تصاویری از خلبان 5 ساله چینی

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
خبرآنلاین: "هی ییده" ملقب به "دودو"برای 35 دقیقه به تنهایی خلبانی کرده و نام خود را به عنوان جوان ترین خلبان در دنیا به ثبت رساند.

پدر این بچه سعی کرده تا وی را مانند مرد بزرگ کند. ابتدا وی را به تنهایی با یک قایق به دریا فرستاده و بعد با تمرین و ممارست فراوان به وی خلبانی یاد داده است.

"هی" که به وی لقب "دودو"داده اند، بر فراز پکن نشان داد که چگونه سوار هواپیمای تک موتوره شده و به راحتی تیک آف می کند.

سال گذشته عکسی از دودو منتشر شد که بدسترو پدر و بدون لباس در روزی برفی در نیویورک در گوشه ای خیابان ایستاد تا مقاومت بدن خود را زیاد کند. مردم بعد از دیدن عکس از پدر وی خواستند تا بیشتر از فرزند خود مراقبت کند.

پدر "دودو" 3100 دلار برای کلاس خلبانی فرزندش هزینه کرد و حالا از گینس خواسته تا نام وی را ثبت کند.

به نوشته روزنامه مردم چاپ پکن البته فرد دیگری در هواپیما برای مراقبت از این پسر بچه 5 ساله حضور داشته اما کمکی به وی نرسانده و هر اتفاقی را از ابتدا تا انتها خود "دودو" انجام داده است.

195315_484-1.jpg


195316_711-1.jpg


195317_194-1.jpg


195318_997-1.jpg
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : تصاویری از خلبان 5 ساله چینی

فقط می شه به صورت خلاصه گفت : متاسفم و امیدوارم که در آینده به هیچ وجه در خطوط هوایی کشورمان خلبان چینی نداشته باشیم ...
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا