بررسی انیمیشن 9 (nine)

MMDREZA

MMDREZA

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر بازنشسته
11475c40001afbfb2d9f7db452368758.jpg


اين انيميشن را بايد برنامه استاندارد آموزش مباني «كابالا» براي كودكان و حتي بزرگسالان ناميد. در اين انيميشن به روشنی از فردي به نام «پاراسلوس» و كتاب معروف او نام برده مي‌شود. (پاراسلوس يك جادوگر و پزشك معروف فرقه منحط كابالا يا همان عرفان صهيونيستي است). در اين انيميشن ضمن تبليغ كاملا آشكار فرقه انحرافي كابالا بيننده به طور دقيق با فلسفه و مباني اين تفكر آشنا مي‌شود.

انیمیشن "9" داستان مرد دانشمندی است که به عنوان آخرین فرد باقیمانده از نوع انسان پس از جنگی ویرانگر موفق می شود با به‌کارگیری شیوه های کیمیاگری کابالیستی، روح خود را در کالبد 9 عروسک پارچه ای بی جان وارد کند و به این شکل به حیات استمرار بخشد.
در عرفان کابالا هستی به 10 مرتبه تقسیم می شود که روح اصلی و بالای آن در 9 مرتبه پایین‌تر تجلی می یابد. 9 مرتبه تجلی روح هستی در عرفان کابالا در همه منابع این فرقه با 9 عضو بدن انسان متناظر معرفی می شوند.
این درست همان چیزی است که درانیمیشن 9 نیز دیده می شود. عروسک 3 و 4 با دستکش ساخته شده اند که نمادی از دو دست چپ و راست هستند. در عرفان کابالا نیز عنصر 3 و 4 درخت حیات، دست چپ و دست راست نامیده می شوند. عروسک 7 و 8 که نیرومند و جنگ‌جویان گروه هستند نیز درست همانند عنصر 7 و 8 درخت حیات در کابالا جایگاه پای چپ و پای راست را دارند.
عدد 9 نیز که به طرز جالبی لباسی از یک زیپ شلوار دارد، درست معادل عنصر 9 درخت کابالا که نماد غریزه جنسی است به این بخش از بدن اشاره می کند. در یکی از سکانس ها وقتی عدد 2 زیپ 9 را باز می کند، 9 سراسیمه و خجالت زده آن را بالا می کشد. حلول روح دانشمند در نه مرتبه و تجلی همان چیزی است که در فرقه کابالا حلول روح اولیه هستی در نه عنصر درخت حیات توصیف می شود.
در این انیمیشن، قهرمانان داستان پاسخ پرسش ها و مشکلات خود را در کتاب دست نوشته های پاراسلسوس می یابند. پاراسلسوس که کتاب وی به وضوح در این انیمیشن به تصویر کشیده می شود، یک کیمیاگر، پزشک و کابالیست مشهور سده های میانه است.
پخش این انیمیشن و نمونه های مشابه که شرایط مأنوس شدن کودکان را با مبانی عرفان جنسی و فرقه کابالا را فراهم می آورد، در یکی از باکس های ویژه کودک و خانواده بسیار قابل توجه است و نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.به گفته برخی کارشناسان پخش برنامه های نمایشی خارجی ای که مبانی عرفان و فرقه های نوظهور را در ذهن بینندگان ایجاد و تقویت می کند با گرایش برخی از مهره های مؤثر شاغل در سازمان به این فرقه ها، از جمله گروه شعور کیهانی معروف به عرفان حلقه بی ارتباط نیست.

faee17ee6acf31e93d81d330d182b21f.jpg


ابتدا از نجوم شروع میشود تفسیرهای قبالا را می توان همچون کلیدی دانست که می تواند گشایش دهنده تمام رموز جهان و خلقت بشریت باشد. در این کتاب عجیب و تکان دهنده که امروز به نام قبالا شهرت یافته، سخن در مورد ماورا الطبیعه به میان آمده است. از ورای مادیات از تاثیر امواج و انوار ساطع سیارات و ستارگان بر زندگی انسان، چگونگی پیدایش کائنات، عوامل ناشناخته از دنیای خارج از حیطه قدرت فکری انسانها، از مجهولات، از راز آفرینش بصورت علمی، از تاثیر کواکب بر روی کره زمین و تاثیر هر کدام در حیات موجودات زنده، از انرژی و ماده و تبدیل آنها به یکدیگر، از معادلات چند مجهولی، از جبر و مقابله، از انجام معجزه توسط انسان و پیشگویی برای آینده و چگونگی پیدایش نقطه مبدا، از دنیای ما و از دنیای پیشرفته تر از دنیای ما، خلاصه از یک نظام و اصالتی عالی و بی نقص، از شناخته ها و ناشناخته ها و موجودات محاط در فضا، از بود و نبود، از قدرت عظیم مرکزی و یک اراده مافوق تصور، یک منشا، ابتدا و انتها، ازلی و ابدی که در عرف آنرا خدا می نامیم بحث میکند. که میتوان این را در صورت مخترع نشان داده شده تصور کرد او همان مبدا است که با پیش بینی آینده عروسک ها را میسازد کسی که باعث ادامه حیات روی زمین میشود کابالا مدعي است انسان‌ها خلق نشده‌اند و عهده‌دار تنظيم و ادارة وجود خود مي‌باشند مرد دانشمندی است که به عنوان آخرین فرد باقیمانده از نوع انسان پس از جنگی ویرانگر موفق می شود با به‌کارگیری شیوه های کیمیاگری کابالیستی، روح خود را در کالبد 9 عروسک پارچه ای بی جان وارد کند و به این شکل به حیات استمرار بخشد.
اما او یک انسان است چراکه از خصايص جالب خداشناسي کابالا اين است كه بر مبناي آن بشر خود به گونه‌اي موجودي خدايي است. اونیز اين اسطوره را چنين تشريح مي‌نمايد:
كابالا تصوير پيچيده خدا را به گونه ديگري نيز نشان مي‌دهد: موجود يگانه‌اي شبيه انسان، به گفته يك كاباليست خداوند اولين انسان ازلي و نمونه اوليه آن بود. انسان خصوصيات دروني، ابدي و الهي و ساختاري مشتركي با خدا دارد. يك كاباليست اين برابري آدم با خدا را تأييد مي‌كند و مي‌گويد:
در زبان عربي ارزش عددي اسامي آدم و يهوه به صورت يكسان ۴۵ است. بنابراين بر اساس تغيير كابالا يهوه مساوي است با آدم؛ يعني آدم خدا بود. به اين ترتيب اعلام مي‌شود كه همه انسان‌ها در بالاترين درجه درك مانند خدا بوده‌اند.
-دقیقه اول فیلم-
شروع فیلم با حروفی شبیه عبری است که به ناین تبدیل میشود اما چرا9

00ba381a4cd58952bd44fa8a6bbe322d.jpg


اولا رازوارگی
يهود اعتقاد دارد كه اين اعداد رموز الهي است و هركس كه كتب تورات،تلمود و ... را بخواند(بخصوص النبييم و بعنوان بارزترين آنها زوهر و السناء) در آن بسياري از اعداد رازگونه و داراي معاني خاص را مشاهده ميكند.يهود معتقد است كه موسي اين اسرار الهي را بصورت خاص و بي واسطه از يهوه آموزش ديده است و آن را مكتوب كرده است و بر اساس اين آموزشها ما امروز ميتوانيم ارزش سحرگونه ی عددي حروف ابجد عبري را نتيجه گيري و استنباط كنيم و از اثرات خارق العاده آن در زندگي بهره مند شويم.عنصر رازوارگي از ابتدا در ديانت يهود وجود داشته است و امروز كابالاييست ها ميراث دار آن هستند و هدايت آن را در يهود بر عهده دارند.اين رازوارگي هميشه مبناي تعامل يهود با عالم بوده است .
اصول سحر مصري كه بر سحر وارگي اعداد تمركز زيادي داشته است نيز بر افكار مولف اسفار تورات و عهد قديم بسیار موثر بوده است..كاباليست ها معتقدند كه حكمت مخفي (رازوارگي اعداد) بوسيله خداوند شخصا به كابالا ها منتقل گشته است. كابالا در معناي لفظي نيز به معناي قبول كردن و ملاقات خداوندي است.كابالائيست ها اعتقاد دارند كه اگر به جاي ارقام حروف عبري بكار گرفته شود و براي هركدام از اين حروف ارزش عددي خاص آن در نظر گرفته شود داراي قدرت و تاثير بسيار فراواني خواهد شد.امروزه بين ديانت يهودي و علوم شيطاني نوعي اختلاط ايجاد شده است بطوريكه به اعتقاد آنها حاصل جمع عددي حروف هر اسم داراي قدرت سحري است كه براي دسترسي به آن قدرت ، فرد بايد از شيطان مدد بخواهد تا بتواند قوه خفيه ارزش عددي آن كلمه را درك كند.( چون يهود بر اساس تفاوت جهان بينيشان با ديدگاه اسلامي شيطان را موجودي پليد نميدانند و او را ملكي ميدانند كه مسخر شده است تا انسانها مورد آزمايش قرار دهد و قدرت علم الاعداد در دستان اوست بخاطر همين از او استمداد ميجويند)در كابالا صداهاي حروف ابجدي و اشكال فعلهاي ايجاد شده داراي اعتبار است و به هر كدام از آنها اعتقاد راسخي وجود دارد و براي هر حرف ارزش خاصي قرار داده شده است و حروف ابجدي عبري بجاي اعداد بكار رفته است.به اعتقاد آنان شيطان در اثر تركيب قدرت سحر و اعجاز عددي ظاهر ميگردد و كاهن را در شناخت اسرار ياري مي دهد
 
MMDREZA

MMDREZA

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر بازنشسته
ما مقدس بودن 9

یکی از این اشکال هندسی کشیده شده توسط یک کابالیست به نام ریمون لول است، که آرس برویس (Ars Brevis) نام دارد که در آن تلاش نموده است تا ابزار مورد نیاز برای تعالی و تکامل انسان را در قالب تصاویر هندسی بیان نماید.(5) این تصویر هندسی که تعداد زیادی از محققین، آن را با درخت زندگی کابالا (سفیروت) مقایسه نموده اند،(6) به شکل ستاره ی 9 پر به نمایش در می آید:
bfd2f936b57f8346ef350d6299dafe88.jpg


عدد 9 نشانه ی کمال می باشد.

علامت مخصوص درجه ي 33 در فراماسونري (كه بالاترين درجه ي لژ نيز مي باشد) حاوي نماد ستاره ي 9 پر است كه مطالب گفته شده در مقاله ي حاضر را تاييد مي نمايد و نشان مي دهد كه ستاره ي 9 پر، مورد علاقه ي گروه هاي مخفي و ماسوني است

تصاوير زير، علامت مخصوص درجه ي 33 را در لژهاي ماسوني نشان مي دهد:

d3a1104ed0f7b72ccef67b404e332d6f.jpg

نكته مهم اينكه از این کتاب درختی استخراج شده بنام سفیروت(Sephirot) یعنی "شمارگان" .اصول ومبناي اعتقادي كابالادرواقع همين درخت تمثيلي است . به هريك ازشاخه هاي اين درخت "سفيره " گفته مي شود.اين سفيره هاعبارتند از:

1- کتر: به معنی تاج اعلای خداوندو نور ازلی و ابدی بوده و در اسم یهوه تجلی می‌یابد. (من هستم آن‌که هستم.)

2- حکماه: به معنی دانش و خرد جاودان و اندیشه ازلی خداوند است که در وحی مستقیم به موسی تجلی می‌یابد.

3- بیناه: به معنی عقل و برهان است.

4- حسد: به معنی عشق و مهربانی خداوند و رحمت او نسبت به بندگانش است.

5- گوورا: به معنی داوری و تنبیه سخت در روز جزا و اقتدار و قدرت و نیروی ازلی و ابدی خداست.

6- تیفئرت: به معنی عدل بوده واز شقفت یا زیبایی خدا سرچشمه می‌گیرد.

7- نیصاح: به معنی نهايت صبر خداوند و نیز قریحه مقتدرانه او است.

8- هود: یعنی عظمت خداوند.

9- یسود: دربردارنده نیروهای آفریننده خداوند است .

10- ملخوت: یعنی ملکوت خداوند که معمولاً در زوهر به نام کنیسه اسرائیل توصیف می‌شود.

e7e2488d4552884c1fd71a17f6d71299.jpg


نكته بسيارمهم اينست كه كاباليست هااين درخت راكاملادروجودآدمي منبعث مي بينند و آن رادرغالب نه شاخه كه ازوجودمطلق انسان سرچشمه مي گيردمتجلي مي بينند.

7a89981d85ab1a6167650848adee8fab.jpg


همه قوای خالق را در توالی لایه های یک درخت تصویر می کنند که شرح آن را در کتاب "باهر" از مکتوبات این فرقه می توانید ملاحظه نمایید.در کتاب "زهر" از دیگر کتاب های کابالا نیز در این باره نوشته شده :

"... سفیرات یا چهره های متعدد خالق در درختی عرفانی بنا شده که هر یک شاخه ای از ریشه مرسوم آن را نشان می دهد که البته ناشناخته و غیرقابل شناخت نیز هست. اما "ان سوف" تنها ریشه مکنون همه ریشه ها نیست بلکه افزون بر اینها ، شیره این درخت نیز به شمار می رود. هر شاخه نوعی صفت را نشان می دهد و در خود و از خود وجودی ندارد بلکه به فضیلت خدای مکنون یا "ان سوف" ، هستی می پذیرد. این درخت خالق نیز همان قسم که نشان می دهد ، اسکلت عالم خلقت نیز می باشد ، این درخت در تمامی خلقت رشد می کند و شاخه های خویش را برهمه شبکه ها و شاخه ها و عواقب آن می گستراند. همه اشیاء موجود و دنیوی تنها به لطف امری مربوط به قدرت سفیرات وجود دارند که در تمامی آنها زنده و عمل می کند..."

در عرفان کابالا هستی به 10 مرتبه تقسیم می شود که روح اصلی و بالای آن در 9 مرتبه پایین‌تر تجلی می یابد. 9 مرتبه تجلی روح هستی در عرفان کابالا در همه منابع این فرقه با 9 عضو بدن انسان متناظر معرفی می شوند.

این درست همان چیزی است که درانیمیشن 9 نیز دیده می شود. عروسک 3 و 4 با دستکش ساخته شده اند که نمادی از دو دست چپ و راست هستند. در عرفان کابالا نیز عنصر 3 و 4 درخت حیات، دست چپ و دست راست نامیده می شوند. عروسک 7 و 8 که نیرومند و جنگ‌جویان گروه هستند نیز درست همانند عنصر 7 و 8 درخت حیات در کابالا جایگاه پای چپ و پای راست را دارند.

9 نماد جنسیت

عدد 9 نیز که به طرز جالبی لباسی از یک زیپ شلوار دارد، درست معادل عنصر 9 درخت کابالا که نماد غریزه جنسی است به این بخش از بدن اشاره می کند. در یکی از سکانس ها وقتی عدد 2 زیپ 9 را باز می کند، 9 سراسیمه و خجالت زده آن را بالا می کشد. حلول روح دانشمند در نه مرتبه و تجلی همان چیزی است که در فرقه کابالا حلول روح اولیه هستی در نه عنصر درخت حیات توصیف می شود

در فرقه کابالا مناسک جنسی این فرقه حائز اهمیت است که از نیمه سده هجدهم و براساس آموزه های فری به نام یعقوب بن یهودا لیب ، که با نام یاکوب فرانک (1719 ـ 1726) شهرت دارد ، ظهور کرد . یکی از نقاط اشتراک کابالا با شیطان پرستی دیدگاه جنسی این دوست که در هر دو نحله فاسد لذت جنسی در اولویت قرار دارد .

بنیان گذاران کابالا همان افرادی هستند که بعدها نهضتی را با عنوان " پرستش زنان " تشکیل دادند که می توان به صراحت آن را یک جریان شهوت محور خطاب کرد . این گروه جریانی را در ادامه بنا نهاد تا رابطه جنسی نه به مثابه یک عمل برای تداوم نسل بلکه در راستای هدف انسان در زندگی به آن نگاه شود

امّا شواهد و دلايل فراواني بر حمايت همه جانبة شبكه مقتدر زرسالاران يهودي _ صهيونيست هاليوود، از ترويج كابالا و مناسك جنسي و جادوگرايي و رمزوارگي و آرمان‌هاي مسيحايي و شيطان‌شناسي مدرن آن در دست مي‌باشد. 28 طيف مروّج كاباليسم و فرقه‌هاي تابع كاباليسم چون «فرانكيسم» و «دونمه» بسيار وسيع است و شامل ترويج رقص‌هاي جنسي لمبادا (رقص برّه) كه از مناسك جنسي دونمه‌هاي تركيه گرفته شده اس

یاكوب فرانك شاخه " فرانكسیت " فرقه كابالا را بر بنیاد میراث شاخه‌های متعلق به " شابتای زوی " و " ناتان غزه‌ای " بنا نهاد . وی كه به یك خانواده بنا نهاد . وی كه به یك خانواده ثروتمند تاجر و پیمانكار یهودی ساكن اوكراین تعلق داشت و همسرش نیز از یك خانواده ثروتمند تاجر بود ، در جوانب به طریقت كابالا جذب شد ، كتاب " ظُهَر " (Zohare) (كتابی كه موسی‌بن شم تاولئونی در سال‌های 1280 ـ 1286 میلادی نوشت و با تدوین این كتاب ، تصوف راز‌امیز كابالا به صورت یك نظام فكری و عملی سازمان‌سافته و منسجم درآمد و شكل نهایی یافت) را خواند و به عضویت شاخه شابتای‌زوی درآمد . در دسامبر 1755 فرانك از سوی سران فرقه دونمه برای تصدی ریاست این فرقه در لهستان به همراه دو خاخام راهی زادگاه خود شد . فرانك در راس فرقه شابتای در پودولیا قرار گرفت ولی كمی بعد ، در ژانویه 1756 كارش به رسوایی كشید .

زمانی كه فرانك و پیروانش در یك خانه در بسته مشغول اجرای مناسك جنسی مرسوم در فرقه شابتای بودند ، به علت باز شدن تصادفی پنجره‌ها ، مردم مطلع شدند و... .
 
MMDREZA

MMDREZA

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر بازنشسته
به گزارش رجانيوز، هرچند مراکز مطالعاتی و کانون های هوشمند فرهنگی از مدت ها پیش انیمیش جنجالی "9" را كه یکی از آشکارترین تولیدات ویژه کودکان در زمینه آموزش مبانی عرفان‌های كاذب مدرن به‌ویژه نئوکابالیسم معرفی کرده بودند ولی این انیمیش جمعه گذشته در باکس ویژه تماشاخانه که برای مخاطب کودک و نوجوان تعریف شده است، پخش شد.
39af0261199eedc3dd447ae4af1996ec.jpg


انیمیشن "9" داستان مرد دانشمندی است که به عنوان آخرین فرد باقیمانده از نوع انسان پس از جنگی ویرانگر موفق می شود با به‌کارگیری شیوه های کیمیاگری کابالیستی، روح خود را در کالبد 9 عروسک پارچه ای بی جان وارد کند و به این شکل به حیات استمرار بخشد.

در عرفان کابالا هستی به 10 مرتبه تقسیم می شود که روح اصلی و بالای آن در 9 مرتبه پایین‌تر تجلی می یابد. 9 مرتبه تجلی روح هستی در عرفان کابالا در همه منابع این فرقه با 9 عضو بدن انسان متناظر معرفی می شوند.
bafee11911697546deea4e10ea2b1557.jpg

این درست همان چیزی است که درانیمیشن 9 نیز دیده می شود. عروسک 3 و 4 با دستکش ساخته شده اند که نمادی از دو دست چپ و راست هستند. در عرفان کابالا نیز عنصر 3 و 4 درخت حیات، دست چپ و دست راست نامیده می شوند. عروسک 7 و 8 که نیرومند و جنگ‌جویان گروه هستند نیز درست همانند عنصر 7 و 8 درخت حیات در کابالا جایگاه پای چپ و پای راست را دارند.

عدد 9 نیز که به طرز جالبی لباسی از یک زیپ شلوار دارد، درست معادل عنصر 9 درخت کابالا که نماد غریزه جنسی است به این بخش از بدن اشاره می کند. در یکی از سکانس ها وقتی عدد 2 زیپ 9 را باز می کند، 9 سراسیمه و خجالت زده آن را بالا می کشد. حلول روح دانشمند در نه مرتبه و تجلی همان چیزی است که در فرقه کابالا حلول روح اولیه هستی در نه عنصر درخت حیات توصیف می شود.

در این انیمیشن، قهرمانان داستان پاسخ پرسش ها و مشکلات خود را در کتاب دست نوشته های پاراسلسوس می یابند. پاراسلسوس که کتاب وی به وضوح در این انیمیشن به تصویر کشیده می شود، یک کیمیاگر، پزشک و کابالیست مشهور سده های میانه است.

پخش این انیمیشن و نمونه های مشابه که شرایط مأنوس شدن کودکان را با مبانی عرفان جنسی و فرقه کابالا را فراهم می آورد، در یکی از باکس های ویژه کودک و خانواده بسیار قابل توجه است و نمی توان به سادگی از کنار آن گذشت.

به گفته برخی کارشناسان پخش برنامه های نمایشی خارجی ای که مبانی عرفان و فرقه های نوظهور را در ذهن بینندگان ایجاد و تقویت می کند با گرایش برخی از مهره های مؤثر شاغل در سازمان به این فرقه ها، از جمله گروه شعور کیهانی معروف به عرفان حلقه بی ارتباط نیست.
 
MMDREZA

MMDREZA

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدیر بازنشسته
انیمیشن 9 رامی توان نوعی ضد مسحیت و در کل ضد دین دانست.معتقد است که دین و مذهب ترسو هستند وبا قوانین خشک و تعصب افراطی از پیشرفت بشر جلوگیری می کنند.این که از تعالیم کابالا در این انیمیشن استفاده شده کاملا مشهود است.کابالا معتقد است که عدد 9 عددانسان است و عدد 10 عدد خداوند و عدد 11 عدد شیطان است.که این موضوع در کتاب شریعت آریستل کرولی به آن اشاره شده است که شیطان خود را عدد 11 خطاب می کند و خود رابالاتر از خداوند می داند و جالب اینجاست که کلمه شیطان در قرآن کریم 11 بار تکرارشده است.
تصویر شماره1: در این بخش از فیلم مشاهده می شود که افراد به دلیل ترس از اتفاقات اطراف خویش در کلیسا (دین و مذهب) جمع شده اند و هیچ تلاشی برای نجات خویش انجام نمی دهند وکسی که بر آنان ریاست می کند یک فرد ترسو و کاملا خشک و متعصب است که ادعا دارد با این روش خویش توانسته جان این گروه را از خطرات مصون دارد.نقش اول این انیمیشن(عدد9) در تلاش است تا به این افراد بفهماند که برای مبارزه باید از این کلیسا خارج شوند و شجاعت به خرج دهند.در واقع این بخش این موضوع را بیان می کند که برای سعادت باید از دین خارج شد و دین برای پیشرفت دست و پا گیر است.مثلا در صحنه ای از این انیمیشن که بین این اعداد و شخصیت شرور داستان درگیری رخ می دهد،رئیس کیلیسا تا هنگامی که از شنل خود دل نمی کند دچار خطر مرگ است اما به محض اینکه شنل را بازمی کند شخصیت شرور داستان از او جدا شده و رئیس نجات می یابد و چند دقیقه بعد به آتیش کشیده شدن کلیسا به نمایش در می آید.
تصویر شماره2 : در این تصویر تک چشم (شیطان) که کاراکتر شماره 5 است به وضوح مشخص است و درحال دادن لامپی به شماره 9 (انسان) است.در کتاب شریعت آلیستر کرولی شیطان برخداوند بدل می زند و می گوید که من نور هستم.در این صحنه شیطان در حال دادن لامپ (نمادی از نورِ آفرینش) به انسان است.
تصویر شماره3 : همان طور که عرض کردم شماره 9 نماد انسان است وعروسک3 و 4 که نمادی از دو دست چپ و راست هستند در دو سمت شماره 9(انسان) قرار گرفته اند.در عرفان کابالا نیز عنصر 3 و 4 درخت حیات،دست چپ و راست نامیده می شوند.
تصویر شماره4 : شماره 1 که نماد مذهب و تعصب است شماره 2 را دور از کلیسا و در خطر نگاه داشته و توجهی به او ندارد.از آنجایی که همه می دانند که یهودیان مدام سعی دارند خود را مظلوم و زجر دیده نشان دهند و با توجه به تصویر که کلاه یهودی این کاراکتر نیز به وضوح مشخص است پس می توان نتیجه گرفت که این بخش به خصومت مسیحیت و یهودیت و آزار و اذیتی که توسط مسحیان به یهودیان شده است اشاره دارد.جالب اینجاست که در صحنه ای از این انیمیشن شاهد هستیم که شماره 2 (یهودیت) با جان فشانی خویش،شماره 9 (انسان)را از مرگ نجات داده و خود می میرد.این موضوع علاوه بر اینکه یهود را مظلوم نمایش می دهد این دین را تنها دین نجات دهنده بشریت می داند.
[/font]
تصویر شماره5 : این کاراکتر شخصیت شرور داستان را به تصویر می کشد که هم خلق کننده و هم ازبین برنده است.یعنی هم موجوداتی را برای کشتن اعداد خلق می کند و هم با گرفتن روح آنان این اعداد را از بین می برد.
تصویر شماره6 : در این تصویر نیز ستاره پنج پر به نمایش در می آید.
نکته پایانی: در این انیمیشن کاملا به موضوع تناسخ اشاره شده است که کابالا به آن اعتقاد دارد اما شیعه این موضوع را رد می کند.تناسخ یعنی اگر فردی بمیرد روح او در همین دنیا به کالبد انسان یا گیاهان یا حیوانات یا اشیاء می رود و در کالبد جدید خویش ادامه حیات می دهد.در واقع با بحث معاد در تضاد است.در ابتدای انیمیشن شاهد هستیم که انسانی با قرار دادن روح خود در کالبد این عروسکها خود را از بین می برد تا روح خویش را توسط این عروسک ها زنده نگاه دارد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا