ششمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال!

  • شروع کننده موضوع P4NISh3R
  • تاریخ شروع
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
«بســـــــــــــــــــــم الله الــــــــــــــــــــــــــرحمن الــــــــــــــــــــــــــرحیم»


دوستان سلام، گزارشـــــــ این ماهمون مربوط میشه به ششمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، که من براتون آماده ش کردم...

البته عکس و گزارش انشالله قراره اواخر مهر ماه دوباره به اونجا سر بزنمو گزارشو آماده کنم.

خب بریم سر بحث؛ موضوع امروز توضیحات کلی در مورد این نمایشگاه

در این نمایشگاه، تمامی وبلاگ ها؛ وب سایت ها و شبکه های اجتماعی ایرانی شرکت داشتند، از جمله:سایت برترین ها که همه تون میشناسیدش، یا باشگاه ایرانیان!! و... (انشالله اگه خدا توفق بده و مدیران عزیز نیز موافقت کنند در جشنواره بعد مام هستیم:دی) البته بجز این سایت ها و وبلاگ ها رسانه های کودک، بازی های رایانه ای، انواع نرم افزار و... نیز در اون جشنواره بود. اولین تبلت ایرانی نیز در همین نمایشگاه معرفی شد و یه بخش خیلی زیبا به نام بین الملل وجود داشت که از کشور های خارجی مانند مالزی هندوستان و... هم شرکت داشتند.

نرم افزار های ایرانی نیز در همین نمایشگاه به نمایش گذاشته بودند مانند : انجماد در 100 درجه سیلسوس، آموزش و گرامر زبان کلیه دروس از اول راهنمایی تا تافل در اون موجود بود و دیگر نرم افزار ها، یک غرفه ورزشی نیز بود به نام ورزش 3 که مربوط به سایت ورزشی شبکه 3 سیما بود.
دیروز که من در اون نمایشگاه مصاحبه با جواد خیابانی بود


انشالله اگه خدا بخواد در همین روز یه سری عکس تهیه میکنم اواخر جشنواره یا تو همین هفته گزارشم واستون تهیه مبکنم.

باتشکر

- - - Updated - - -

== ابتدا یک موتور جست و جوی کاملا ایرانی موجوده به نام سلام! در این سایت میتونید اون متن مورد جست و جوتونو بر اساس اینکه مثلا بیشتر در کدوم موتور جست و جو مانند گوگل سرچ شده را به ترتیب اندازه براش تعریف کنید و براتون پیدا کنه!

www.salam.ir
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا