برای اولین بار در تاریخ، سه قهرمان جام جهانی در یک گروه

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
347734_heroa.jpg

اروگوئه، ایتالیا و انگلیس سه قهرمان دنیا هستند که در گروه دی رقابتهای جام جهانی برای رسیدن به دور بعد با هم به رقابت خواهند پرداخت
تیم ملی اروگوئه در شرایطی در صدر گروه دی جام جهانی قرار گرفت که هوادارانش فکرش را هم نمی کردند که تیمشان باید برای صعود به دور بعد با دو غول دنیا مبارزه کند. اروگوئه که در سالهای 1930 و1950 قهرمان جام جهانی شده بود، حالا تیم ملی ایتالیا را که 4 سابقه قهرمانی در جام جهانی (درسالهای 1934، 1938، 1982 و2006) را در کارنامه می بیند همگروه است و همچنین انگلیس هم دیگر تیم قدرتمند این گروه است که در جام جهانی 1966 به قهرمانی دنیا رسیده.

این اولین بار در تاریخ برگزاری رقابت های جام جهانی است که سه قهرمان دنیا در یک گروه قرار می گیرند. تنها یک بار شاهد چنین اتفاق مشابهی بودیم و آن هم زمانی بود که تیم های ایتالیا ، آرژانتین و برزیل در یک تورنمنت در جام نارانخیتو که در سال 1982 در اسپانیا برگزار شده بود با هم دریک گروه قرار گرفته بودند.

قطعا این گروه (گروه دی) را باید گروه مرگ نامید. تیم ملی اروگوئه با یکی از برترین ستاره های حاضر در لیگ برتر، یعنی لوئیس سوارس، قهرمان کنونی کوپا آمریکا(2011) است و ایتالیا، نایب قهرمان اروپا (که در سال 2012 در فینال یورو با نتیجه 0-4 مغلوب اسپانیا شد)قطعا دو شانس اصلی برای صعود ازاین گروه خواهند بود و تردیدها بیشتر درمورد انگلیس وجود دارد؛ چراکه آنها در سالهای اخیر فراز ونشیب های زیادی داشته و نتوانسته اند افتخار چندانی کسب کنند. این جام جهانی ممکن است آخرین جام جهانی برای جراردو لمپارد باشد وقطعا آنها امیدهای زیادی دارند تا دراین جام یک کار بزرگ انجام دهند.
سیندرلای این گروه کاستا ریکا است. تیمی متوسط از منطقه آمریکای مرکزی که سرنوشتش ازهم اکنون تقریبا مشخص ات.
خورخه لوئیس پینتو سرمربی کاستاریکا در صحبت هایی بعد از انجام مراسم قرعه کشی گفت:« ما از این گروه لذت می بریم. هرچقدر گاو قوی تر باشد، سواری گرفتن از او بهتر است و می خواهم کاستاریکایی بزرگ را ببینم و فوتبالش را حس کنم؛ تیمی با انگیزه های برد.»
لازم به ذکر است که آنها در نوامبر سال 2011 در دیداری دوستانه در سن خوزه مقابل اسپانیا به میدان رفته و با نتیجه 0-2 از تیم قهرمان دنیا پیش افتادند و اسپانیا به طرز معجزه آسایی در ده دقیقه پایانی توسط سیلوا و ویا 2 گل زد و بازی را به تساوی کشاند.



 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
پاسخ : برای اولین بار در تاریخ، سه قهرمان جام جهانی در یک گروه

حامد اینم بزن سه کشور مسلمان جام جهانی در یک گروه :)
 
Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا