.:: رئال مادرید 2 - 0 اوساسونا ::.

Brad Pitt

Brad Pitt

کاربر تالار
کاربر تالار
طرفداری- در پایان نیمه نخست دیدار رئال مادرید و اوساسونا در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، شاگردان آنچلوتی موفق شدند با تک گل کریم بنزما پیروز به رختکن بروند.


ترکیب رئال مادرید: کاسیاس، راموس، مارسلو، په په، آربلوا، مودریچ، ایارا (کاسمیرو)، بیل، خسه (ایسکو)، رونالدو، بنزما (موراتا)
ترکیب اوساسونا: ریسگو، دامیا، فلانیو، آریباس، اویه ر، لوئه، سیلوا (پونیال)، میگل (گارسیا)، سخودو (برتران)، روبرتو تورس، ریه را

رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول حرکت مودریچ و ضربه فنی او از گوشه محوطه جریمه با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 8 در یکی از معدود حرکت های بازیکنان اوساسونا، روی سانتر زمینی ریه را به داخل محوطه رئال مادرید، سخودو بعد از چرخش ضربه خود را روانه دروازه کرد که کاسیاس با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.
در دقیقه 16 اتفاق جالبی رخ داد؛ حرکت عالی رونالدو و پاس در عمق او برای خسه باعث برخورد میان دروازه بان اوساسونا و مهاجم جوان رئال مادرید شد که ابتدا داور نقطه پنالتی را نشان داد اما پس از اعتراض بازیکنان اوساسونا، با کمک خود صحبت کرده و با تغییر تصمیم خود کارت زرد را به خسه نشان داد!
1389296505_647386_1389303054_album_grand-1.jpg

سرانجام در دقیقه 19 دروازه ریسگو باز شد؛ ارسال ضربه ایستگاهی از لوکا مودریچ با ضربه سر بنزما توپ به قعر دروازه اوساسونا راه یافت.
در دقیقه 30 خسه به خوبی وارد محوطه اوساسونا شد و پاس عرضی خود را برای رونالدو فرستاد اما در حالی که توپ از دروازه بان هم رد شده بود، مدافعان اوساسونا اجازه زدن ضربه را به رونالدو ندادند و توپ راهی کرنر شد.
در ادامه رئال مادرید کاملاً بازی را در اختیار گرفته بود و موقعیت های نصف و نیمه ای ایجاد می کرد که راه به جایی نبرد تا نیمه نخست با برتری 1 - 0 میزبان به پایان برسد.
نیمه دوم؛
در دقیقه 53 پاس عالی مودریچ برای بنزما او را در موقعیت مناسبی قرار داد، اما ضربه پای چپ مهاجم فرانسوی به دیوار کناری دروازه برخورد کرد.
دقیقه 59 سانتر دقیق بیل در حالی به رونالدو رسید که این ستاره پرتغالی تنها دروازه بان را مقابل خود می دید، اما ضربه پای چپ آرام او به راحتی در اختیار ریسگو قرار گرفت.
یک دقیقه بعد روی پاس اشتباه مدافع اوساسونا و توپ ربایی بنزما رئال مادرید به گل دوم رسید؛ توپی که بنزما گرفت و به رونالدورساند و او هم توپ را به خسه سپرد تا او باز هم گل بزند!
d5dac41f25883cbbb8cde92e0019750c-1.jpg

این لحظات اوج فشار رئال مادرید بود و این بار در دقیقه 61 روی پاس بلند مودریچ، رونالدو در داخل محوطه اوساسونا اشاره ای به توپ کرد اما ضربه اش از کنار دروازه با اختلافی بسیار کم به بیرون رفت.
در دقیقه 70 خسه رودرگیز بعد از ضربه ای که به توپ زد، دچار مصدومیت شد و جای خود را به ایسکو داد.
دقیقه 72 کریم بنزما با سماجت خود توپ را از مدافع اوساسونا گرفت و آن را به دهانه دروازه پاس داد، ولی ضربه بیل در حالی که در مسیر گل شدن بود، به پای رونالدو برخورد کرد و به بیرون رفت!
c4c3525ecc2131b593566cd90a92f14d-1.jpg

در ادامه و در دقایق 80 و 88 موراتا و کاسمیرو به ترتیب جای بنزما و ایارامندی را گرفتند؛ اما آنها هم تأثیری در روند بازی ایجاد نکردند تا با همان نتیجه 2 - 0 به پایان برسد.



 
senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
پاسخ : .:: رئال مادرید 2 - 0 اوساسونا ::.

افرین

رئال مادرید

 
Pb.GraphisT

Pb.GraphisT

گرافیست
مدیر ارشد گرافیک
پاسخ : .:: رئال مادرید 2 - 0 اوساسونا ::.

دو سه بار موقعیت داشت نزد

ضربه آزاد هم که چه عرض کنم :|
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا