اختصاصی دانلود ورژن جدید برنامه uTorrent

NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
3ec0c56c28091.jpg




قابلیت های نرم افزار uTorrent:

Download همزمان چندین File
استفاده از پهنای باند اندک
قابلیت پیکربندی پهنای بند بر اساس زمان
سرعتی منحصر به فرد
انتقال سریع و متناوب Resume ها
پشتیبانی از تمام Protocol های اضافی
استفاده از زبان شیرین فارسی
مدیریت بهتر بر حافظه
انتقال به حالت های گذشته پس از قطع شدن
و ...


تورنت چیست ؟
تورنت پروتکلی است که به منظور ارسال فایل طراحی شده است. در واقع نوعی ارتباط دو به دو می باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می باشند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می پردازند. فلسفه کلیدی Torrent این است که کاربران باید همزمان با دانلود کردن اطلاعات آن را آپلود نمایند ، در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی به کار گرفته می شود.
به زبان ساده تر تورنت Torrent یک ضابطه به اشتراک گذاری فایل ها است که در آن لازم نیست شخصی فایل را بر روی یک سرور آپلود کرده و دیگران آن را از روی سرور دانلود کنند ، بلکه در تورنت گیرنده ، فایل ها را به صورت مستقیم از روی کامپیوتر شخص فرستنده دریافت می کند و دوباره همان شخص آن فایل رو برای دیگری ارسال می کند.

یک مثال ساده برای تفهیم تورنت :
تورنت را می توان به گروهی از افراد تشبیه کرد که دور یک میز نشسته اند. هر کدام از این افراد سعی دارند که کپی کاملی از یک کتاب را دریافت کنند. نفر اول اعلام می کند که صفحات 1 تا 10 ، 30 تا 45 و 60 تا 70 را دارد و نفرات سوم و چهارم و پنجم هر کدام قسمت هایی از این صفحات را ندارند. بنابراین هر یک برای گرفتن صفحات خود را با نفر اول هماهنگ می کنند. نفر دوم اعلام می کند که صفحات 11 تا 22 ، 31 تا 55 و 75 تا 80 را دارد. نفر اول و چهارم و پنجم به نفر دوم می گویند که بعضی از صفحات او را می خواهند و او هم یک کپی به آن ها می دهد. این روند ادامه می یابد تا وقتی همه افراد کپی تمام کتاب را به دست آورند. همچنین در این میز شخص دیگری وجود دارد که کپی کل کتاب را دارد. بنابراین احتیاج ندارید که برایش کپی صفحه ای ارسال کنید. او صفحاتی را که هیجکس ندارد بین افراد پخش می کند. در ابتدا هنگامی که افراد دور میز می نشینند ، باید از او بخواهید که اولین سری کپی صفحات خود را بدهد. بدین ترتیب این فرد می تواند کتابی را که دارد در اختیار افراد زیادی قرار دهید بدون اینکه مجبور باشد کل کپی را به تمام افراد بدهد. او می تواند در عئض قسمت های مختلفی از کتاب را به افراد متفاوت بدهد و آن ها قادر خواهند بود که این قسمت ها را در بین خود پخش کنند. بدین ترتیب این فرد کل کتاب را در اختیار دارد.

تفاوت دانلود تورنت با دانلود های معمولی در چیست ؟
تفاوتش این است که دیگر لازم نیست هزینه های فوق العاده بالایی برای سرور و پهنای باند پرداخت شود. کامیپوتر شما سرور شماست! پس اون دسته از کسانی هم که هزینه پرداخت سرور رو ندارن به راحتی می تونند فایل های خود را برای دیگران به اشتراک بگذارند.



سوالی مشکلی خلاصه هر چیزی که درباره تورنت ذهنتون مشغول کرده میتونید در همین تاپیک بپرسید:)
 

پیوست ها

  • uTorrent.forum.persianbax.ir.rar
    1.8 مگایابت · بازدیدها: 62
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا