:دی این دخترها می ترشن :دی

  • شروع کننده موضوع NIKE
  • تاریخ شروع
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
این دختران مجرد می مانند
چه خصوصیاتی باعث می*شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ این خصوصیات و ویژگی*ها را در ادامه مطلب بخوانید و اگر نمی*خواهید مجرد بمانید یا پس از ازدواج به سمت جنگ و درگیری بروید و عشق از زندگی مشترکتان رخت بربندد، آن*ها را در اسرع وقت در خودتان از بین ببرید زیرا هیچ کس دوست ندارد با چنین آدم*هایی ازدواج کند یا زندگی خود را با آنها ادامه دهد.
تا به حال فکر کرده*اید چرا بعضی افراد این همه طرفدار دارند ومحبوب همه هستند اما بعضی دیگر انگار کسی دوست ندارد حتی نزدیکشان بشود؟ خب، دسته اول مهره مار ندارند – شما که به این جور خرافات اعتقاد ندارید؟! – بلکه خصوصیاتی دارند که باعث محبوبیتشان می*شود، یا بهتر بگوییم فاقد خصوصیاتی هستند که آدم*ها را از آن*ها براند. چه خصوصیاتی باعث می*شود دیگران از ما فاصله بگیرند؟ این خصوصیات عبارتند از :
دخترهایی که برای خودشان «مرد» شده*اند!
شمار این جور دختر*ها در دنیای امروز روبه افزایش است، و جالب اینجاست که آن*ها اصلا از دافعه*های خودشان خبر ندارند و به «مردانگی» خودشان کاملا افتخار می*کنند. آن*ها زنان دیگر را ضعیف، ناتوان، ظریف و وابسته می*دانند و اصلا حاضر نیستند به عنوان جنس زن به آن*ها نگاه شود.
لباس*های مردانه، کارهای مردانه، بازوهای قوی و برجسته و صدای کلفت و مردانه از چیزهای مورد علاقه آنهاست که با آن فخر می*فروشند.
زنان مردنما همان قدر برای دیگران بویژه مردها، دافعه دارند که مردان زن نما حالِ شما را بد می*کنند. زن، زن آفریده شده و مرد، مرد؛ هر کدام از این دو جنس در قالب خصوصیات خودشان است که جذابیت دارد، قدرت دارد و می*تواند کار*هایش را راه بیندازد. البته این جور دختران می*توانند به خوبی جای پدر را برای بچه*هایشان پر کنند اما متاسفانه مجرد می*مانند، چون پدر بچه*ها دنبال «همسر» خوبی برای خود می*گردد!
دخترهای خرافاتی
اگر پای دکه روزنامه فروشی می*ایستید و فال این ماه*تان را در تمام مجلات می*خوانید، اگر در کتابخانه اتاقتان انواع گوناگون کتاب*های تعبیر خواب، فال قهوه، طالع بینی هندی، چینی، رومی، فرانسوی و … است، اگر به خودتان انواع سنگ*های ضد چشم زخم، ازدیاد حافظه، مهره مار، سنگ ماه تولد، سنگ سیاره ژوپی*تر و از این جور چیز*ها آویزان کرده*اید و اگر پاتوق شما خانه معروف*ترین فال قهوه گیر شهر است که برای رسیدن به آرزو*ها و خواسته*های مختلفتان نسخه*های عجیب و غریب می*پیچد، باید بگوییم که سرگرمی خوبی دارید اما خیالتان را راحت کنم: متاسفانه در طالع شما هیچ ازدواج موفقی دیده نمی*شود!
می*دانید چیست؟ متاسفانه مرد*ها سر از اسرار ماوراءالطبیعه در نمی*آورند و اصلا نمی*توانند شما را درک کنند. آن*ها واقع بین هستند و اکثرا همه چیز را از دید عقل و تجربه می*بینند، به خاطر همین ذاتا از این جور کار*ها دل خوشی ندارند. البته که مهم نیست آن*ها چه فکری در مورد شما می*کنند، اما… خواهش می*کنم به خاطر خودتان هم که شده کمی منطقی باشید!
دخترهای خانم معلم (اخلاقی افراطی و ایرادگیر)
من یکی از آن*ها را می*شناسم. او مثل یک وجدان آگاه «اکسترنال» است که به من وصلش کرده باشند: مدام مسائل و باید و نبایدهای بهداشتی، روان*شناختی، علمی، اجتماعی، سلامت، تغذیه و خلاصه هر چیز دیگری که راجع به آن مطالعه*ای داشته را به من گوشزد می*کند. او مرتب یادآوری می*کند که موقع ظرف شستن بهتر است دستکش بپوشم، موقع رد شدن از خیابان خیلی احتیاط کنم، بزرگتر*ها را نباید به اسم کوچک صدا کنم، کلم بروکلی برای سلامتیمان خیلی خوب است، چت کردن کار بدی است، موقع کار با کامپیو*تر باید صاف نشست، و هیچ وقت نباید از چراغ قرمز رد شد! و خدا نکند که من بخواهم دست از پا خطا کنم و این دستورات را نادیده بگیرم، مثلا خدای ناکرده بروم سینما و پفک و چیپس با سس تند بخورم!
البته او خیلی دختر خوب و شایسته*ای است، اما هیچ وقت نمی*توانم از بودن با او لذت ببرم. (بیچاره همسرش!) بد نیست بدانید که همه ما آدم*ها علاوه بر والد، بالغ و کودک درون، یک «معلم» درون هم داریم که این*ها را به ما گوشزد می*کند اما فرقش این است که گاهی می*توانیم خاموشش کنیم و کمی از شیطنت*هایمان لذت ببریم. معلم بازی به شدت دیگران را از شما فراری می*دهد.
دخترهای پول پرست
نیازی به توضیح نیست که این*ها چه جور دخترهایی هستند. این دختر*ها نشانه*هایی دارند که طرف مقابلشان خیلی زود آن*ها را می*شناسد: آن*ها مدام در مورد مسائل مالی حرف می*زنند، اولین سوالاتی که می*پرسند در موردمیزان درآمد، مدل ماشین، محل زندگی، وضعی اقتصادی خانواده و این قبیل است و اگر در چشم انداز آینده یک رابطه احتمال بحران مالی یا احیانا اجبار به قناعت را ببینند بلافاصله محو می*شوند!
قضیه خیلی ساده است، دختری که دنبال جیب طرف مقابلش است در روزهای سخت به درد نمی*خورد. رابطه عاطفی با چنین دخترانی بی***نهایت شکننده و نامطمئن است وهمسرشان تحت استرس زیادی قرار دارد. اگر چنین دختری هستید متاسفانه طرفداری ندارید؛ پسر*ها هم می*خواهند با کسی ازدواج کنند که آن*ها را به خاطر خودشان بخواهد، نه جیبشان (آن*ها هم دل دارند!)، همانطور که شما دوست دارید طرف مقابلتان شما را به خاطر خودتان بخواهد نه ظاهرتان.
دخترهای انحصارطلب
دخترهای انحصارطلب خیلی خوبند، فقط یک ایراد بزرگ دارند : آن*ها روزگار همسرشان را سیاه می*کنند! آن*ها می*خواهند تمام زندگی طرف مقابلشان شوند و این اصلا منطقی نیست. همه خانم*ها دوست دارند در مرکز توجه مرد زندگیشان باشند اما این توجه حد و مرزی دارد که دخترهای انحصارطلب از آن بی*خبرند.
آن*ها تنها زمانی شادند که احساس کنند تمام توجه مرد زندگیشان به آنهاست، و اگر او کوچک*ترین توجهی به دیگران یا به مسائل و جنبه*های دیگر زندگی*اش بکند اوقاتشان تلخ می*شود. حتی ممکن است تبدیل به افرادی کنترلگر شوند و مدام همسرشان را چک کنند و مثل سایه دنبالش باشند. البته در ابتدای آشنایی خودبخود طرف مقابل ما تمام زندگیمان می*شود اما اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند ما را از کار و زندگی می*اندازد. هر فردی در کنار ازدواجش، که البته جنبه بسیار مهمی از زندگی*اش است، لازم است به خانواده*اش، کارش، تفریحات و دوستانش و علایق دیگرش هم به اندازه خودشان توجه کند؛ همچنین به فردیت خودشبه عنوان یک انسان مستقل. این دختر*ها جلوی رشد و پیشرفت همسرشان را می*گیرند، وهیچ مردی هم این را نمی*خواهد.
دخترهای خودباخته (مهر طلب)
دخترهای خودباخته را حتما می*شناسید : آن*ها به خاطر رابطه*شان از همه چیزشان می*گذرند و حاضرند تمام زندگیشان را برای طرف مقابلشان فدا کنند. آن*ها از خود گذشته*هایی هستند که همیشه در دسترسند، هرگز ناراحت و دلخور نمی*شوند، همش دنبال راضی کردن طرف مقابلند، هیچ اولویتی برای خودشان قائل نیستند، از نیازهای خودشان می*گذرند تا به نیازهای مرد زندگیشان برسند، به فکر رشد و پیشرفت شخصی نیستند و بالاخره همه زندگیشان در رابطه*شان خلاصه می*شود.
این جور دختر*ها همه این کار*ها را به خاطر خشنود کردن طرف مقابل انجام می*دهند، اما برعکس آنچه خودشان فکر می*کنند به جای راضی کردن طرف مقابل او را از خود می*رانند. آن*ها در **نهایت به افرادی بی*هویت و به شدت وابسته تبدیل می*شوند که همه بار زندگیشان روی دوش همسرشان خواهد بود.
گاهی اینطور به نظر می*رسد که دخترهای سر به زیر حرف گوش کن بیشتر مورد توجه هستند، اما آن*ها بعد از مدتی بی***نهایت کسل کننده می*شوند. در واقع دخترهایی که در حد خودشان استقلال و هویت دارند و به دنبال رشد شخصی خودشان هم هستند برای همه جذابترند. پسه خود را ارزان نفروشید به قول مولانا: هر که او ارزان خرد، ارزان دهد گوهری طفلی به قرص نان دهد!
دخترهای غرغرو
این آخرین مورد است اما بیشتر از تمام مواردی که تا اینجا خواندید آدم*ها را از شما فراری می*دهد. واقعا چه کسی دلش می*خواهد یک نفر مثل رادیوهای قدیمی مدام زیر گوش وزوز کند، آن هم از نوع غرغر؟! از نزدیک*ترین مردی که دم دستتان است سوال کنید چه چیز بیشتر از همه روی مخش می*رود و او به شما خواهد گفت که یک آدم غرغرو. غرغرو*ها انرژی آدم را تحلیل می*برند و واقعا روی اعصاب راه می*روند و متاسفانه خودشان هم متوجه نمی*شوند که چقدر این کارشان بیهوده است.
وقتی مدام غرغر می*کنید دیگر کسی به حرف*های شما گوش نمی*دهد و محتوای حرف*هایتان را نمی*فهمد؛ اگر هم تا به حال با غرغر توانسته*اید به هدفتان دست پیدا کنید و کسی را مجبور به کاری بکنید فقط برای این بوده که از دستتان خلاص شوند و شما را از سر وا کنند، نه هیچ چیز دیگری. البته که شما حق دارید خواسته*هایتان را از دیگران بخواهید یا شکایت*هایتان را مطرح کنید اما چطور است یک شیوه موثر*تر و جذاب*تر برای این منظور پیدا کنید؟ شاید هم خواسته*هایتان نیاز به بازبینی داشته باشد. مطمئنم اصلا دوست ندارید کسی توی دلش به شما بد و بیراه بگوید.
 
GreaT VampirE

GreaT VampirE

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
با این اوصاف محمد:دی
سما میترشه چون واسه خودش مردی شده:دی

ریحانه میترشی:دی چون انحصارطلبه:دی دور هست

مرسده هم میترشه:هه کلن این مورد نداره اگه بترشه با اون دوتایی بالای زیاد گشته:لول

محمد بپا نترشی:پی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا