عرضه نسخه نهایی فایرفاکس 29؛ تغییرات بزرگ ظاهری + دانلود برنامه

  • شروع کننده موضوع NIKE
  • تاریخ شروع
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته


عرضه نسخه نهایی فایرفاکس 29؛ تغییرات بزرگ ظاهری!
فایرفاکس در سالهای اخیر شرایط جالبی نداشته است؛ در حالیکه کروم شما را به اکوسیستم گوگل متصل میکند و اینترنت اکسپلورر و سافاری هم مرورگرهای پیشفرض ویندوز و OS X هستند فایرفاکس باید آنقدر خوب باشد که توجه کاربران را برای دانلود یک مرورگر جانبی جلب کند.
نسخه 29 فایرفاکس به تازگی با بزرگترین تغییر ظاهری در سه سال اخیر منتشر شده است. در این نسخه میتوانید هر ویژگی یا سرویسی را مانند پینترست در نوار ابزار یا منو قرار دهید و شخصیسازی بوکمارکها نیز سادهتر شده است.



ظاهر جدید کمی خلوتتر و تمیزتر شده است و تمرکز و توجه بر روی زبانه فعال بیشتر شده است. همگامسازی بین دستگاههای مختلف نیز سادهتر شده است و چه از فایرفاکس بر روی موبایل و چه دسکتاپ استفاده میکنید با ورود به اکانتتان میتوانید به سرعت به زبانههای باز، بوکمارکها و اطلاعات ورود سایتها دسترسی پیدا کنید. پس اگر مدتی است که به فایرفاکس سر نزدهاید وقت خوبی است که نسخه جدید را دانلود کرده و شانس دیگری به موزیلا بدهید.



<<<<<<<<<<<<برای دریافت برنامه ، اینجا را کلیک کنید.>>>>>>>>>>>>>

دانلود نسخه انگلیسی با لينك مستقيم با حجم 28 مگابايت
http://dl2.soft98.ir/soft/Mozilla.Firefox.29.0.Fa.exe
دانلود نسخه فارسی با لينك مستقيم با حجم 28 مگابايت




 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا