دانلود بازی بیلیارد | CueClub

Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
11.jpg



توضیحات بازی : بیلیارد نوعی بازی است که در فضای سرپوشیده بر میزی مستطیل (پوشیده با ماهوت سبز) با ۳ یا ۱۵ گوی و میله ای چوبی بازی میشود. بیلیارد بطریقی که در ایران بازی میشود مأخوذ از روسیه است ، هر یک از گویها را شار (روسی گوی ) خوانند. تاریخ اختراع بیلیارد معلوم نیست . در فرانسه نوعی بیلیارد در قرن ۱۶ م . رواج داشت ، و پیش ازآن هم بازی شبیه آن معمول بود. در انگلستان بیلیارددر زمان شکسپیر رایج بود. این بازی در رایانه هم به گونه های مختلف طراحی شده است که یکی از بهترین مجموعه بازی بیلیارد Cue Club است . در این مجموعه شما سبک های مختلف بازی بیلیارد را تجریه می کنید که به روش های مختلف بیلیارد بازی می کنید. سبک های بازی را می توان ۸ توپ به روش آمریکایی ، ۸ توپ به روش انگلیسی ، ۹ توپ ، اسنوکر و ….
در مجموعه Cue Club قسمتی وجود دارد که شما می توانید بازی بیلیارد را تمرین کنید و به قوانین آن آشنا بشوید. بازی هم به صورت دو نفره امکان پذیر است.
12.jpg

13.jpg


14.jpg






» پسورد فایل: w ww.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۱۵ MB


 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا