شکایت جورج کلونی از کمپانی خودروسازی آمریکایی

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

به دنبال انتشار این خبر الون ماسک مدیرعامل کمپانی تسلا با انتشار پستی در توییت خود، جورج کلونی را فردی ایرادگیر معرفی کرد.

20131115140256_20130513182552_652c3bd52c-1.jpg

گروه بین الملل؛ سینما خبر- جورج کلونی تجربه خوبی از رانندگی با خودرو کمپانی آمریکایی تسلا ندارد. او به مجله اسکوایر گفته این خودروی الکتریکی تقریبا بیشتر اوقات او را کنارخیابان می گذارد.
کلونی در پاسخ به این سوال مجله اسکوایرکه چرا به جای خودروی سوپرلوکس تسلا از لکسوس برای تردد استفاده می کند، گفت: زمانی یک اتومبیل تسلا الکتریکی داشتم. من جز اولین مشتریان این خودرو بودم، شاید نفر پنجم! ولی باید بگویم که یک بار نشد که این خودرو مرا کنار خیابان معطل نکند. هرچند مراتب شکایات خود را به گوش مقامات رساندم ولی دیگر به این خودرو علاقه ای ندارم.
701_PB12_08Tes_HIST_0594hires-1.jpg

به دنبال انتشار این خبر الون ماسک مدیرعامل کمپانی تسلا با انتشار پستی در توییت خود، جورج کلونی را فردی ایرادگیر معرفی کرد.
البته اظهارات کلونی چندان هم بی ربط نبوده است، چرا که شکایات دارندگان این خودرو مخصوصا مدل اس همچنان ادامه داشته و نمونه اخیر آن آتش گرفتن یکی از آنها در سیاتل بود. این واقعه باعث شد ماسک برای مدتی در معرض انتقادات متعدد رسانه ها قرار بگیرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا