اختصاصی دانلود فیلم جدید «دوران عاشقی» با کیفیت 720p

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
7a562a97e071bfef3894c3381947205d.jpg


دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید «دوران عاشقی» بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه
ساخته علی رضا رییسیان
با لینک مستقیم و
کیفیت بالا و عالی + نسخه کم حجم

free & direct download Time to Love newiranian movie by AliReza Raeesiyan



توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر ، لینک دنلود حذف می شود




دوران عاشقی - Time to Love
تهیه‌ کننده و کارگردان : علیرضا رییسیان
سال ساخت : 93 | سال پخش : دی 94
نویسنده : رویا محقق | ژانر : درام، عاشقانه





بازیگران فیلم دوران عاشقی:

شهاب حسینی ، لیلا حاتمی ، فرهاد اصلانی ، مینا وحید ، پرویز پورحسینی ، بیتا فرهی ، لی‌ لی فرهادپور ، سوگل قلاتیان ، نسیم ادبی ، سعید داخ ، عاطفه للهی ، داریوش فایزی ، شهرام جمشیدی ، فرزان نجفی ، حمیدرضا حیات ، حسین کوهستانی و بازیگر خردسال: عرشیا خلج.


خلاصه داستان دوران عاشقی:

نقش اصلی دوران عاشقی را ليلا حاتمي بازی می كند كه درگير ماجریی می شود و زندگی اش را دستخوش دگرگونی می کند. اين فيلم يک درام عاشقانه با موضوعات روز جامعه است. فيلمی زنانه كه همه صحنه های آن در تهران فيلمبرداری می شود.


زمان اکران دوران عاشقی

اکران خصوصی و ویژه این فیلم در ساعت 9 شب دوشنبه 5 امردادماه 94 در سالن اصلی پردیس سینمایی کورش در تهران روی پرده می‌رود. اکران عمومی فیلم نیز از روز 4 شنبه 7 امرداد آغاز می شود.


سانسور / شش دقیقه از «دوران عاشقی» حذف شد

رییسیان پیش از این درباره تغییرات فیلم سینمایی «دوران عاشقی» در اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر گفته بود: با توجه به بازخوردهایی که از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر دریافت کردم به این نتیجه رسیدم که چند دقیقه از فیلم را کوتاه کنم و منتظرم ببینم تکلیف فیلم برای اکران چه می شود.


افتخارات و جوایز

«دوران عاشقی» در نخستین نمایش خود در بخش رقابتی «سودای سیمرغ» در سی‌‌ و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و در ده بخش از جمله؛ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش اول زن، بازیگر نقش اول مرد، بازیگر مکمل مرد، فیلمبرداری، تدوین، موسیقی و طراحی صحنه و لباس، کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیمبرداری توسط «علیرضا برازنده» و تندیس سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه توسط «رؤیا محقق» را از آن خود کرد.

این فیلم در دومین حضور داخلی خود در بخش «سینمای ایران» در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به نمایش درآمد و در پنج بخش از جمله؛ بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش مکمل مرد و دستاورد فنی و هنری (موسیقی) کاندید دریافت جایزه بود که در نهایت در بخش بهترین بازیگری نقش اول مرد، «فرهاد اصلانی» تندیس ویژه هیات داوران این جشنواره را از آن خود کرد.


«دوران عاشقی» 22 روزه، یک میلیارد و 400 میلیون تومان فروش داشته!

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» Time to Love واپسین ساخته‌ علیرضا رییسیان ، بر پایه اعلام مدیر پخش فیلمیران، در 26 سالن تهران 950 میلیون و 37 سالن سایر شهرها 450 میلیون تومان فروش داشته است.


فروش «دوران عاشقی» از دو میلیارد و 400 میلیون گذشت

به گزارش روابط عمومی این فیلم، «دوران عاشقی» ، علی‌رغم محدودیت‌ سالن‌های نمایشی پس از سپری شدن 7 هفته ازاکران سراسری تا روز شنبه 28 شهریورماه جاری فروش آن در تهران و شهرستان ها از دو میلیارد و 400 میلیون تومان گذشت.

مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ از رسیدن فروش این فیلم به دو میلیارد و 650 میلیون تومان خبر دادو گفت: با استقبالی که از این فیلم شده است، هم اکنون به عنوان ششمین فیلم پرفروش سال 94 مخاطبان زیادی را به سینما کشاند و اکران این فیلم به طور محدود ادامه دارد. (94/08/30)


زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

30 دی ماه 94.









لینک های دانلود فیلم دوران عاشقی با 3 کیفیت
عالی ، خوب و کم حجم 480, 576 , 720


Dorane Asheghi 720p.mkv - 980.4 MB
Dorane Asheghi 576p.mkv - 500.0 MB

Dorane Asheghi 480p.mp4 - 353.2 MB
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا