شبکه اجتماعی توئیتر هک شد !| خبر اختصاصی

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
1.jpeg

پرشین بکس :خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه از سانفرانسیسکو با انتشار این خبر، گزارش داد، مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر تایید کرده اند که این سایت روز گذشته (جمعه) مورد حملات سایبری قرار گرفت و اطلاعات ۲۵۰ هزار کاربر از ۲۰۰ میلیون مشترک فعال هک شد.برپایه این گزارش، مسولان شبکه اجتماعی توئیتر گفته اند که اوایل هفته گذشته تلاش هایی مبنی بر دسترسی غیرمعمول به اطلاعات را شناسایی و فعالیت یکی از سرورهای هدف حمله را متوقف کردند.


هکرها، اسامی، نشانی های پست الکترونیک و رمزهای کاربران را مورد حمله سایبری قرار دادند و مسولان توئیتر نیز پس از حذف رمز هکرهای نفوذگر، پیام سرقت اطلاعات را به افراد ارسال کردند.
آسوشیتدپرس گزارش داد: حمله به شبکه اجتماعی توئیتر در اوج حملات سایبری به پایگاه های اطلاع رسانی مطبوعاتی و شرکت های فنآوری در آمریکا صورت می گیرد.

برپایه این خبر، سامانه های رایانه ای مطبوعات آمریکایی مانند وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز هفته گذشته مورد حملات سایبری قرار گرفت که گفته می شود این حمله از سوی هکرهای چینی صورت گرفته است که پکن با رد این ادعا اعلام کرده چین نیز قربانی حملات سایبری است.
ˈباب لردˈ مدیر بخش امنیت اطلاعات شبکه اجتماعی توئیتر نیز گفته است که هکرهای تازه کار این حمله سایبری را انجام نداده اند و حاصل کار یک فرد نیز نبوده است.
وی افزوده است: هکرها از امکانات پیشرفته بی نهایت و شبکه ای مجهز برخوردارند و این باور وجود دارد که دیگر شرکت ها و سازمان های (آمریکایی) که اخیرا مورد حملات سایبری قرار گرفته اند به همین شیوه هک شده اند.
توئیتر که جولای ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد، مانند فیس بوک دیگر شبکه مجازی آمریکایی هدف منتقدان رسانه ای و اینترنتی قرار گرفته است که اعلام کرده اند این دو شبکه به پایگاه سودجویی مالی و عملی کردن اهداف امنیتی واشنگتن تبدیل شده اند.
براساس اخبار و گزارش های انتشار یافته، اطلاعات پردازش شده فردی و ملی حاصل از این دو شبکه، مستقیما به شرکت های بزرگ اقتصادی و همچنین نتایج امنیتی آن به سرویس های جاسوسی غربی ارسال می شود که میلیاردها دلار برای این دوشبکه درآمد زایی دارد.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا