دانلود ​آنتی ویروس و ضد تروجان فلش مموری – Panda USB Vaccine 1.0.1.16

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
498.jpg
Panda USB Vaccine 1.0.1.16 یک ضد تروجان و نرم افزارهای مخرب برای جلوگیری از گسترش تروجان ها از طریق USB و همچنین نرم افزاری برای مقابله با تهدیدات و حذف قابلیت اجرای خودکار (Autorun) بر روی کامپیوتر، درایوهای USB، کارت های حافظه، CD، DVD و سایر دستگاه ها می باشد. همه روزه تعداد کدهای مخربی که دارای قابلیت اجرا یا انتقال خودکار هستند در حال افزایش است. این ویروس ها می توانند از طریق انواع حافظه های جانبی قابل اتصال به رایانه مانند پخش کننده های موسیقی، حافظه های فلش، دوربین های دیجیتال، تلفن های همراه، کارت های حافظه و … به سیستم های رایانه ای مختلف نفوذ کنند و یا در معرض آلودگی های داخلی آن ها قرار بگیرند. این برنامه یک نرم افزار رایگان است که رایانه یا انواع حافظه جانبی شما را از اجرا یا انتقال خودکار ویروس های پیشرفته و آلودگی های ناشی از آن محافظت می کند. با استفاده از این ابزار رایگان می توانید به مقابله با انتشار ویروس از طریق USB بپردازید.


دانلود از لینک مستقیم – ۱ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: ملی دانلود

 
C.RONALDO

C.RONALDO

EL KING! CRISTIANO
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : دانلود ​آنتی ویروس و ضد تروجان فلش مموری – Panda USB Vaccine 1.0.1.16

دانلود USB Disk Security v6.2.0.18 - حفاظت حافظه های جانبی از برنامه های مخرب


506.jpg


نرم افزار USB Disk Security ابزاری قدرتمند برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف مانند USB drive ،USB mass storage device ،flash disk ،flash memory card ،ipod ،removable storage media و ... می باشد. این نرم افزار با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر می کند. این برنامه برای محافظت صد درصدی در برابر برنامه های مخرب و مشکوک از طریق پورت USB از فناوری ابتکاری پیشگیرانه ای استفاده می نماید تا از انتقال و سرایت هرگونه تهدیدی از طریق پورت USB جلوگیری نماید. این نرم افزار محصولی از zbshareware International می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار USB Disk Security:
- بهترین محافظ برای کامپیوترهای آفلاین
- سریع ترین و کوچک ترین نرم افزار ضد ویروس
- سازگار با پلتفرم ویندوز
- حمایت بر ضد بدافزارها، ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی توسط حافظه USB
- رابط کاربری ساده
- سازگاری و هماهنگی با سایر نرم افزارها
- و ...

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
2- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
3- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

دانلود - 4.9 مگابایت

رمز فایل:
www.p30download.com
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا