شرکت تدارکاتی آمریکایی در «بگرام» افغانستان به آتش کشیده شد

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
«زمری ناصری» فرمانده امنیت بگرام در گفت وگو با خبرگزاری «پژواک» افغانستان گفت: حوالی ساعت 8 شب گذشته 2 موشک به انبار یک شرکت تدارکاتی آمریکا واقع در منطقه ای موسوم به «پنج قلعه» شلیک شد.


وی افزود: بر اثر این حمله یک آتش سوزی 13 ساعته به وقوع پیوست که تا صبح امروز نیز ادامه داشت و مأموران آتش نشانی توانستند حدود ساعت 9 صبح امروز این آتش سوزی را مهار کنند.


ناصری خاطر نشان کرد: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت اما بر اثر آن، خسارت های مالی زیادی به نیروهای آمریکایی وارد شده است.


«محمداکرام بیکزاد» فرمانده امنیت پروان در همین خصوص گفت: در این آتش سوزی، انباری به مساحت هزار مترمربع و مواد غذایی موجود در آن از بین رفته است.


به نقل از «بخدی نیوز»، این شرکت آمریکایی موسوم به «سوپریم»، مسئولیت تأمین مواد سوختی و سلاح نیروهای آمریکایی در افغانستان را بر عهده دارد و در منطقه ای موسوم به «رباط» در ولایت پروان موقعیت دارد.


«ذبیح الله مجاهد» یکی از سخنگویان طالبان با بر عهده گرفتن مسئولیت این حادثه اعلام کرد که با این حمله خسارت های سنگین مالی را به نیروهای آمریکایی وارد کرده اند.


نیروهای آمریکایی و مسئولان این شرکت، تا کنون در خصوص این حادثه اظهار نظر نکرده اند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا