حذف Xperia PLAY از لیست آپدیت اندروید 4‪.‬0 سونی

  • شروع کننده موضوع Sajjad MT
  • تاریخ شروع
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته

سونی به تازگی لیستی از ابزارهای اندرویدی را منتشر کرده که قصد ارتقاء آنها را به نسخه 4‪.‬0 یا بستنی حصیری دارد. و بدترین خبر ممکن در این میان نصیب دارندگان اکسپریا پلی این شرکت شد. زیرا سونی قصد ندارد که این دستگاه را به نسخه ICS یا IceCream Sandwich ارتقاء دهد.

در دسامبر سال گذشته که سونی (آن هنگام، سونی اریکسون) برنامه خود برای ارتقاء به اندروید 4‪.‬0 را اعلام کرد، اکسپریا پلی هم در این لیست حضور داشت. اما در آخرین لیستی که به تازگی در سایت سونی موبایل قرار داده شده، سونی این دستگاه را مستثنی کرده است. سونی اعلام کرده که تمامی دستگاه های اندرویدی تولید ۲۰۱۱ به روزرسانی لازم برای ارتقاء را دریافت خواهند کرد و این لیست فعلا شامل موارد زیر است:

اینکه یکی از تلفن های همراه سونی که پتانسیل بسیار خوبی برای گسترش در بازار دارد و ایده جذاب پلی استیشن موبایل را با خود یدک می کشد، اینگونه از دور رقابت خارج شود، کمی عجیب به نظر می رسد. البته گفته می شود که سونی پس از انتشار نسخه بتای ROM خود و تست آن توسط داوطبان، متوجه ایراد در اجرای بازی ها درون ICS شده و چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. هرچند که این شرکت رام بتای بستنی حصیری برای اکسپریا پلی را منتشر کرده و می گوید که کاربران حرفه ای و توسعه دهندگان با مسئولیت خودشان می توانند از آن استفاده کنند.

باید امیدوار باشیم که سونی برای جبران این خسارت، در آینده نزدیک یک موبایل پلی استیشن واقعی عرضه کند که مشکلات این چنین نداشته باشد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا