تیپ زمستانی مردانه

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
در این مطلب سری به کمد لباسهای مدلهای جوان زدیم که در این حوزه نوپا فعالیت میکنند. به پیشنهاد این مدل جوان شما با داشتن یک ست کفش و شلوار ثابت و پلیورهای مختلف میتوانید تیپهای متفاوتی را تجربه کنید.

این هم یک نمونه پلیور کاملا اسپرت؛ البته این پلیور طرح و نقشی کلاسیک دارد ولی در مایههای اسپرت. چنین پلیوری را میتوانید با شلوار جین به خصوص شلوار جین آبی تیره هم بپوشید. برای اینمدل پلیورها که نقشدار هستند و یقه ایستاده دارند، از شالگردن یا دستمال گردن استفاده نکنید چون هم ست لباس شما شلوغ میشود و هم دست و پاگیر است و راحتی لباس شما را زیرسؤال میبرد.
تیپ زمستانی مردانه
mo337_wwwjahanihacom_-1.jpg
تیپ زمستانی مردانه
شلوار
برای خرید شلواری که به شما حق انتخاب بدهد و بتوانید با مدلهای مختلف پیراهن و پلیور مردانه ست کنید، سراغ یک شلوار کتان بروید. اگر اضافه وزن ندارید و از اندام متناسبی برخوردار هستید، شلوارهای فیت انتخاب خوبی برای شما هستند ولی اگر چنین ویژگیای را ندارید، بهتر است سراغ شلوارهایی با برش آزادتر و کلاسیک بروید. رنگهایی مانند مشکی، سورمهای تیره و خاکی انتخاب خوبی است چون امکان ست شدن با دایره گستردهای از رنگها را دارد و در اصل میتوان گفت تمام طیف رنگها، در کنار این رنگها جلوه و زیبایی دارند. شلوار جین کمی دست و پای شما را برای ستهای نیمه رسمی میبندد ولی شلوار کتان محدودیتی برای شما ایجاد نمیکند و میتوانید در فضاهای اسپرت یا نیمهرسمی از این شلوار استفاده کنید؛ به همین دلیل اغلب پسران جوان، طرفدار جدی این مدل شلوارها هستند.
کفش
به همان اندازه که شلوار کتان، نقش لباس عزا و عروسی را بازی میکند و کاربرد زیادی برای آقایان دارد، کفشهای کالج هم چنین نقشی را به خوبی ایفا میکنند. کالج از جنس چرم، بیشک فرم و شکلی کلاسیکتر دارد اما شما میتوانید سراغ نمونههای جدید این کفش بروید مثلا کالجهای پلاستیکی که از نوعی پلاستیک تهیه شدهاند و علاوه بر انعطافپذیری بالا، دوامی طولانی به خصوص در روزهای بارانی دارند. ویژگی خاص کفشهای کالج امکان ست شدن آن با تیپهای مختلف از اسپرت تا نیمهرسمی است یعنی همان چیزی که یک آقای خوشپوش و خوشتیپ برای کمد خود به آن نیاز دارد. شما با خرید یک جفت کفش، میتوانید ستهای مختلف بسازید.

پلیور با بافت درشت انتخاب خوبی برای آقایان با اندام لاغر یا ریز است؛ به خصوص آقایانی که دوست دارند چهارشانهتر از آنچه هستند به نظر برسند. پلیورهایی با بافت درشت، افراد را درشتتر از آنچه هستند نشان میدهد. از طرف دیگر اگر همین پلیور یقهای ایستاده داشته باشد، میتواند هنگام فرارسیدن روزهای برفی، نقش کت و کاپشن شما را هم بازی کند چون گرمای مطبوعی دارد. برای اینکه خوشپوشی و خوشسلیقگی خودتان را نشان دهید، سراغ پلیورهایی بروید که طراحی متفاوتی دارند مثل این نمونه که در یقه آن از بستهای فلزی استفاده شده است. بافت تکهای از دیگر دلایل زیبایی این پلیور است.
تیپ زمستانی مردانه
mo337_wwwjahanihacom_1-1.jpg
تیپ زمستانی مردانه
پلیور
برای آقایان درشت اندام هم، پلیورهای ریزبافت که حاصل کار بافت ماشینی هستند را توصیه میکنیم. این پلیورها در کنار ایجاد گرما، بافت ظریفی دارند و افراد را چاقتر از آنچه هستند، نشان نمیدهند. اگر میخواهید تیپ اسپرت تری داشته باشید، میتوانید این پلیورها را به تنهایی بپوشید یا اگر پلیور شما یقه ۷ است، از یک تیشرت یقه گرد ساده در زیر آن استفاده کنید. برای داشتن تیپ نیمهرسمی میتوانید یک پیراهن مردانه زیر این مدل پلیورها بپوشید. پلیورهای نازک با بافت ظریف، ظرفیت ترکیبهای مختلف و ساختن تیپهای متفاوت را دارند.
شالگردن
در سالهای اخیر به جای شال گردن، دورگردنیها بازار داغی پیدا کردهاند. بد نیست شما هم برای خاص کردن تیپ زمستان خود از این مدل دورگردنیها استفاده کنید. وقتی پلیور و شلوار ساده پوشیدهاید، از دورگردنیهای شل و آزاد استفاده کنید چون تیپ ساده شما را متفاوت میکنند. این مدل دورگردنیها با پلیورهای ساده هماهنگی دارند و با پلیورهای یقهدار توصیه نمیشوند چون حجم زیادی در اطراف گردن ایجاد میکنند و باعث میشوند، گردن شما ناقص و کوتاه به نظر برسد. داشتن لباس ساده، دست شما را در انتخاب رنگ دورگردنی هم بازمیگذارد.

تیپ زمستانی مردانه
mo337_wwwjahanihacom_2-1.jpg
تیپ زمستانی مردانه
منبع: برترین ها
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا