حادثه اما شیرین

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار
با سلام؛ شما در حال مشاهده ی موضوع حادثه اما شیرین هستید

به نقل از جام جم :
نجات مرد گرفتار

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی: عید هفت یا هشت سال پیش با همکارانم در پایگاه بودیم که زنگ عملیات به صدا درآمد. دست مردی در چاه دستشویی گیر کرده بود. به محل حادثه که یک خانه قدیمی بود رسیدیم و به محل حادثه رفتیم و با صحنه ای مواجه شدیم که شاید بیشتر در فیلم های کمدی دیده شود. مرد میانسالی به حالت نیم خیز کف دستشویی دراز کشیده بود و دستش تا کتف در چاه گیر کرده بود. بنده خدا می خواست گوشی تلفن همراهش را از چاه دستشویی دربیاورد ولی خودش گیر افتاده بود.قبل از رسیدن ما خانواده اش سعی کرده بودند با روغن و آب و صابون دستش را دربیاورند، اما شدنی نبود. به دلیل وزن سنگینی هم که داشت فشار زیادی به بدنش وارد شده بود. خانواده اش خیلی ترسیده بودند، ما برای عوض شدن جو حاکم شوخی می کردیم ولی تاثیری در کم شدن اضطراب خانواده نداشت، شاید می ترسیدند کمکی از دست ما بر نیاید و مجبور به قطع دست پدرشان شوند.

اقدامات زیادی کردیم؛ ولی دوستی دست و دهانه چاه پیوند ناگسستنی شده بود و دست خیال جدایی نداشت. تنها راهی که باقی مانده بود شکستن کاسه دستشویی بود. با شکسته شدن کاسه دستشویی دست مرد هم آزاد شد و به قول خودش نجات پیدا کرد.

هزینه آتش نشانی

فتح الله تیموری، آتش نشان باتجربه: سال ها قبل در ایستگاه بازار مشغول به امدادرسانی بودم. یک سال عید من شیفت بوده و همراه همکارانم در ایستگاه بودیم که زنگ عملیات به صدا درآمد. آتش سوزی در خانه ای قدیمی در محله پامنار به ما گزارش شد. خود را سریع به آنجا رساندیم. آتش سوزی در اتاقی رخ داده و یک دست رختخواب طعمه حریق شده بود. سریع آتش را خاموش کردیم. خوشبختانه شدت خسارت زیاد نبود. پیرمرد صاحبخانه خیلی بی تابی می کرد، به سمت او رفتم تا آرامش کنم.

پیرمرد بی خبر از این که خدمات آتش نشانی رایگان است، با عصبانیت خطاب به من گفت: من یک ماشین آتش نشانی خواسته بودم چرا چهار تا آمد. حالا پول این ماشین ها را از کجا بیاورم. وقتی به او اعلام کردیم که ما پولی نمی گیریم و خدمات رایگان است اینقدر خوشحال شد که حتی حادثه را هم فراموش کرد.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

p-89EKCgBk8MZdE.gif
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا