تصاویری با کیفیت از آیفون پلاستیکی و ارزان قیمت اپل بدست آمد!

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
اگر این روزها خبرهای مربوط به برند اپل را دنبال کرده باشید حتما با پروژه ساخت آی فون های پلاستیکی و ارزان قیمت اپل مواجه شده اید.خبرهای ضد و نقیضی در رابطه با این پروژه اپل در دنیای مجازی مطرح بود که البته عده ای هم ساخت چنین آی فون هایی را شایعه ای بیش نمی دانستند چرا که از برند اپل هم خبرهایی دقیق از این پروژه اعلام نمی گشت.اما امروز تصاویری از این آی فون های پلاستیکی و ارزان قیمت یافته ایم که دال بر پروژه ساخت آن ها دارد.از دقت در این تصاویر فاش شده ؛ خیلی زود به این نکته پی می بریم که در ساخت آی فون های پلاستیکی و ارزان قیمت ؛ برند اپل از همان رنگ بندی روشنی که قبل تر در ضربه گیر آیفون ۴ دیدیم بهره برده است.
low_cost_iphone_render_colors800x450-1.jpg
همان طور که تصاویر گویا هستند متوجه می شوید که در پوسته و کاور عقبی این آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت از رنگ های متنوع و شادی چون زرد ؛ قرمز ؛ سبز و … استفاده شده است.تمام شواهد گواه این را می دهند که بدنه این آیفون ها را باید پلاستیکی دانست.البته اپل سعی می کند با استفاده از طراحی خاص و جذاب خود ؛ بدنه و پیکره این آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت را بسیار شبیه به نسخه های فلزی فعلی این برند طراحی کند.
low_cost_iphone_render_white800x450-1.jpg
اگر با دقت بیشتری تصاویر فاش شده از آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت را نگاه کنیم متوجه نکته ظریفی می شویم ! ضخامت آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت در نسبت به آیفون ۵ افزایش داشته است ! گزارش هایی رسیده است که ضخامت آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت در حدود یک میلی متر از آیفون ۵ بیش تر می باشد.یعنی باید اذعان داشت که ضخامت آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت چیزی در حدود ۸٫۵ میلی متر است.با توجه به مقایسه تصاویر آیفون ۵ و تصاویر آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت به این نکته پی می بریم که برند اپل در طراحی آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت ؛ آن ها را کمی عریض تر از آیفون ۵ طراحی کرده است.تغییر ریز دیگری هم در این مقایسه وجود دارد ! به تکمه ولوم (تغییر صدا) دقیق تر نگاه کنید ؟ حتما متوجه تغییری کوچک می شوید ! لبه های تکمه ولوم از مدل فلت و مسطح به مدل خمیده تغییر یافته اند. دریچه های مربوط به هدفون و میکروفون آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت در نسبت به آیفون ۵ از طراحی ساده تری برخوردار هستند.
low_cost_iphone_render_green800x450-1.jpg
اما اگر عینک خوش بینی را بر صورتمان بزنیم و این تفاوت های ریز ساختاری میان آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت و آیفون ۵ را به حساب نیاوریم ؛ باید نتیجه گیری کنیم که ظاهری مشابه هم دارند.از برند اپل انتظار می رود که اسمارت فون پرچم دار بعدی خودش را با نام آیفون ۵s در ماه اکتبر میلادی و یا ماه سپتامبر میلادی معرفی نماید.شنیده ها حاکی از این است که احتمال دارد آیفون های پلاستیکی ارزان قیمت نیز همزمان با آیفون ۵s معرفی گردند.
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : تصاویری با کیفیت از آیفون پلاستیکی و ارزان قیمت اپل بدست آمد!

درود ؛ خبر جالبی بود ! به نظر می رسه اپل دوست داره طیف وسیع تری از مردم را به سمت خودش بکشونه .در مورد برخی قسمتهایی که نسبت به نسخه ی اصلی تغییراتی داشته خب باید گفت وقتی قرار است یک طرح ارزان قیمت ساخته شود باید برخی جزئیات را کمتر کنند ولی در کل این طرح همان آیفون همیشگی است :دی ...
 
kereytoos

kereytoos

عجــــــــــ �ــــــــــب
مدیر بازنشسته
پاسخ : تصاویری با کیفیت از آیفون پلاستیکی و ارزان قیمت اپل بدست آمد!

تو گوگل هم انقد عکس باکیفیت پیدا نمیشه!
بهله!!!! :هه
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا