و سایر اعضای خانواده وی را در فضای مجازی منتشر نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: با توجه به حساسیت های موجود ، بدون فوت وقت پیگیری پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، عامل انتشار دهنده این تصاویر در شهرستان سقز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم که مردی جوان است، در جریان تحقیقات فاش کرد به دختر خانواده شاکی علاقمند بوده و از وی خواستگاری کرده است اما با توجه به مخالفت خانواده او، برای گرفتن انتقام و همچنین تحت فشار قرار دادن خانواده مذکور، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اعضای خانواده کرده است.

سرهنگ سلمانی گفت: در پایان تحقیقات با تکمیل پرونده، متهم با دستور مقام قضایی و به اتهام هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی روانه زندان شد.(باشگاه خبرنگاران)

182

p-89EKCgBk8MZdE.gif
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا