انگیزه ای برای ادامه رشته گلف ندارم/ بازیکن دورگه آوردند و گفتند در آلمان بهترین است

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
با اشاره به خط خوردنش از تیم ملی گلف و حضور بازیکن دورگه ایرانی - آلمانی به جای وی اظهار داشت: علی خزان بیک را به اردوی تیم ملی دعوت کردند و من و کرم پور را از اردوی تیم ملی خط زدند؛ در این زمینه هیچ صحبتی نیز با کمیته فنی فدراسیون نکردند.


وی ادامه داد: نکته جالب این است که در سایت فدراسیون گلف از خزان بیک به عنوان یک بازیکن حرفه ای و بهترین گلف باز حال حاضر آلمان نام برده شده است، اما تعداد ضرباتی که خزان بیک در مسابقات جهانی زده است این را نشان نمی دهد.


عضو تیم ملی گلف خاطرنشان کرد: من، سعید بیاتی و سجاد کرم پور قرار بود به مسابقات جهانی اعزام شویم، اما به یکباره خزان بیک را بدون انتخابی تیم ملی به اردو آوردند و به راحتی حق من و کرم پور را پایمال کردند.


نوری با اشاره به اینکه تنها از نظر فدراسیون خزان بیک بازیکن حرفه ای است و شاید به مسابقات آسیایی تایلند هم اعزام شود، تصریح کرد: حقیقت این است که دیگر هیچ انگیزه ای برای حضور در تیم ملی ندارم؛ از زمانی که متوجه شدم خزان بیک به جای من به مسابقات جهانی می رود دیگر دست به چوب هم نزدم.


وی افزود: در داخل خرم آباد دیگر کسی به تمرین گلف نمی پردازد؛ یک بازیکن 10 ساله که علاقه زیادی به گلف دارد روزی به من گفت که آقای نوری! اگر این رشته را ادامه دهم در نهایت می شوم شما و در نتیجه از تیم ملی هم به راحتی خط می خورم.


عضو تیم ملی گلف بیان کرد: این بی احترامی به ما بود که بازیکن دورگه را بدون هیچ مسابقه ای به تیم ملی دعوت کرده و به مسابقات جهانی اعزام کردند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا