برگزاري نشست تخصصي بيداري اسلامي فلسطين و آزادي قدس

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
در آستانه برگزای همایش بین المللی حمایت از آزادی فلسطین، نشست تخصصی بیداری اسلامی فلسطین و آزادی قدس در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.نشست تخصصی بیداری اسلامی - فلسطین و آزادی قدس صبح یکشنبه 3 مهرماه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

در این نشست که با حضور دبیر کل جمعیت حمایت از مردم فلسطین و پالیزدار رئیس مرکز مطالعات فرهنگی و بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، تاثیرات مختلف جریان بیداری اسلامی در منطقه بر قیام اسلامی مردم فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر مجتبی رحماندوست دبیر کل جمعیت حمایت از مردم فلسطین در این نشست با برشمردن مفروضات مختلف و تاثیرگذار جریان بیداری اسلامی بر روند آتی مبارزات مردم فلسطین، در سخنانی به موضوع به رسمیت شناخته شدن فلسطین بعنوان عضوی کامل در مجمع عمومی سازمان ملل پرداخت .

وی همچنین بر نقش محوری قیام مردم مصر در جریان بیداری اسلامی تاکید کرد و جریان بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه که مبتنی بر عنصر مقاومت می باشد را ائتلاف اصلی کشورهای اسلامی منطقه در آینده عنوان کرد.

به گزارش مهر، اجلاس بین المللی حمایت از آزادی فلسطین توسط مجلس شورای اسلامی و با حضور کارشناسان مسائل فلسطین از کشورهای مختلف در روزهای شنبه و یکشنبه نهم و دهم مهرماه برگزار می شود.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100855074147
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا