اختصاصی دانلود خلاصه بازی ایران و قطر +آلبوم عکس و اخبار حواشی

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
d234316bb1d2a1aa10a71f6fae464cde.jpg



بازی دوم ایران در جام ملت های آسیا 2015 با تیم قطر امروز پنج شنبه از ساعت 12:30 آغاز شد و تیم ملی کشورمان توانست با تک گل سردار آزمون پیروز میدان باشد. خلاصه، عکس ها و اخبار آن را می توانید در این پست ببینید.


سردار آزمون که از آغاز بازی به جای قوچان نژاد بازی می کرد در دقیقه 52 با یک چرخش بسیار دیدنی (یک استپ با پا که با دریبل همراه بود) روی پاس اشکان دژاگه توانست به زیبایی دروازه قطر را باز کند. گلی فانتزی که در اندازه های فوتبال اروپاب بود! در پایان، بازی خوب او لقب «نیستلروی» را از سوی کی روش برای او در پی داشت. ولی پس از چند دقیقه با پیچ خوردگی پایش دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و جایش را به قوچان نژاد داد. این مهاجم 20 ساله در حالی که روی نیمکت اشک می ریختقلب میلیون ها ایرانی را از آن خود کرده بود.


رضا قوچان نژاد که به جای آزمون به بازی آمد نمایش خوبی نداشت! او با به هدر دادن توپ های بی شمار و پاس ندادن به هم تیمی هایش ایران را از گل های دیگر بازداشت. گوچی که در این بازی از آغاز در میدان نبود انگار حالت سرخوردگی با او بود و برای همین نتوانست مانند همیشه باشد.


بازی سوم ایران با امارات در 12:30 روز دوشنبه 29 دی برگزار می شود و ایران برای سرگروه شدن و روبرو نشدن با ژاپن راهی جز شکت امارات ندارد.




نتیجه بازی : ایران 1 - قطر 0
زننده گل : سردار آزمون
بهترین بازیکن : آندرانیک تیموریان





دانلود خلاصه و صحنه های حساس بازی
خلاصه و صحنه های حساس بازی ایران و قطر




در تیمم یک فن نیستلروی دارم !کی‌روش در مورد مصدومیت آزمون گفت: فکر می کنیم مساله جدی نباشد و فردا پیگیری‌ های بیشتری انجام خواهیم داد. نظرم در مورد گل آزمون این است که گل فوق‌العاده ای شاهد بودیم و این گونه چرخش‌ ها به ما کمک خواهد کرد او جوان آینده‌داری است و آینده فوق‌العاده‌ای دارد و در سطح جهانی یکی از بهترین مهاجمان است و همچون نیستلروی است و آینده خیلی خوبی خواهد داشت.



گل های بیشتر به ما کمک می کرد



سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که ایران جذاب‌ترین بازی‌ها را ارائه داده هم گفت: نگرش ما در هر بازی به خودش است تمرکز ما به تک تک بازی ها خواهد بود. خود را آماده می کنیم البته اگر گل‌های بیشتری می زدیم به ما کمک می‌کرد ولی در هر بازی تنها به آن دیدار فکر می‌کنیم..


در مورد حضور بانوان نظری ندارم

او در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی انگلیسی مبنی بر این که عده زیادی از هواداران خانم بودند و فکر نمی کند که باید در ایران هم ورود بانوان آزاد شود گفت: با تمام احترامی که قائل هستم هیچ نقطه نظری در این باره ندارم.












آلبوم عکس های بازی ایران و قطر
Iran vs Qatar match Asian cup Australia 2015 photo album





مصدومیت سردار آزمون - بازی ایران و قطر جام ملت های آسیا 2015





بازی ایران و قطر جام ملت های آسیا استرالیا 2015




سردار آزمون (زاده ۱۱ دی ۱۳۷۳ در گنبد کاووس) پسر خلیل آزمون می باشد. وی در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۲۰۱۲ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی به مقام آقای گلی این تورنمت رسید. سردار آزمون در آذرماه سال ۱۳۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست.او برای نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ مورد توجه مسوولان باشگاه های فوتبال بارسلونا، لیورپول، میلان، یوونتوس و آرسنال قرار گرفت.



سلفی سردار آزمون با ایرانیانی که در استرالیا به ورزشگاه سیدنی آمده بودند !
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا