با ساعت هوشمند Agent آشنا شويد : ضد آب ، 30 روز عمر باتر تنها با يک بار شارژ !

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
AgentSmartwatch-1.jpg
عمر باتری در گوشیهای هوشمند معمولا با واحدهایی همچون ساعت یا نهایتا روز سنجیده میشود. این روال برای ساعتهای هوشمند نیز بکار گرفته شده، که اصلا منطقی نیست. اما شرکت تازه تاسیسی به نام Secret Lab با همکاری یک شرکت کوچک ساعت سازی به نام House of Horology توانسته با استفاده از دو پردازنده مجزا برای کارهای سنگین و سبک، ساعت هوشمندی بسازد که طول عمر باتری 30 روزه را ارائه میکند.

این ساعت که حتی از خیر انرژی حرکتی دست شما هم نمیگذرد با استفاده از انرژی حاصل از این حرکات میتواند تا یک هفته با بلوتوث روشن و تا 30 روز با استفاده متناوب از بلوتوث بدون نیاز به شارژ مجدد شما را همراهی کند. برای مقایسه میتوانید ساعت شرکت سامسونگ Gear را در نظر بیاورید که تنها 24 ساعت دوام میآورد!
AgentSmartwatch1-1.jpg
این ساعت جدید قادر است با استفاده از بلوتوث اطلاعات تماس و پیام ها، اطلاعات ورزشی همچون ضربان قلب، زمان و گام سنجی، وضعیت آب و هوا، کنترل موسیقی، هشدار گم شدن گوشی و البته زمان! را از دستگاههای اندرویدی، ویندوزفون 8 و iOS برای شما فراهم آورد، ضمن اینکه میتوانید از Appهای مخصوص این ساعت نیز بهره ببرید!
AgentSmartwatch2-1.jpg
از همهی اینها که بگذریم در قسمت شارژ شدن هم نوآوریهایی دیده میشود. برای مثال این ساعت از استاندارد Qi پشتیبانی میکند که با آن میتوانید به صورت بیسیم ساعت خود را شارژ کنید، کافی است این قابلیت را در کنار شارژ کابلی microUSB سایر ساعتهای هوشمند قرار دهید تا این ساعت یک سر و گردن خود را بالاتر نشان دهد. ضمنا شما میتوانید رنگ LEDهای این ساعت را برای هرچه یکدستتر شدن با رنگ گوشی هوشمند خود یکی کنید. این ساعت کاملا ضد آب است و طراحی آن هم زیبا و موقر به نظر میرسد.
AgentSmartwatch3-1.jpg
خب میرسیم به بحث قیمت، به نظر شما چه قیمتی برای چنین ساعت دوست داشتنی مناسب است؟ پاسخ تنها 299 دلار است که تنها 50 دلار از Galaxy Gear سامسونگ گرانتر است اما با توجه به قابلیتهای فوق العاده این ساعت معقول به نظر میرسد. Agent Smartwatch به احتمال زیاد سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : dvice






 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
پاسخ : با ساعت هوشمند Agent آشنا شويد : ضد آب ، 30 روز عمر باتر تنها با يک بار شارژ !

ولی خیلی زشته
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا