پرونده‌ی بازی تنها در جنگل / مردگان متحرک در راه اند!/ بازی The Division

Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
بسمه تعالی

136428007011.png



> دوباره سلام ؛ پرونده ی این هفته را با بررسی یک بازی کوچک اما بسیار جالب و در عین حال دشوار و چالش برانگیز آغاز می کنیم علاوه بر این چند خبر داغ از جهان بازی های رایانه ای را شامل می شود ؛ پرونده ی بازی این هفته را با ما همراه باشید ؛ این پرونده یک به روز رسانی فوق العاده هم خواهد داشت همین روزها منتظرش باشید ...


1/ پرونده ی بازی : برای دانلود نسخه ی PDF پرونده ی بازی کلیک کنید ...



2/ تریلر پرونده ی بازی : این هفته ، پیش نمایش The Walking Dead :400 Days را می توانید مشاهده کنید ... . ویدیوهای بیشتر در کانال ما ! (کلیک کنید)







3/ پرونده آنلاین !

تنها در جنگل :
بررسی بازی Don’t Starve // نوشته ای از امیر رضا جواهردشتی

> بازی بدون هیچ مقدمه ای آغاز می شود ؛ در حالی که شخصیت فانتزی شما سعی می کند از روی زمین برخیزد فردی به تاریک شدن هوا و پیدا کردن غذا اشاره می کند و محو می شود ! کمی که در محیط سرد و اندکی ترسناک بازی گشت بزنید خودتان را با برخی خطر ها مواجه می بینید اما باید چه کرد ؟ چطور می شود زنده ماند ؟ چگونه باید وسایل ساخت ؟ و... . اینها سوال هایی هستندکه در ذهنتان شکل می گیرد ولی بازی به هیچ وجه شما را راهنمایی نمی کند و اینک شما برای کشف کردن راه حل ها فقط یک مسیر دارید : زودتر هر چیز ممکن را امتحان کن !


do.php


... دقایقی بعد هوا تاریک و تاریک تر می شود تا اینکه شب فرا میرسد و تاریکی مطلق همه جا را فرا می گیرد ! اگر تا هنگام فرا رسیدن شب آتش روشن نکرده باشید خیلی زود در تاریکی غرق شده و به وسیله ی موجوداتی که حتی آنها را نمی بینید کشته خواهید شد و تازه بعد از این است که می فهمید اگر بمیرید تمام چیزهایی که جمع کرده بودید از بین می روند و بدتر اینکه نقشه ی بازی به حالت تصادفی ایجاد می شود و هیچ چیز سر جای قبلی اش نیست ! راه هایی که رفته بودید دیگر وجود نخواهند داشت ، منابع سنگ ، چوب ، علف ها و حتی حیوانات مختلف همه و همه دوباره در محیط قرار می گیرند ؛ پس برای پیشرفت در این بازی هر طور شده نباید بمیرید ! اما چطور می شود هم برای تصاحب منابع تقلا کرد و هم در بین خطرات زنده ماند ؟ این سوالی است که جوابش به نحوه ی بازی کردن شما بستگی خواهد داشت .

do.php

خلاقیتتان را به کار بگیرید ؛ کمی خاشاک و علف جمع کنید و با گشتن در منوی سمت چپ بازی یک مشعل بسازید . اگر دنبال چیزهای لازم برای ساخت تبر و کُلنگ بگردید با کمی خوش شانسی به زودی آنها را خواهید داشت و از اینجاست که تازه ، کارهای دشوار آغاز می شوند ؛ از قطع درختان گرفته تا گشتن دنبال چند تکه طلا ، درست کردن کمپ ، لباس و ... .

در این بازی قرار است به دفعات مرگ را تجربه کنید گاه به دلایلی خیلی ساده ، فقط کافی است کمی بی دقتی کنید تا زنبورهای خشمگین بتوانند کارکتر بازی را از پا در بیاورند چه برسد به هیولاهای پر شمار و عجیب و غریب بازی ! در بازی Don’t Starve سه فاکتور اصلی برای سلامت شما در نظر گرفته شده است : سلامتی بدنی ، سلامتی ذهنی( روح و روان ) و سلامتی شکم . عدم توجه به هرکدام مساوی است با مُردن! تازه کمی که با بازی خو گرفتید و به فضای سرد و یکنواخت و صداهای تکراری و اعصاب خُرد کن آن عادت کردید فصل زمستان از راه می رسد . روز ها از همیشه کوتاه تر می شود و سرمای هوا اهمیت منابع آتش و گرما را دو چندان می کند . آتشتان رو به خاموشی می رود ؛ سرمای کُشنده ی زمستان امانتان را بریده است اما باید آتش را روشن نگه دارید پس با وجود گرسنگی ، تبر را برمی دارید و سراغ یک درخت کوچک می روید در همین حین به شکلی معجزه آسا ، قارچی را روی زمین می یابید ، آن را بر می دارید و می خورید و بلافاصله می میرید !؟! بله یک قارچ سمی شما را کشت و تلاش چندین روزه ی شما را به باد داد . هر قدر به وسایل و تکنولوژهای بیشتری دست یافته باشید این مرگ سخت تر است ! چراکه اصلاً معلوم نیست دفعه ی بعدی از کجا شروع می کنید و چقدر طول می کشد تا دوباره آن وسایل را بسازید ! ( بازی هایی در این سبک را اصطلاحاً Rouge –like می نامند؛ یعنی هردفعه ، با محیطی متفاوت و در نتیجه تجربه ای متفاوت رو به رو خواهیم بود! )


do.php



سبکِ بقا متحول شد !


> یافتن غذا از جمله دغدغه های مهم در این بازی به شمار می رود ؛ شاید میوه های وحشی ، گزینه های خوبی برای رفع موقتی گرسنگی باشند اما نیازتان به غذا را به طور کامل بر طرف نمی کنند . باید سعی کنید هر چه زودتر با درست کردن تله هایی ، موجودات مختلف را به دام بیندازید. اولین باری که یک خرگوش به دام شما گرفتار شود حسی بی نظیر بهتان دست می دهد چراکه توانسته اید با وجود همه ی سختی ها خودتان راه زنده ماندن را پیدا کنید ! همچنین این نکته را فراموش نکنید که ابزار و وسایلی که می سازید برای مدت مشخصی قابل استفاده اند و به تدریج آنها را از دست می دهید پس برای زنده ماندن همواره سعی کنید منابع اولیه ی کاملی به همراه داشته باشید تا وقتی جلوتر رفتید با مشکلات کمتری مواجه شوید ( تامین منابع برای زنده ماندن در یک روز به سرعت به کار اصلی بازی تبدیل خواهند شد ! )

راستی دقت کنید که همانند اکثر بازی های امروزی ، تنها امکان حمل مقادیر مشخصی از مواد و وسایل برایتان وجود دارد پس به ناچار مجبور می شوید برخی چیزهایی را که با زحمت جمع آوری کرده اید را در گوشه ای رها کرده و ادامه بدهید. قسمت ابزار و منابع هم کمی در برداشتن و گذاشتن اجسام مشکل دارد بنابراین در شرایط بحرانی نمی توان چندان به سرعت عمل در استفاده از وسایل تکیه کرد ، شاید فرار کردن راه بهتری باشد (صرفاً جهت اطلاع) . هر چه باشد بازی Don’t Starve (از گرسنگی نمیر ) بازی خوبی است که گیمرها را به مبارزه می طلبد ؛ می توانید تا مدت زیادی با آن سرگرم شوید و همچنان چیزهای جدیدی در آن پیدا کنید ، همین کنجکاوی برای کشف کردن است که تا این حد "از گرسنگی نمیر " را جذاب می کند . پیشنهاد می کنم حتماً آن را امتحان کنید !


مردگان متحرک در راه اند !

بازی مرده ی متحرک (The Walking dead) یک بازی داستانی در سبک سوم شخص است که به طرزی چالش بر انگیز داستان بازی را بر اساس تصمیمات بازی کنندگان در مراحل مختلف بازی ، به شکل های مختلفی روایت می کند . اکنون پس از درخشش داستان 5 قسمتی بازی اول و قرار گرفتن در بین بهترین بازی های سال 2012 ، شرکت Telltale تصمیم گرفته است قسمت جدید این بازی را به زودی عرضه کند !
چندی پیش در E3 2013 شرکت Telltale تایید کرد که برای عرضه ی قسمت جدید بازی مرده ی متحرک یعنیThe walking dead : 400 Days برنامه هایی دارد . وقایع داستان قسمت جدید بازی مابین فصل اول و دوم بازی قبلی است و روایت گر 400 روز داستان در همان دوره ی زمانی بازی اول خواهد بود . در این بازی پس از وقوع یک فاجعه ی انسانی ، بازماندگان سعی دارند به هرطریق ممکن زنده بمانند که همین امر باعث بروز برخی خشونت های نا به جا و بدتر شدن شرایط می شود . اما داستان جدید دیگر در مورد لی (شخصیت اصلی بازی قبل ) و کِلیمن تاین (دختر بچه ای که در داستان بازی با لی همراه شد) نخواهد بود . در حقیقیت داستان جدید خود به 5 روایت کوتاه قابل تقسیم است که هرکدام از آنها روی یک شخصیت جدید در بازی تمرکز می کند ! جالب اینکه گیمرهایی که فصل اول بازی را انجام داده اند می توانند ذخیره ی خود را به بازی جدید انتقال داده و تاثیرات داستانی آن را مشاهده کنند (همین حالت برای داستان جدید نیز وجود دارد !)

do.php


بازی The Walking dead:400 days در چهارشنبه ی همین هفته( 19 تیرماه ) برای رایانه های شخصی ، Xbox ، PS3 و اولین بار برایPS Vita عرضه خواهد شد؛ خبری خوب برای دارندگان این کنسول دستی .


do.php


---------------------------------------------------​

>> به روز رسانی پرونده ؛ به زودی منتظر باشید <<


do.php



/// در حاشیه :

هفته ی پیش بالاخره یوبی سافت با معرفی قسمت جدید شاهزاده ی پارسی (Prince of Persia) به شایعات پیرامون آن خاتمه داد ! قسمت جدید بازی با نام سایه و شعله (The shadow and the flame ) که قرار است در اوایل مرداد 92 تنها برای موبایل و تبلت ها ( آندروید و Ios) منتشر شود و آنطور که اعلام شده داستان شاهزاده ی پارسی جدید 10 سالی جلوتر از قسمت اولیه ی این بازی که در سال 1993 توسط یوبی سافت ساخته شده بود به وقوع خواهد پیوست ( این بازی در سال 2007 یک بار دیگر به حالت سه بعدی باز سازی و عرضه شده بود ! )

do.php


این نسخه یPrince of Persia به قسمت های قدیمی تر خود وفادار می ماند و حالت دو بعدی مراحل و محیط بازی را حفظ می کند ؛ گرچه مبارزات بیشتری را در آن شاهد خواهیم بود. همچنین امکان کنترل بازی با هر دو حالت لمسی (Touch based) و کُنترلر مجازی (Virtual joystick) وجود خواهد داشت . جالب است بدانید که عرضه ی این بازی در حالی انجام می شود که مدیر عامل شرکت یوبی سافت (Yannis Mallat) چند ماه پیش از توقف موقتی ساخت Prince of Persia سخن به میان آورده بود؛ حال باید منتظر ماند و دید که آیا قسمت های بعدی این بازی به کنسول های نسل بعد راه پیدا خواهند کرد یا خیر ...


----------------------------------
> برخی لینکها دیگر !؟!

> اثر جرمی خبر ساز شد !

> معرفی پرونده ی بازی نسخه ی 1.03

> گروه پرونده ی بازی

 
آخرین ویرایش:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : تنها در جنگل / مردگان متحرک در راه اند!

> ویدیوی منتشر شده از بازی Prince of Persia را می توانید در اینجا مشاهده کنید !(خبر در پُست اول )



[APARAT]BCFQ3[/APARAT]




------------------------------------------------------------

>> به روز رسانی پرونده به زودی ؛ منتظر باشید <<
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : تنها در جنگل / مردگان متحرک در راه اند!

>> به روز رسانی پرونده :



--------------------------------------
> برای دانلود PDF به روز رسانی کلیک کنید <

--------------------------------------
> فروپاشی . . . (بازی The Division)


do.php



یکی دیگر از بازی های جدید شرکت یوبی سافت ، The Division ( بخش ) که برای اولین بار در E3 2013 با پیش نمایشی خیره کننده ظاهر شد ؛ واقعاً توانست مزه ی نسل بعد را به ما بچشاند ! داستانی بسیار جالب ، در کنار گرافیک و جلوه های زیبا ، محیط پویا و پر جزئیات ، همه و همه رنگ و بوی نسل بعد را دارند . البته از همین حالا بهتر است بدانید که این بازی برای PS4 و Xone عرضه خواهد شد .

بازی The Division نگاهی ( نسبتاً ) واقع گرایانه به نحوه ی فروپاشی نظام سرمایه داری امریکا دارد ؛ ابتدا بهتر است با هم خلاصه ای از مقدمه ی این بازی را مرور کنیم تا با حال و هوای آن کمی آشنا شویم : (( در سال 2001 ، جهان در واکنش به حمله تروریستی به ایالات متحده ، پروژه ای را برای جلوگیری از حملات بیو تروریستی (مثل آلودگی میکروبی یا شیمیایی) به راه انداخت که زمستان تیره (Dark Winter) نامیده شد . تنها چند روز پس از آغاز به کار آن ، شبیه سازی وقایع نشان داد وضعیت کاملاً از کنترل خارج می شود ! پیش بینی ها نشان دهنده ی از کار افتادن سریع تاسیسات ضروری ، بی نظمی و تلفات سنگین انسانی بود ! این پروژه به ما نشان داد که تا چه حد آسیب پذیر شده ایم ؛ زندگی ما به اقتصادی شکننده و نا مطمئن وابسته است . ما سیستم های بسیار پیچیده ای ایجاد کرده ایم که دیگر از پس کنترل کردن آنها بر نمی آییم . استخراج نفت ، نیرو و انرژی ، گُمرک ، حمل و نقل و... . ما در دنیایی پیچیده و بسیار شکننده زندگی می کنیم . همه چیز به پول وابسته است ! تنها مردم امریکا روزانه چیزی در حدود 90 بیلیون دلار را در خریدهای خود خرج می کنند ؛ سال گذشته در روز جمعه ی سیاه 200 میلیون نفر مشغول خریدهای خود بودند ! (23 نوامبر آخرین جمعه ی ماه نوامبر است که مردم خریدهای کریسمس خود را در آن روز انجام می دهند !) در کنار اینها آیا می دانستید که برای یک ویروس این امکان وجود دارد که بیش از 17 روز روی سطح اسکناس زنده باقی بماند ؟ به این ترتیب آلودگی در چنین روزهایی می تواند به سرعت بین مردم منتقل شود .

پس از انتقال آلودگی تنها چند روز طول می کشد که تجارت جهانی متوقف شود ، بیمارستان ها مملو از بیماران خواهد شد ، قفسه ی فروشگاه ها خالی شده ، نیروگاه ها به زودی از کار می افتند و کمی بعد حمل و نقل عملاً غیر ممکن خواهد شد اینجاست که فروپاشی اتفاق می افتد ! گرسنگی و نا امیدی مردم را وادار می کند تا هرکاری برای بقای خود انجام دهند و از این پس هر کسی می تواند به یک تهدید تبدیل شود . دیگر منابع کافی موجود نیست و اوضاع از کنترل خارج شده ؛ تنها یک سوال باقی خواهد ماند : چقدر زمان می برد تا از چیزهای باقی مانده حفاظت کنیم ؟ ))

do.php

... سه هفته از جمعه ی سیاه می گذرد و بیماری همه گیر و بسیار کشنده ای به نیویورک سرایت کرده است ؛ پاسخ به سوال بالا را The Division می دهد ! گروه ویژه ی حفاظتی که به آخرین امیدواری مردم تبدیل می شود آن هم وقتی که هر نهاد دیگری سقوط می کند. داستان بازی لایه هایی از واقعیت را در خود دارد که باعث همراه کردن بازی کنندگان با خود می شود ؛ تا اینجا همه چیز خوب است ولی زمانی که خود بازی را ببینید متحیر خواهید شد ! همانطور که گفتیم ؛ محیط بازی بسیار زیبا و پر جزئیات است و بیشتر به تماشای یک فیلم سینمایی شباهت دارد تا بازی ! نیروهایی که شما در نقش یکی از آنها بازی می کنید علاوه بر اسلحه و تجهیزات معمولی برخی سلاح های عجیب مثل بمب تعقیب کننده را نیز به همراه دارند ، پارتیکلهای برف و آتش خوب هستند و درگیری ها بسیار روان تر از بازی های اکشن کنونی به نظر می آیند . بی شک ، سخت افزار نسل بعد و یک موتور بازی سازی جدید توانسته چنین قابلیت هایی را برای تیم سازنده ایجاد کند .

do.php

چندی پیش در مورد بخش" فرمانده " در Battle field 4 خبری داشتیم ؛ امکانی برای فرماندهی کردن میدان نبرد در بخش چند نفره ی بازی ؛ این قابلیت در بازی The Division نیز وجود خواهد داشت ؛ در پیش نمایش پخش شده از این بازی دیدیم که چگونه می توان داستان اصلی بازی را به حالت گروهی ( یا اصطلاحاً Co-op ) بازی کرد . در حالی که Nicklas Cederstorm (مدیر تولید UBI Massive ) در حال اجرای بازی با PS4 بود فردی که با تبلت خود یکی از هلی کوپتر های پرنده (Drone ) را کنترل می کرد به تیم اضافه شد و در اجرای عملیات آنها را پشتیبانی کرد !


>بازی نسل بعد The Division اینجا نمایش بسیار خوبی داشته است و می تواند به یکی دیگر از عناوین پرطرفدار شرکت یوبی سافت تبدیل شود . اگر کمی دقت کنیم بسیاری از نکات مثبت آن را در بازی های قبلی یا پروژه های جدید این شرکت خواهیم دید . این پیشرفت در بازی های ساخت شرکت یوبی سافت آن هم در آستانه ی نسل بعد نشان دهنده ی این موضوع است که این غول جهان بازی برنامه های زیادی برای آینده دارد ؛ تنها زمان می تواند نشان دهد که تا چه اندازه این برنامه ها محقق خواهند شد و چقدر از وعده های این به حقیقت خواهند پیوست ...


do.php


do.php



 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا