بیلاردو: قرعه فوق العاده ای داریم؛ اطلاعات فوتبالی کئیروش زیاد است؛ ایران مشکلات زیادی دارد

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
259048_heroa.jpg
در فوتبال من به هیچ چیزی اعتماد ندارم.این چیزی است که زندگی به من یاد داده ولی تیم ما در گروه خوبی افتاده و قرعه خوبی به ناممان درآمد و از این بابت راضی و خوشحالم.

کارلوس بیلاردو مدیر تیم ملی آرژانتین روز جمعه در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 که در کاستا دو سائویپه برگزار شد حضور داشت و بعد از مشخص شدن قرعه تیمش و همگروهی با ایران، نیجریه و بوسنی رضایتش را از این قرعه و فاصله کم محل برگزاری سه بازی مرحله گروهی آلبی سلسته ابراز کرد.

بیلاردو با اشاره به مسافت کوتاهی که آرژانتین برای انجام سه بازی مرحله گروهی اش باید طی کند گفت:« سفر تو را می کشد.»
او در ادامه با سبک گفتاری جالب خودش به آنالیز سه حریف آلبی سلسته در مرحله گروهی جام جهانی پرداخت:« در فوتبال من به هیچ چیزی اعتماد ندارم.این چیزی است که زندگی به من یاد داده ولی تیم ما در گروه خوبی افتاده و قرعه خوبی به ناممان درآمد و از این بابت راضی و خوشحالم. ما نمی خواستیم که سفرهایی طولانی داشته باشیم و همین طور هم شد. این فوق العاده است. سفر تو را می کشد.»
دکتر بیانچی بعد از انجام قرعه کشی در گفتگو با برنامه پورو فوتبال در رادیو 9 نظراتش را دراین باره ابراز کرد:« بوسنیایی ها قدبلند هستند و خیلی خوب به توپ ضربه می زنند ولی آرژآنتین هم مهاجمان خوبی دارد. کارلوس کئیروش سرمربی ایران کارنامه مربیگری بزرگی دارد و اطلاعات فوتبالی اش زیاد است. ایران کشوری است که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند. درمورد نیجریه هم باید بگویم که آنها در روز خوبشان می توانند خیلی خوب باشند ولی شایدآن روز بد از خواب بیدارشوند و بی انگیزه به میدان بیایند. آنها از سرما خوششان نمی آید .اینها چیزهایی است که باید آن را مدنظر داشت.»
اولین بازی آرژانتین در جام جهانی در روز 15 ژوئن مقابل بوسنی و هرزگووین خواهد بود که در ریودوژانیرو برگزار می شود واین تیم در روز21ژوئن در بلو اوریزونته مقابل ایران قرار می گیرد ودر روز 25 ژوئن آخرین بازی مرحله گروهی اش را در پورتو الگره مقابل نیجریه برگزار خواهد کرد.



 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا