بازتاب جالب چهره بزرگمرد آفریقا + عکس

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
تندیس عظیم و بسیار زیبای بزرگ مرد آفریقای جنوبی، نلسون ماندلا میان میلههای فولادی بلند ساخته و پردبرداری شد. *به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "قم...

تندیس عظیم و بسیار زیبای بزرگ مرد آفریقای جنوبی، نلسون ماندلا میان میلههای فولادی بلند ساخته و پردبرداری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "قم فردا"، آفریقای جنوبی از آخرین بنا و اثر هنری خود در روز شنبه پردهبرداری کرد. این اثر هنری، یک تندیس از نلسون ماندلا در امتداد یک بزرگراه و روستایی است که او 50 سال قبل برای مبارزه در برابر آپارتاید در آن دستگیر شد.

این تندیس از 50 میله فولادی با ارتفاع 5 تا 10 متر تشکیل شده است. میلههای نمادین از زندانی که او سالیان سال در آن محبوس بود. این میلهها تنها زمانی که از زاویه خاصی مشاهده شوند، تصویرماندلا را نشان خواهند داد. تندیس ماندالا داخل میلههای عمودی نشانگر مبارزه او برای صلح و آزادی است.


276646_269-1.jpg

این اثر هنری توسط مارکو شینفانلی Marco Cianfanelli یک هنرمند آفریقای جنوبی طراحی و کار شده است. او میگوید؛ هنگامی که شما از کنار این اثر با آن میلههای فولادی بلند عبور میکنید، تابش و بازتاب نور میان آنها مردی را نشان میدهد که نمادی از قیام سیاسی، اجتماعی و همبستگی بسیاری از مردم دنیا است.

زندگینامه: نلسون ماندلا (1918-)
ماندلا به عنوان رئیسجمهور از سال ۱۹۹۴ تا ژوئن ۱۹۹۹، رهبری انتقال از فرمانروایی اقلیت و آپارتاید را بر عهده داشت و به خاطر حمایت از صلح ملی و بینالمللی، تحسین بینالمللی و جایزه نوبل را به دست آورد. نلسون ماندلا نخستین رئیس جمهور آفریقای جنوبی است که در انتخابات دموکراتیک عمومی برگزیده شد و پیش از ریاست جمهوری از فعالان برجستهٔ مخالف آپارتاید در آفریقای جنوبی و رهبر کنگره ملی آفریقا بود.




منبع : میهن دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا