سقوط هواپیما در مکزیک 5 کشته بر جای گذاشت

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار
با سلام؛ شما در حال مشاهده ی موضوع سقوط هواپیما در مکزیک 5 کشته بر جای گذاشت هستید

به نقل از جام جم :
سقوط یک فروند هواپیمای کوچک به علت نقص فنی در ایالت «چیوائوا» واقع در شمال مکزیک که با ایالات متحده آمریکا هم مرز می باشد موجب شد 5 خدمه آن جان خود را از دست دهند.

منابع دادستانی محلی گزارش دادند که این سانحه در ساعت 15:10 به وقت محلی (21:10 به وقت گرینویچ) در شهر «سانتا باربارا» رخ داد، درست کمی پس از آنکه هواپیما با 5 خدمه خود از زمین بلند شده بود.

این هواپیمای کوچک که از نوع «سسنا» بود به علت بروز نقص فنی در محدوده معروف به «گردو» سقوط کرد.

در بیانیه ای که دادستانی محلی انتشار داده آمده است: خدمه هواپیمای کوچک در دم جان باختند و طی ساعات آینده اطلاعات بیشتری در خصوص حادثه ارائه خواهد شد.

وزارت کشور مکزیک نیز در حال انجام اقدامات لازم جهت تایید هویت خدمه می باشد و به جمع آوری اطلاعات مربوط به علل بروز این حادثه و مرگ سرنشینان ادامه خواهد داد.

نام افرادی که جان خود را از دست داده اند عبارت است از: کاپیتان «مانوئل آرون لاسکانو بلاسکز»، «دیوید لویا لاسکانو»، «میگل پاندو خاکز»، «فردی هرناندز باسکز» و «خوئل دیوید لاسکانو».

رسانه های محلی نیز تصریح کردند که هواپیما در محدوده شهری منطقه معروف به «گردو» دچار سانحه شده، جسد 4 تن از خدمه در کنار هواپیمای سقوط کرده یافت شده و جسد خلبان نیز داخل آن بوده است. (فارس)

p-89EKCgBk8MZdE.gif
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا