تست باتری گلکسی اس 4 و مقایسه آن با دیگر گوشیها

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال


گلکسی اس 4 از نظر اندازه مانند گلکسی اس 3 است و تنها تفاوت این است که گلکسی اس 4 نازکتر است، فرق دیگر در قسمت باتری این دو گوشی است که باتری گلکسی اس 4 ظرفیت 2600 میلی آمپر دارد که 500 میلیآمپر از باتری گلکسی اس 3 بیشتر است. اما توجه کنید که این باتری پرظرفیت اول از همه باید از صفحه نمایش بسیار با کیفیت فول اچ دی و دوم از 4 هسته اضافی پشتیبانی کند.

6-10.jpg



به گزارش جی اس ام سایت GSMArena که در زمینه بنچ مارک گرفتن بسیار فعال است، تست باتری این گوشی را گرفته و آن را با برادر بزرگ خودش یعنی گلکسی اس 3 و دیگر رقبا مقایسه کرده است، این نکته باید ذکر شود که در اینجا از گلکسی اس 4 مدل I9505 استفاده شده که پردازنده آن Snapdragon 600 4 هستهای است و Exynos 5 Octa نیست. (برای بازار ایران گلکسی اس 4 با پردازنده 8 هستهای Exynos 5 Octa ارائه خواهد شد.)

در تست اول صفحه نمایش خاموش بوده و از پردازنده بیکار بوده است، طبق انتظار در اینجا گلکسی اس 4 توانسته گلکسی اس 3 را شکست دهد. در اینجا باتری گلکسی اس 4، 3 ساعت 30 دقیقه پاسخگو بوده، اما باتری Xperia Z در اینجا توانسته 2 ساعت بیشتر دوام بیاورد.

1JPG-2.jpg



در زمینه وبگردی باتری گلکسی اس 4، 8 ساعت و 42 دقیقه را پشتیبانی کرده است که این مدت زمان 2 ساعت از گلکسی اس 3 بیشتر بوده است، نکته جالب اینجا است که HTC One با باتری کم ظرفیتتر و LCD کوچکتر 1 ساعت بیشتر دوام آورده است.

2JPG-2.jpg



در قسمت پخش ویدئویی گلکسی اس 4 با صفحه نمایش بسیار با کیفیت خود توانسته تا 10 ساعت از پخش ویدئو را پشتیبانی کند که برای این صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی زمان بسیار خوبی است.

3JPG-1.jpg


اگر بخواهیم در مورد باتری گلکسی اس 4 بدون مقایسه با گوشیهای دیگر نظر بدهیم باید بگوییم به تنهایی این باتری بسیار مناسب است و در تستها توانسته تا 63 ساعت دوام بیاورد. این باتری حتی اگر شما یک کاربری بسیار حرفهای باشید که از گوشی بسیار زیاد کار میکشید میتواند یک روز کامل را برای شما پاسخگو باشد.

4-13.jpg



علاوه بر این سامسونگ لوازم جانبی مفیدی را به همراه گوشی ارائه خواهد کرد که به کمک باتری خواهند آمد به طور مثال یک کاور پشتی است که توسط آن بدون سیم گوشی شارژ میشود و مورد دیگر یک شارژر است که برای باتری دوم گوشی استفاده میشود.

منبع: GSMArena

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا