سامسونگ نسخه ارزانقیمت گلکسی نوت 3 را در سهماهه اول 2014 ارائه میکند

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
8e481b6d0e658fe6d85565ec9d0b85b3_XL-1.jpg





مدتی است که شایعه ارائه یک نسخه ارزانقیمت گلکسی نوت 3 بر سر زبانها افتاده است. SamMobile تایید نموده که سامسونگ به زودی Galaxy Note 3 Lite را معرفی خواهد کرد.




گمانهزنیها حاکی از آن بودند که سامسونگ قصد دارد یک نسخه ارزانتر گلکسی نوت 3 را با نام Galaxy Note 3 Lite معرفی نماید. همچنین به نظر میرسید که سامسونگ در حال تست این تلفن هوشمند با دو نمایشگر 5.49 اینچی و 5.7 اینچی است. هنوز مشخص نیست که سامسونگ نهایتا چه ابعادی را برای نمایشگر این دستگاه انتخاب خواهد کرد.
طبق شایعات قبلی، سامسونگ در گلکسی نوت 3 لایت به جای نمایشگر نوع AMOLED از یک پنل LCD استفاده خواهد کرد و همچنین این دستگاه به یک دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. البته به نظر میرسد که قلم S Pen بدون هیچ تغییری سر جای خود باقی بماند، چرا که این قلم هوشمند در واقع مشخصه اصلی سری گلکسی نوت سامسونگ است. بعید نیست که سامسونگ برای آن که هزینههای تولید دستگاه را کاهش دهد، در سایر بخشها نیز تغییراتی را اعمال کند.
بنا به ادعای SamMobile، گلکسی نوت 3 لایت در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه (بهمنماه) معرفی خواهد شد و سپس در همان ماه یا در اوایل ماه مارس (اسفندماه) در دو رنگ سفید و مشکی به بازارهای جهانی ارائه خواهد شد.
مطمئنا قیمت این گوشی هوشمند میتواند عامل تعیینکنندهای در موفقیت یا عدم موفقیت آن باشد، چرا که تا آن زمان قیمت گلکسی نوت 3 با کاهش نسبی روبرو خواهد شد و سامسونگ برای آن که بتواند نظر مشتریان را به مدل ارزانقیمت جلب کند، باید از همان ابتدای عرضه محصول برچسب قیمت بسار پایینتری را برای آن برگزیند.
از سویی قیمت نوت 3 لایت نباید از یک حدی پایینتر هم بیاید، چرا که در آن صورت ممکن است فروش سایر مدلهای گلکسی مثل سری Galaxy Mega یا Galaxy Grand را خدشهدار کند.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا